fifteen

2.2K 170 66
                                    

L:

L: Nasıl görünüyorum?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

L: Nasıl görünüyorum?

Lalisa: Gerçekten hayatımı çalma işine baya kaptırdın. Şimdi de benim ağzımla mı konuşuyorsun?

L: Haha, hayır. Şaka yapmıştım. Bu senin lisedeki fotoğrafın mı?

Lalisa: Evet. Okul fotoğrafım.

L: Güzel görünüyorsun. Galerine bakmamdan rahatsız değilsin, öyle değil mi?

Lalisa: Telefonumun senin elinde olmasından rahatsızım. Genel olarak senden rahatsızım. Lütfen kişisel algılama.

L: Üzerime alınmıyorum bile Lisa. Son zamanlarda Instagram'da çok çevrimiçisin. Kiminle konuşuyorsun?

Lalisa: Hiçkimseyle. Sadece yapacağım bir şey olmuyor, arkadaşlarımın paylaşımlarına bakıyorum.

Arkadaşım varmış gibi...

L: Vize notların ne durumda?

Lalisa: Güzel. Hepsinden geçmişim. Ortalamam 3.15 civarında.

L: Çok güzel, tebrik ederim. Böyle çalışkan olmanı sevdiğimi söylemiş miydim?

Lalisa: Sanırım. Sen bana aşık falan mı oldun?

L: Hayır güzelim, neden?

Ne kadar doğal bir şeymiş gibi cevap veriyordu.

Lalisa: Bilmem. Bana o kadar nadir iyi davranıyorsun ki ne zaman böyle iyi davransan bana aşık olduğunu ya da ciddi ciddi sevdiğini falan düşünüyorum.

L: Seviyorum zaten Lisa. Seninle tartışmadan, kavga etmeden konuştuğumuz zamanlar seni çok seviyorum. Dikbaşlı olduğun zaman ise hiç sevemiyorum.

Lalisa: Sevgi öyle değişken bir şey değildir ki. Bence sen sevmiyorsun bile, sadece bazı davranışlarım hoşuna gidiyor.

L: O da olabilir. Sevginin ne olduğuna dair tartışmak istemiyorum, midemi bulandırıyor.

Lalisa: Sevgi mi? Çok tuhafsın. Sevgi dünyanın en güzel şeyi. İnsanları güzelleştiren, onları iyi hissettiren bir şey.

L: İyi hissettiren bir şey, ha? O zaman neden sevgi yüzünden bu kadar çok acı çeken insan var?

Lalisa: Çok saçma bir soru oldu. İstisnalar kaideyi bozmaz. Sevgi insanlara iyi hissettirir, bu kadar.

L: Daha önce hiç sevgi yüzünden iyi hissetmedim. Beni biraz sever misin?

Yazdığı şeyi okuyunca sırıttım. Onu sevmem için benden ricada mı bulunuyordu?

Lalisa: Ben seni zaten seviyorum.

a stolen life | lisa & jungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin