Bölüm 11

526 34 61
                                    

<Bu kitaba ihtiyacım var><Herkesin var>

Herkesi savaş antrenman bölgesine götürdüler.

Ken- Herkes yerlerine geçsin.. BAŞLA!!

Özgünlük 2: Hızlandırılmış Okuyucu. Yüksek hız. Önüme geleni bayıltıyordum. Ama hızım nedeniyle biraz zaman alıyordu.

Endeavor ve diğerleri de güçsüzleri ortadan kaldırınca ilk 10 ve ben kalmıştık.

Deku- Biliyorsunuz ben daha bir çocuğum bana o kadar yüklenmeyin(!).

Ryuko- Cesretini sevdim çocuk.

Hawks- Ne?! Ben de bir sürü şey yaptım. Bana neden övgü yok?

Ryuko- Sen bir profesyonelsin çünkü.

Deku- 3 deyince başlayacağız. 1..2..3.

İlk önce hızımı kullanarak onların güçlerini ölçmeye çalıştım. Ancak ilk 10 beklediğimin biraz üzerindeydi. Hepsiyle aynı anda başa çıkmak zor olabilir. Zincirleme tepkileri de kullanarak saldırmak zorundayım. O halde ilk önce Kamui Woods.

Deku- Yanan meşale.

Kamui Woods- Ne? Dur.. Yanan meşale?

Sonra onun kollarını yakmaya başladım ve etkisiz hale gelince sahanın bir kenarına attım.

Deku- Aizawa Sensei senden daha zorlu bir rakip. Sıra sende kalkanlı eleman.

Ona doğru Kamui Woods'un önceden oluşturup bıraktığı odunları aldım ve yakıp attım o onlarla ilgilenirken de yerden mızrak gibi parçalar çıkarıp onu duvara sabitledim.

Ken- Harika! Tek başına 2 tane ilk 10 üyesini hakladın. Muhteşem. Ondan öğrenecekleriniz olabilir.

Endeavor- Bir çocuğa tezahürat yapmayı bırakır mısın?

Ken- Ah, üzgünüm. Bir an kendimden geçtim böyle basit bir şekilde kazanınca.

Sonrasında diğerlerine saldırmaya başladım.

(1 saat sonra)

Sonunda hepsini mağlup edebilmiştim.

Endevaor- Hahaha o hamleyi burada uydurdun değil mi?

Deku- Dürüst olmak gerekirse evet. Beni köşeye sıkıştırmıştın.

Endevaor- Güzel güzel. Savaş alanında yaratıcı olmak, yetenek ve şans gerektirir. Aferin.

Deku- Teşekkür ederim ancak öğreneceğim daha çok şey olduğuna eminim.

Ken- Harika. O dövüş neydi ya?! Patlamalar, yıkımlar, kan, vahşet ve dehşet.. Güzellik.

Deku- Sizin bazı sorunlarınız var sanırım. İzninle odama gideceğim.

Ken- Gidebilirsin. Zaten bugünki programımız bu antrenman dövüşüyle bitecekti.

Odama gittim. Ardından lavaboya.

Deku- Blurğh! Kan kusuyorum.. Sınırlarımı mı zorladım? One For All'u da kullanmadım. Neden o zaman bedenimin zayıf düştüğünü gösteren bir şeyi yaşıyorum? Yara da almadım. Alsam bile dağlayabilirim. Ne oluyor?

???- Anlaşılan o ki hala kşm olduğuna karar vermedin. Sen kahraman olmak isteyen Midoriya mısın yoksa kötü adam Midoriya mısın?

Deku- Sen kimsin be? Bluğh!

???- Kahraman olmaya karar verirsen bunları keseriz. Aksi takdirde seni öldürür ve gücümüzü Katsuki Bakugo'ya aktarırız. Şimdi söyle bana sen kimsin?!

Kahramanlara Güvenme Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin