Ina menari terkinja-kinja di atas lantai tarian itu. Sesekali gelak keluar dari bibir itu. Sentuhan hangat dari seseorang buat Ina berhenti menari. Ditolak kasar lelaki yang cuba menyentuhnya itu. Sejak Mama mati Ina jadi lebih liar. Tak tentu hala hidupnya. Dia masih menyalahkan dirinya akan kematian Mamanya walaupun hakikatnya bukan salah sendiri.
" Jual mahal eh? Perempuan macam ni aku suka." Ina menepis kasar tangan yang menari pada wajahnya.
Pang!
Ina menampar lelaki itu kuat sehingga terteleng muka lelaki itu ke kanan. Ina mendengus geram. Tidak semena tubuhnya diheret kasar naik ke tingkat atas. Menggeletar tubuh Ina bila lelaki yang menamparnya tadi memanggil kawan-kawannya.
" Lagi best kalau aku ajak ramai. Ye tak geng?"
Kelihatan semua kawan lelaki itu mengangguk setuju. Dalam lima orang juga dipanggilnya. Ina mengundur ke belakang bila lima lelaki itu menghampirinya.
" Tolong jangan buat saya macam ni. Saya minta maaf..."
Ina sudah menangis teresak-esak bila ada seorang lelaki sudah menanggalkan tali pinggangnya. Jeritan dan tangisannya dihiraukan lima lelaki itu. Segala esakannya bagai tidak berguna langsung. Usai mereka semua meratah tubuh Ina, terus mereka semua keluar tanpa serba salah.
" Hiks... Hiks... Aku benci korang! Aku nak mati... Hiks... Hiks..." Ina mengigit bibirnya. Seluruh badannya terasa sakit.
Perlahan tubuhnya dibawa bangun. Ina menangis lagi bila tubuhnya hampir rebah. Nasib baik dia sempat memaut pada dinding. Andai tidak, pasti Ina sudah jatuh. Ina mengesat kasar airmatanya.
Pakaiannya disarung pada tubuh. Dengan esakan Ina keluar dari kelab malam itu. Walaupun dia terasa begitu lemah saat ini tapi Ina masih juga menguatkan dirinya untuk terus berjalan keluar.
" Mama... Ina dah tak suci." Sambil berjalan di bahu jalan itu Ina bercakap sendiri.
Ina memeluk tubuh sendiri. Bibir dikemam rapat. Tarikan dari belakang buat Ina terpeluk susuk tubuh seseorang. Mengigil hebat tubuhnya melihat senyuman gatal lelaki itu.
" You're beautiful baby..." Gumam lelaki itu.
Ina menggeleng laju. Takut andai kejadian hitam tadi berlaku lagi pada dirinya. Disebabkan terlalu takut buat Ina tertolak kuat lelaki itu ke jalan raya. Dan tika itu sebuah kereta menderum laju ke arah lelaki yang ditolak itu.
Bam!
Ina menggeleng laju.
" Bu-bukan ak-aku yang bunuh dia. Bukan aku." Ina menyerabutkan rambut panjangnya.
Darah sudah penuh pada tubuh lelaki yang dia tolak tadi. Ina tersenyum tiba-tiba. Ketawa kuat keluar dari bibir Ina. Rambut panjangnya diserabutkan.
" Kau dah mati. Hahahaha. Kau dah mati... Semua manusia dah mati? Hahaha..." Ina mengundurkan langkahnya ke belakang bila dia pusing tubuh ke belakang automatik bibir itu menjerit kuat bila asid kena pada mukanya.
Lelaki yang menyimbah asid pada muka Ina itu tersenyum sinis sebelum melarikan diri tapi sayangnya dia tak dapat berlari lebih apabila polis sudah siap sedia ada di depan lelaki itu.
Tangan lelaki itu digari dan dimasukkan ke dalam kereta polis manakala Ina pula dihantar ke hospital untuk pemeriksaan selanjutnya. Lain-lain kereta diguna untuk Ina dan lelaki jahat itu.
" Polis... Wow. Saya suka polis." Ina menyendeng rapat pada seorang polis lelaki.
Naik seram polis itu duduk di belakang bersama Ina. Walaupun begitu, masih juga polis itu menyabarkan dirinya bila Ina bermain dengan mukanya.
" Duduk diam-diam sebelum saya tembak cik." ugut polis itu tapi malangnya...
Ina gelak kuat. Misai polis itu dimain dengan jari. Tak kesah langsung dengan ugutan polis itu. Kacak lelaki itu buat Ina rasa nak rapat je. Tak nak lelaki itu jauh darinya.
" Sakit..."
Ina melipat bibir. Sakit pada mukanya kena simbahan asid. Ditunjukkan mukanya pada polis kacak itu. Polis itu sudah naik rimas dan meluat. Hembusan kasar dikeluar polis itu.
" Kau pandu laju sikit kereta boleh tak? Sibuk nak gelakkan aku!" Garang suara polis itu memarahi kawan baiknya yang jadi pemandu tika ini.
" Layanlah perempuan tu dulu."
" Tak nak aku. Seram! Seram dari hantu lagi. Dari tadi gelak je tak sudah." Polis itu mengerling pada Ina yang masih gelak tak henti itu. Polis menggeleng lemah kepalanya. Parah!
Manakala lelaki yang simbah asid pada Ina tadi sudah tersenyum senang. Akhirnya dapat mencapai dendamnya pada perempuan itu.
Ina,
Perempuan pujaan hatinya tapi sayang perempuan itu tidak pernah menerimanya. Lagi menyakitkan hatinya sehingga menjadi dendam apabila Ina menolak cintanya di depan semua kawan-kawannya.
" Aku tak kesah kalau aku masuk penjara. Yang aku kesah bila kau hidup gembira sedangkan aku sengsara sendiri." Lelaki itu mengumam sendiri dengan bibir yang setia mengukir senyuman sinis.
Atas idea korang semua. So yeah inilah. Rasa macam kejam tapi... Sis redha HAHAAHHAHA
YOU ARE READING
Mr Devil ( MD ) ( Complete )
RomanceHasya mengetap beberapa kali bibirnya. Perutnya berlapik baju diusap beberapa kali. Lapar dirasai tapi untuk memasak, Hasya sendiri tidak berani. Macam mana nak berani kalau hubungan dia dengan Noah selalu macam anjing dan kucing? " Asal usap perut...