six

2.3K 182 203
                                    

L: Benim güzel Lisa'm ne yapıyor bakalım?

Mesajlarına öyle alışmıştım ki artık "Lisa'm" demesi bile benim için bir detaydan ibaretti.

Lalisa: Ders çalışıyordum.

L: Bu kadar çalışkan olman hoşuma gidiyor. Vizelerinden iyi notlar alacaksın.

Lalisa: Umarım. Staj için birkaç yere başvurdum ancak hepsinden olumsuz yanıtlar aldım.

L: Wichi Holding'e de staj için gitmiştin, öyle değil mi?

Lalisa: Evet.

L: Bir psikolog holdingde ne iş yapar ki?

Lalisa: Bunu bana sen mi soruyorsun? Mülakatlarda, işe alımlarda genelde psikologlar çok yardımcı olur. Ayrıca holding içerisinde çalışanlarla birlikte kariyer planı yapar.

L: Ben kendi alanım olan şeylerle ilgilendiğim için bunu bilmiyordum. Neden olumsuz yanıtlar aldın?

Lalisa: Hem okulumu bitirmediğim için, hem de hiçbir patronun holdingde böyle bir şeye ihtiyacı olmadığı için. Kimse stajyer olarak bir psikologun yanında beni çalıştırmak istemiyor.

L: Anladım. Bugün ne yapacaksın?

Lalisa: Birazdan dışarı çıkacağım. Kırtasiyeye uğrayıp notlarımı çıkarttırmam gerekiyor. Sen?

L: İş güç.

Lalisa: Kendini bu kadar gizlemek zor olmuyor mu?

L: Hayır. Seninle konuşmaya alıştım. Önceden bu kadar fazla telefon bile kullanmıyordum.

Lalisa: Hala kullanmıyorsun. Elindeki benim telefonum.

L: Hayır, benim telefonum.

Lalisa: O telefonu senden geri alacağım, biliyorsun değil mi?

L: Sahiden, sen nasıl giriyorsun Instagram'a falan? Başka bir telefonun daha mı var?

Lalisa: Yok. Şu an telefon almak için para biriktiriyorum. Elimdeki Jennie'nin eski bir telefonu.

L: Para mı biriktiriyorsun? Paran yok mu?

Lalisa: Öğrenciyim ben. Öyle pat diye gidip telefon alamam.

L: Sana benim almamı ister misin?

Lalisa: Saçmalama. Böyle bir şeyi kabul edemem.

L: Ev adresini biliyorum. Bugün öğleden sonra sipariş edeceğim. Bilgisayarın var mı senin? Kırılmış sanırım en son. Nasıl becerdin kırmayı?

Lalisa: Ayağa kalkarken kulaklığın bağlı olduğunu unutup yere düşürdüm. Ekranı kırıldı. Ama tamire vereceğim zaten.

L: Kırtasiyedeki işini hızlı bir şekilde hallet Lisa. Öğleden sonra evde olman gerekiyor.

Lalisa: Sana saçmalama dedim. Böyle bir şeyi asla kabul edemem.

L: Neden? Annen mi kızar?

Yazdığı şeye karşılık gözlerimi devirdim.

Lalisa: Ben kızarım. Bak, lütfen üstüme gelme. Yeni bir telefon ya da herhangi bir şey istemiyorum. Özellikle de senden gelen bir şeyi...

L: Neden? Neyim varmış benim?

Lalisa: Hiçbir şeyin yok. Sorun da bu ya zaten. Aramızda hiçbir samimiyetin olmaması.

a stolen life | lisa & jungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin