Hayat...
Tatlılık ve ümidimiz sağ ol
Yardımcımız...
Merhametli gözlerini bize çevir
Bu sürgün yerinden.
--
--
Harry gösterişli ve ayna gibi camlara sahip odasının içinde heyecanla bir ileri bir geri stresli adımlarını atarken kalp çarpıntısından dolayı zemindeki kaşmir halının üstüne her an yığılıp kalabilirmiş gibi hissediyordu,Louis onu kıramayıp teklifini kabul ettiğinde akşama doğru Bayan Styles'ın coşkulu ve şenlik havası verilmiş doğum günü kutlaması bittikten sonra Harry hiç kimseye haber etmeden hazırlanmak için odasına koşturmuştu.
Calvin Klein'ın Euphoria parfümünü banyo yapmış gibi şişenin yarısına indirgeyecek şekilde sıktığında odasındaki doğal koku kaybolup yerini parfüm kokusu almıştı.
Louis Bayan Styles'ın doğum günü yemeği sonrası Carmen ve diğer çalışanlara büyük bir istekle yardım ettikten sonra ortalığın iyice temizlenip toplandığına emin olunca odasında dinleneceğini söyleyip gözden kaybolmuştu o da.
Odaya girdiği gibi kapısını kilitlemiş ve böylelikle de o odada değilken kimsenin giremeyeceğinden şüphe duymayınca da son zamanlarda şaşırtıcı hareketler sergileyen kardeşi Zayn'in yanına yükselmişti.
Zayn gayet rahat tavrıyla geniş çaptaki bir bulutun üstünde yayılmışken Louis havada yavaş bir şekilde süzülen bulutun üstüne tedirgince oturmuş Harry'nin odasında bir ileri bir geri gidişini izliyordu,"O neden bu kadar heyecanlı sence Zayn?" diye kovulmaya aday olmuş kardeşine sorusunu yönelttiğinde Zayn sırıtıp yayıldığı bulutun üstünde doğruldu.
"Hadi ama sevgili kardeşim Lou,bizim türümüz zekidir,Harry'nin neden heyecanlı olduğunu bilmen gerekir."
Louis elleri yerine kanatlarını iki yana açıp "Ama bilmiyorum kiii!" diye söylendiğinde Zayn cennetten parçaların eşlik ettiği elalarını devirdi,"Ya da özellikle bilmiyormuş gibi davranıyorsun öyle değil mi?Anlamadım mı sandın sahiden!?"
Zayn hızla zıplayıp onun sol tarafına oturdu ve elini omzuna sardı,"Senden aynı masaldaki sonsuz aşklar kadar hoşlandığı için olmasın bu heyecanı?",Louis telaşla kafasını iki yana sallarken "Olamaz olamaz!" diye bağırınca gökteki bir kaç bulut yer değiştirdi.
"Hey sakin ol bakalım,dengeyi bozuyorsun!"
Zayn onu sakinleştirme umuduyla uyardığında Louis Zayn'in çabasının başarısız kaldığını belirterek sakinleşmek yerine daha da korkuya kapıldı,"Hoşlanmamalı ki benden!Bu ikimiz içinde aykırı!Onun için imkansız benim içinse süresiz bir uzaklaştırma bile olabilir!"
Louis korkuyla kendi kendine mırıldanmaya devam ederken buz mavisi gözlerini bulutların arasından aşağıya doğru indirdiğinde Harry'nin kendi odasından çıktığını fark eder etmez yer yüzüne iniş için vaktinin geldiğini anladı,"Gitmeliyim!" diye telaşla Zayn'e haber vermek için yanına döndüğünde Zayn'in çoktan uzaklaştığını görünce sıkıntıyla kanatlarını kendine doğru çekti.
"Umarım Liam'ın yanında değilsindir." diye kendi kendine fısıldadı ve bir kanat çırpışla gök yüzünden kayboldu.
**
Londra'nın işlek caddelerinin birinin arkasında ufak bir araziye ayrılmış açık hava sineması vardı,Harry neredeyse her ay araba değiştirirdi,bu ay ki siyah spor arabasıyla ışıklandırmalı alandan giriş yaptığında kimsenin olmadığını görünce keyifle gülümsedi.