Part 7

9.7K 1K 32
                                    

ZawGyi

"ရိေပၚေရ မင္းအျပင္မသြားခင္ ေ႐ွာင္က်န္႔ေလးေနရမယ့္ အခန္းကိုအရင္ျပေပးလိုက္ပါလား။ သားသူငယ္ခ်င္းဆိုေတာ့ သားျပေပးတာပိုေကာင္းမွာေပါ့။ သားအခန္းရဲ႕ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္အခန္းပဲ"

"လိုက္ခဲ့ အေပၚထပ္ကို"

"လိုက္သြားလိုက္ ကေလး။ သားပစၥည္းေတြကိုေတာ့ အိမ္ကအလုပ္သမားေတြကို ပီးမွပို႔ခိုင္းလိုက္မယ္"

"ဟုတ္ကဲ့ပါ ဦးေလး"

"ဒါနဲ႔ ဦေလးလို႔ မေခၚပဲ ပါးလို႔ပဲေခၚပါလားသားရယ္"

"ဟို....အဲ့တာကေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ႀကိဳးစားၾကည့္ပါ့မယ္"

"အင္းပါ အတင္းအက်ပ္ေတာ့ မလုပ္ပါနဲ႔။ သားအတြက္အဆင္ေျပမွပါ"

"နားလည္ေပးလို႔ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္"

ထို႔ေနာက္ ဝမ္ရိေပၚဦးေဆာင္ရာေနာက္သို႔သာ သူလည္းလိုက္သြားေတာ့သည္။ ႀကီးမားသည့္အိမ္၏ အေပၚထပ္တစ္ဆံုးေလ်ွာက္ပီးေသာအခါတြင္ေတာ့ အခန္းတစ္ခု၏ေ႐ွ႕သို႔ေရာက္ေသာအခါ

"ဒီအခန္းပဲ မင္းေနရမယ့္အခန္း"

တံခါးေဘး အျပင္ဘက္တြင္ရပ္ပီးသူ႔အားေျပာလာေသာ ဝမ္ရိေပၚအား တံု႔ျပန္မႈမေပးဘဲ အခန္းထဲဝင္ရန္ျပင္လိုက္သျဖင့္

"ဘာလဲ? ေက်းဇူးေတာင္ မတင္ေတာ့ဘူးလား?"

"ငါက ဘာကိစၥနဲ႔ မင္းကို ေက်းဇူးတင္ရမွာလဲ?"

"ငါ မအားတဲ့ၾကားက မင္းကိုအေပၚအထိလိုက္ပို႔တာေလ။ ဒီက ဝမ္သခင္ေလး ကိုယ္တိုင္ကေလ"

"မင္းမအားရင္ မပို႔နဲ႔ေပါ့။ မင္းလိုက္မပို႔လည္း ငါကဒီအခန္းထဲမေရာက္မွာမွမဟုတ္တာ"

ဝမ္ရိေပၚအားျပန္ေျပာလိုက္ပီး အခန္းထဲသို႔ဝင္သြားရာ အေနာက္မွ ထိုအေခ်ေကာင္ကလည္း အခန္းတြင္းသို႔ လိုက္ဝင္လာပီး

"အေမေရာ သားေရာ တစ္ပံုစံတည္းပဲေနာ္။ မာနကလည္းႀကီးလိုက္တာလြန္ေရာ။ ဘာမွလည္းမ႐ွိၾကပဲနဲ႔"

"ပစၥည္းဥစၥာမပုိင္ဆိုင္တာ မွန္ေပမဲ့ ငါတို႔မွာသိကၡာ႐ွိတယ္။ ငါတို႔သားအမိက ဘယ္သူ႔ဆီကမွ လက္ျဖန္႔မေတာင္းခဲ့ဖူးဘူး။ ကိုယ့္အားကိုယ္ကိုးပီးပဲ ရပ္တည္ခဲ့တာ။ အဲ့ဒီအတြက္ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ဂုဏ္ယူတာပဲ႐ွိတယ္။ အဲ့တာကို မင္းရဲ႕အတိုင္းအတာအရ မာနလို႔သတ္မွတ္တယ္ဆိုရင္လည္း ျပႆနာမ႐ွိဘူး သေဘာပဲ။ ေလာေလာဆယ္ေတာ့ သိတတ္မႈအနည္းငယ္႐ွိမယ္ဆိုရင္ အခန္းထဲကထြက္သြားေပး ငါအနားယူေတာ့မလုိ႔"

Meet Point Of Parallel Lines حيث تعيش القصص. اكتشف الآن