Dodeka

177 31 49
                                    

Eğer tereddüt edersen

Yanılırsan iç güdülerine zıt olarak

Önemsenecek şeyler...

Çoğalmıştır demektir.

Kaçmadan tepeye bak sadece.

--

--

"Hayır." dedi Louis içinden geçenlere çok uzak bir şekilde,soğuk teni imkansız kabul görecek şekilde daha da soğurken kendi kişilik özelliklerine aykırı olarak yalan laflar döküldüğü için ince dudaklarından çok utanıyordu.

Kabul etmek istemişti aslında,Harry ile bu insanlardan çok eşyaların hayat sürdüğü koskoca malikanenin dışında vakit geçirmek istemişti ama yapamayacağını bildiğinden gökten gelen emirlere boyun eğmek durumunda kalmıştı,Harry küçüklüğünden beri her istediği yapılan ,bütün şımarıklıklarına göz yumulan bir çocuk olmuştu,hayatında ilk defa 'Hayır' kelimesini duyuyor olabilirdi.

Hem de deliler gibi etkilendiği buz mavi gözlü Louis'in dudaklarından.

İçi burkulurken aklına sadece bir ihtimal geldi ve bu aklını çileden çıkaracak olan ihtimal karşısında sinirlerini tutmak için büyük bir uğraş verdi,"Gary yüzünden mi Louis?Onunla mı aranızda bir şey var?"

Louis saf bakışlarıyla kaşlarını kafa karışıklığını anlatmaya çalışarak çattığında Harry alayla güldü,"Sorumdan anlam çıkarmamışsın gibi bakma bana,mutfaktaki o halinizi gördüm,senden gözlerini alamadığının farkındayım...Belki de mutfağa girerek o neşeli dakikalarınızı bölmüşümdür,ha?"

"Ne salak bir çocuk bu!?"

Zayn'in sesinin ardından kendi bedeni belirdiğinde Louis Zayn'i göremeyen Harry'e bir şey çaktırmamak adına ifadesini korudu,Zayn kısık kısık kıkırdamalarının altında ilerleyerek Louis'in yanında durdu ve kardeşine saçma sapan imalarda bulunan kıvırcık saçlı ölümlüye baktı.

"Sadece ikinizi mutfakta o şekil gördü diye hemen bu hallere düştüyse kim bilir cidden Gary ile aranda bir şeyler olsa ne yapar,klasik küçüklükten gelen şımarık çocuk sendromu bence!",Zayn sözünü bitirdiğinde kolunu kardeşinin omzuna yaslayınca Louis'in bedeni hafif sendeleyince Harry telaşlandı,"Louis iyi misin,başın mı döndü?"

"Ah bu çok eğlenceli,seni burada itip yere yapışmanı sağlasam kesin deliye döner beni göremediği için!",Harry hala telaşla Louis'e bakmaya devam ederken kapı çalınınca Louis silkelenerek Zayn'in kolunu kendi omzundan düşürdü ve "İyiyim." diye hızla yanıtlayıp durmadan çalan kapıyı açmak için koşar adımlarla ilerledi.

Kapının açılıp içeriye Liam'ın girmesiyle Zayn ıslık çalıp kanatlarını coşkuyla birbirlerine çarptırdı ve alt dudağını iki sivri dişinin arasına kıstırarak ona yandan bakışlar attı,Liam Harry ile sarılırken Louis Zayn'i dürttü,"Kes şunu!"

"Anlamadım,bir şey mi dedin Louis?"

Zayn saniyesinde yok olduğunda Louis rahatlayarak gülümsedi,"Ah şey yok size demedim,kendi kendime mırıldanıyordum.",Louis mutfağa inmek için gösterişli kapının önünden uzaklaşmıştı ki yeniden çalmasıyla bir iki adım uzaklaştığı kapıya saniyesinde ulaşıp açtı,Zayn bu sefer herkese görünür halde içeriye girdiğinde Louis panikle parmaklarıyla ritim tutarcasına bacağının üst kısmına vurdu.

"Günaydın Styles malikanesinin sakinleri,Louis'i görmek için gelmiştim ama bakıyorum ki çok hoş bir tesadüfle karşılaştım.",Liam'ın yanakları kızarırken Harry aniden Zayn'i görünce aklına gelen fikir ile ona doğru ilerleyip izin ister gibi baktıktan sonra kolundan tutup kendine doğru çekiştirdi,"Şey seninle biraz konuşabilir miyiz?...Mümkünse özel?"

Louis kabul etmemesi için Zayn'e kaş göz hareketleri yaparken Zayn sırıtıp "Neden olmasın?" dediğinde Louis dudaklarını büzüp kırıldığını belli ederek Zayn'e masum bakışlarını yolladı,Zayn sırıtmaya devam ederken Harry'nin işaretiyle onu takip etmeye başlayıp peşinden ilerledi ve bir kaç dakika sonra malikanenin sera bölümüne ulaştıklarında Zayn ellerini cebine sokup kardeşinden fazlasıyla hoşlanan -yavaş yavaş aşka doğru giden- oğlana baktı.

"Eee seni dinliyorum,beni buraya seradaki bitkilerinizi göstermek için getirmedin heralde?"

Harry göz devirip "Tanrım sabır ver." diye mırıldanınca Zayn kahkahasını bastırmak için yanaklarının içini ısırdığında dudaklarından bir kaç tükürük sıçradı,"Ah dur hemen söyleyeyim de kendisine yollasın." diye fısıldadığında Harry'nin garip bakışları altında kendi kendine fısıldamasını kesip ona döndü.

"Sen Louis'in çok yakın arkadaşısın öyle değil mi?",Zayn kısa kesmek istediğinden onu başını sallayarak onaylayıp devam etmesini bekledi,"Bak lafı fazla allayıp pullayıp dolandırmanın bir anlamı yok,biliyorum o evimize geleli çok az bir süre oldu ama ondan gerçekten hoşlanıyorum."

Zayn tepkisizce ona bakmaya devam ettiğinde Harry şaşırdığını belli ederek kaşlarını havaya kaldırdı,"Eee bir şey demeyecek misin,sana burada en yakın arkadaşından hoşlandığımı söylüyorum.",Zayn rahat bir şekilde omuz silkip yarım ağız güldü,"Eğer bana bilmediğim bir şey söyleseydin bir çok şey söyleyebilirdim...Ama dostum cidden bunu itiraf etmene gerek bile yoktu,Louis'e olan bakışların en büyük itiraf zaten."

Harry esmer ve ılık tenli oğlanın ukala tavırları karşısında gerilse de kendi üslubunu bozmadı,"Bak biliyorum bir şeyler zorla olmaz,bunun farkındayım.Ona benimle bu akşam dışarı çıkmayı teklif ettiğimde kabul etmeyince çok kötü hissettim,kötü bile hissetmedim aslında,en berbat anı olarak şimdiden aklımda yer etti desem daha doğru olur."

Zayn ukala tavırlarından soyutlanıp giderek üzülmeye başladığı genç adama samimiyetle baktı,"Zayn,onun hayatında biri mi var?Eğer öylese bunu bileyim ki bundan sonra ona daha temkinli yaklaşayım."

Zayn onu yatıştırma amacıyla elini omzuna attığında Harry içinin ürperdiğini hissederek refleksle geri kaçınca Zayn unuttuğu şey ile kendine kızıp Harry'den bir adım geriledi,"Şey affedersin bir anda kaçtım ama seninle ilgili değil,bir ürperti geçti bir anda."

Zayn aslında kendisiyle ilgili olduğunu biliyor olsa da bunu tabi ki de Harry'e söyleyemeyeceğinden asıl konuya yeniden parmak bastı,"Hayır Harry Louis'in hayatında biri yok,için rahat olsun.O sadece...Nasıl desem fazla çekingendir,ve bu tarz flörtleşmek olsun,randevuya çıkmak olsun gibi şeylerden pek anlamaz,çok heyecan yapar ve sürekli geri kaçmaya çalışır."

Harry'nin gözünde onun utangaç bir şekilde bakışlarını kaçırması canlanırken Zayn devam etti,"Yani demem o ki teklifini kabul etmemesinin seninle direkt olarak bir ilgisi yok,şu zamana kadar kimseyle bir şey yaşamadı ve yaşamaya da yanaşmıyor zaten."

Zayn'in son sözü Harry'nin kalbini teklettiğinde Harry toparlanıp kendinden emin bir şekilde omuzlarını dikleştirdi,"Yine de ondan vazgeçmeyeceğim." dediğinde Zayn kısa bir kahkaha atıp seradan büyük adımlar atarak ayrılan Harry'nin arkasından baktı,"Deli midir nedir ya!?Kovulmasına sebep olacaksın çocuğun inatçı herif!"

Arkasından söylene söylene Zayn'de seradan çıkıp yetişmeye çalışırken ikisi de büyük ve sesli adımları eşliğinde Liam ile Louis'in sohbetlerini bölerek bakışların kendilerine doğru dönmelerini sağladı,Zayn Liam'a çapkın çapkın bakışlar atarken Liam etkileniyor olduğu gerçeğini saklamaya çalışır gibi koltuğun kenarını sımsıkı tutmuş bırakmıyordu.

Harry bakışlarıyla sevişen Zayn ve Liam'ı bir kenara bırakıp Louis'in önünde durdu,"Louis sana ısrar edip bunaltmak istemiyorum ama sadece bir akşam,eğer gerçekten bir daha çıkmak istemezsen seni inan ki zorlamam,bütün akşam sen ne istersen onu yaparız hem,nereye istersen oraya götürürüm seni,bir akşam beraber baş başa yemek yiyelim sadece,başka bir şey istemiyorum."

Louis tereddütle ona ve Zayn'e bakarken Harry'nin son kez "Lütfen." diye muhtaç bir çocuk gibi fısıldamasıyla bu kez olumsuz tepki veremedi.

Cold (L.S)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin