Güzeller güzeli
Aşkın kanatlısı
Ruhun en tatlısı
Gözlerin en parlak ışıklısı
Çarpıştı bir gönülle
Kopamadı faninin ceylan gözlerinden
--
--
••
••Kan...
İlk kez karşı karşıya geldiği,ılık ve süzülerek aşağılara giden o kıpkırmızı sıvı...
Malikanenin önünde durdukları an bir çığlık-yakarış belki de bir yardım çağrısı koparmıştı Louis ısırmaktan tahriş ettiği dudaklarının arasından,bunlar nasıl duygulardı,hissetmenin de ötesinde duyguların içine çektiği sonunun belli olmadığı bir masalda yaşıyordu sanki.
Sandalphon şarkı söylemeyi kesmişti sanki,Metatron çocuklarla ilgilenmeyi kesmiş gibi...her şey ters düz edilip,evrende daha öncesinde rastlanılmamış bir kargaşa çıkmış gibiydi,düzen nereye kaybolmuştu?
Harry kollarının arasında müge çiçeği kadar minyon duran bedeni alelacele merdivenlerden yukarıya taşıdı,neler olduğuyla ilgili hiçbir şey düşünemezken Louis'in durumunu çözemediği her an kafayı yiyecek gibi oluyordu,onu iyileştirmek istese de sorunun ne olduğunu bilmediği için katlanılmaz meraklarla debeleniyordu.
Harry ayakkabısının sert kısmıyla odasının kapısına abanıp sertçe açıp duvara çarptırdığında malikanede yankılanan ses hoparlörden patlayan sesler gibi camlara değdi geçti,Louis'i kendi yatağına bıraktığı an ellerinde hissettiği sıcak ıslaklıkla Louis'in ceylan göz diyerek tabir ettiği yeşillerini kocaman yapıp kırmızıyla kaplanan avuç içlerine baktı,"Bu da nesi!?Neler oluyor?"
Louis'in göz kapakları hiç açılmayacakmış gibi sımsıkı kapandığında Harry avuç içini şakağına götürüp korkuyla bastırdı,taptığı buz mavisi gözlü oğlanın içine düştüğü bu hal onu dehşete düşürmüştü,ne yapmalıydı?
"Ona ne oldu?!"
Harry sanki bütün sesleri duymamak üzere men edilmiş gibi kulağına tanıdık gelen sese dönüp bakmadı,sadece tatlı oğlanın sırtından süzülen kanların yatağını kırmızıya boyamasını seyrediyordu,Zayn Louis'in yattığı tarafın önünde eğilip kardeşinin alnına elinin iç yüzeyini bastırdı,normalde olması gibi soğuk olmadığını fark ettiğinde aklına gelen ihtimalle çıldırma noktasına doğru yola çıktı.
Bunun sadece düşüncesi bile Baphomet ile karşı karşıya gelmiş gibi hissettirirken şimdi ise gerçekleştiğine şahit olmak tanımlanamaz bir acıydı,yataktaki can yakıcı sıvı ile göz göze geldiğinde Harry'nin yanlarında olmasını umursamadan derinlerden yükselen sesiyle sordu,"Düştün mü?...Kovdu mu seni?"