Fantomův rozpak byl náhle ukončen, když šatnou se ozvalo hlasem Anděla, jak Isi on nazýval: „Její Výsost princezna z Bavorska hlásí příchod."
Přišla si!, zaznělo v něm v tu chvíli radostně. Konečně, Isabello!
Muž v masce se zaposlouchal do jejího rozhovoru s kadeřnicí Suzzi.
„Dobře, že jsi si učesala ten cop, Bello. Ten zpracujeme do drdolu, který Sophie často nosila, když byla zasnoubená s Ludvíkem Bavorským."
„To bude krásné. Úplně věřím, že by se z ní mohla stát nádherná královna." odvětila jí okouzleně. Do šatny vešel představitel Pohádkového krále- jak Ludvík Bavorský často nazýván Wolfi Oltan. „Nádherná královna by se hodila k nádhernému králi. Škoda, že jí odmítl kvůli hudbě skladatele Wagnera."
„Ale ta hudba byla také důvodem, proč byl ze začátku svou sestřenkou z Possi tak okouzlen." dodal představitel vévody Ferdinanda Mátyás. „Pravda, Máty." pronesla mile představitelka hlavní role, které mezitím byly upravovány vlasy.
„Kolegové, kolegyně, dobrý večer." vešla do šatny také herečka, která byla zároveň i partnerkou Maďara představení Katherine Strandová. Ta měla hrát roli vedlejší, však velmi významnou a to Sophiinu sestru císařovnu Sisi. „Vaše Výsosti." uklonil se Oltan. „Miláčku." pozdravil jí Máty a políbil jí na tváři. „Broučku." odvětila mu Katy a oplatila mu polibek. Usedla na židli, aby jí mohla kadeřnice dát příčesek do jejich vlasů. Udělala tak proto, aby se z Katy stala Sisi, která byla proslulá svými dlouhými vlasy. Představitel Ludvíka s představitelem Ferdinanda odešli do pánské šatny, aby se převlékli do kostýmů. Před tím ale Máty svou drahou polovičku políbil na rty a rozloučil se jak s ní, taky i s hrdinkou.„Jsem velmi ráda Isabello, že to právě tobě byla svěřena role Sophie." vyslovila se představitelka Sisi, která ale hrála před čtyřmi roky stejnou roli jak Isi. „Sama tomu nedokáži uvěřit. Ještě jako třináctiletá studentka gymnázia s rovnátky jsem tě viděla v hlavní roli. Byla jsem z tebe velmi nadšená. A teď hraji já tvou mladší sestru." pronesla okouzleně Isi. Sundala si své brýle, ty položila na stolek, aby jí mohla maskérka Josephine napudrovat.
„Dolíčím tě potom, Isi. Teď s mou pomocí se oblékneš do jezdeckých šatů, které dneska budeš mít. Zítra na kostýmní zkoušce si vyzkoušíš další kostýmy." řekla jí kostymérka. Isi si sundala své tričko a rozepla své kalhoty, aby se mohla obléct. Přitom jak se převlékala, si povídala s Katy.
„Jsem velmi ráda, že premiéra je na Silvestra." „Pročpak?" nechápala slečna Strandová, která si nanášela řasenku na své řasy. „Mám výmluvu, abych se nemusela zúčastnit Silvestra se sousedy." odvětila jí na to naše hrdinka. „Nemáš ráda sousedské oslavy, že?" otočila se s pochopením Katherine. „Já je nesnáším." vypadlo z Isi. „Táta s nimi tráví pomalu více času než se mnou. Víš, Katy," povzdechla si, „my jsme nikdy nebyli nějak moc spolu, ale aspoň chvilinku si na mne našel a měli jsme se rádi jak tatínek s dceruškou." „A teď se tak nemáte rádi?"
„Samozřejmě, že máme, přeci jen, jsem jeho dcera a on je můj otec, ale po maminčiné autonehodě jsme se od sobě oddělili. Je zázrak, když spolu promluvíme více, než pět vět, jelikož on je v práci a když se vrátí z práce, jde do hospody a pije tam jako duha. A když tam zrovna není, je u sousedů, samozřejmě s flaškou piva."
„Přijde ti táta na premiéru?" zajímala se Katy. „Doufám, že ne." pronesla vážně. Starší herečka na to nevěřícně zvedla obočí. „Poslední akce, na kterou mi kdy přišel bylo mé vystoupení na dni otevřených dveří základní školy, kterou jsem navštěvovala do páté třídy. A od té doby mi nebyl nikde na žádné akci. Můj zájem považuje za hloupost, kterou si psychicky ubližuji."Postěžování na Maxe Konasche uslyšel i Fantom, který jí odposlouchával. Bylo mu moc líto, co musí ta dívčina trpět v bytě svého otce.
Proč je k ní vlastní tatínek tak chladný? Má talentovanou dcerku a on si toho neváží? Je snad ošklivá a on se za ní stydí? Vrtalo mu hlavou.
ČTEŠ
Fantom poezie
RomanceIsi Konaschová je sedmnáctiletá divadelní herečka, která při pauzách na zkouškách rozvíjí svůj spisovatelský talent. Vždy na konci zkoušky, kdy je v divadle sama na prknech znamenající svět přednáší své spisovatelské umění svým něžným, nevinným ale...