-a little talk-

1K 244 118
                                    

سلام بیبیز🌙

خوبین

من اومدم تا چنتا چیز کوچیک رو اینجا بگم و برم💫

اول میخام بگم ک لطفا کاراکترارو از روی اخلاق و رفتارشون قضاوت نکنید مثل اینکه"اون بداخلاقه پس تاپه"این دیگه درواقع به بزرگترین دغدغه‌ی ما تبدیل شده.باور کنید تاپ و باتم بودن به اخلاق و ظاهر نیست🤦🏻‍♀️تمام اینها اول به خود شخص و علایقش و بعد به پارتنرش ربط داره و من تمام تلاشم رو میکنم تا اون فضایی ک میخام رو به وجود بیارم و جوری نباشه که یکی از پسرا تاپ و یا باتم به نظر بیان.

این تماما غیر منطقیه ک یکی همیشه‌ی خدا باتم باشه چون این یه رابطه‌ی بین دو جنس مخالف نیست که یکی همیشه پایینه،متوجهین که چی میگم؟

جدای از اون،راجب اینکه پارت قبل زین از ادامه‌ی نسلش و اینا حرف زد و واقعا غلط انداز بود چون خیلیا فکر کردین قراره امپرگ باشه.راستش خیلی دوس داشتم امپرگ باشه اما اولین ففمه و واقعا نوشتن امپرگ سخته و مطمئن نیستم بخوام به این زودیا برم تو کارش.شاید این سو تفاهم بخاطر این بود ک من نتونستم منظورم رو واضح بهتون برسونم.

زین نمیدونه که کسی که قراره باهاش ازدواج کنه زنه یا مرد پس با امید اینکه یه زنه و میتونه باردار بشه اون حرف رو زده و باور کنید من برنامه‌ای دارم واسش اگه فقط یه کوچولو صبر کنید؛این قراره یه سوپرایز خیلی بزرگ و قشنگ باشه و نمیخوام اسپویلش کنم😁

غیر از اون اینم بگم ک من فقط اتفاقات بزرگ و سرنوشت ساز فف رو تو ذهنم دارم و چیزی که شما تو هر پارت میخونید فقط یه سری جزئیاتن که اون لحظه،با توجه به حالت روحیم و روند فف مینویسم و از قبل پیشبینی شده نیستن.

شاید جاهایی بوده که نتونستم اونطور که میخوام منظورم رو برسونم و شما هم گیج شدین پس بهم بگید تا من هم اون رو بهتون توضیح بدم و هم برگردم تا درستش کنم چون واقعا نمیخوام چیزی راجب فانتوم واستون مبهم باشه؛جدا از اونایی که باید فعلا مخفی باشن😌💫

شاید بعدا این پارتو پاک کردم شایدم نکردم ولی اگه سوالی دارین بپرسین من خوشحال میشم که بتونم کمکتون کنم و از طرفی با این کار طرز نوشتنم و ترفندهایی که استفاده میکنم رو درست میکنم تا خوندنش لذت بخش تر باشه.

بنظرم بعد از هر پنج شیش پارت و اینا یدونه از این پارتا بذارم تا بتونیم این مشکلای کوچیکو رفع کنیم،این ب شما بستگی داره🤷🏻‍♀️

یه سوال
نظرتون راجب روند فف چیه؟منظورم اینه میتونید تصویر سازی کنید؟میتونید فضای فف رو حس و درک کنید و یا تغییرش بدم؟

مرسی ک وقت گذاشتین و خوندین و خیلی مراقب خودتون باشید🥀
-nAnnA
Love ya purple💜

Phantom|Ziam|..COMPLETED..Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora