Nová naděje 1

46 0 0
                                    

Jsme 27 let zpátky v čase... V době 80. let v malebném "městečku" jménem Chicago, které ovšem, ale za svými zákoutími neskrývá zase tak moc dobrého. Chicago je jasným úkazem různých kontrastů. Kdy jsou na jednom místě zbohatlické domky a na místě druhém domy na spadnutí, které obývají squateři... Bohaté rodiny versus rodiny kdy si rodiče musí odtrhnout sousto od huby, aby mohli nakrmit děti... Celé zabezpečené rodiny a rodiny kdy i jediný člen dělá voloviny... Bezúhonní lidé žijící bok po boku s gangy a kriminálníky. Rasově i nábožensky odlišní lidé se kterými se nezachází dobře a jedná se s nimi jak s odpadem... Jako ve všech městech, zemí a států... My se budeme zabývat jednou rodinou, žijící při okraji Chicaga. V jedné takové ne moc košer čtvrti, kdy se to sem tam občas hemží kdejakými individuami. Čtvrť tvoří povětšinu staré "výškové budovy" o 5 až 6. patrech s opadanou omítkou občas i děravou střechou a sem tam ty domy mají nějaký ten balkon nebo požární schodiště, taky v katastrofických stavu. Ale hlavně, že v okolí jsou dobré bary a podniky a mnozím majitelům patří ty domy když už nejsou města, ale proč by do toho strkaly prachy že? Až to bude nevyhovující, tak to město napíše k demolici, lidi vystěhuje a majitelům vyplatí slušný prachy...

A právě v jednom z takových "zavšivených bytů" žije Barbara Lindsay, přezdívaná a v okolí známá jen jako Bunny. Bunny vyrostla po děckých domovech, pojem rodina zná jen z knížek, sama žádnou nezažila. Matka ji opustila hned po porodu pohozením u popelnice... V 18 letech ji domov vyhodil na ulici a starej se sama. Pro Bunny to nebyl až takový problém. Párkrát se dostala ven - pěstounská péče, ale přes problémy byla brzo navrácena zpět a další možností jak se dostat ven byly útěky, ať ty naplánované či nenaplánované... Mezi ostatními dětmi se naučila spoustu zajímavých věcí, třeba sprosté mluvy, nevhodnému a vulgarnímu chování. krást, kouřit a nejen ty cigarety a později i pít a ani trochu ty lehčí mravy ji nevadili. Zprvu sice taková nebyla, ale po první zradě od kluka, první lásky, jí to přišlo úplně normální. Proč by to nemohla dělat ona když muži můžou... Bunny byla přesně ten typ člověka, který takto povede celý život aneb jak se říká starého psa novým kouskům nenaučíš, protože podle jejích přátel to bylo zcela normální. Žít z ruky do huby, občas si přilepšit nějakou bokovkou třeba i nelegální, ale hlavně užívat mladých let...

Chicago PD - Nová nadějeKde žijí příběhy. Začni objevovat