<Medyadaki kitlenin başını bulun bana>
Eri- Burada yatan senin annen mi Deku-san?
Deku- Evet Eri-chan. Bizim görevimiz de kendi batıl inançları için masumları rahatça öldüren bir örgütü yok etmek.
Eri- Onları yok ettikten sonra ne yapacağız?
Deku- Bilmem. Onu, onları yok ettikten sonra öğreneceğiz. Ama eğer bir cevap istiyorsan cevabım şu olurdu: Sessiz bir hayatın nasıl olduğunu öğrenmek. Yani bir süre orman evinde kalacağız bu işi hallettikten sonra.
Saygımızı sunduk ve mezarlıktan bara geri döndük.
Eri- Deku-san neden Yaoyorozu adlı kızı öldürdünüz?
Deku- ... Bir süre boyunca benimle geeçekten ilgilendiğini sandım.. Öpüştük, sevgili olduk, onu sevgilim olarak tanıttım ama.. O beni başından beri sadece araştırma amaçlı tutulmuş.
Eri- Yani sizi başından beri kullanıyormuş.. Sanırım öldürmekte haklıydınız Deku-san.. Siz ona zarar bile vermediğiniz halde, siz ona hediyeler almanıza savunmanıza rağmen sırf kötü adam olarak nitelendirildiğiniz için sizi öldürmek bile istemiş. Siz yapmasaydınız ben yapacaktım zaten.
Deku- Senin insanları benim için öldürmeni istemiyorum Eri-chan.
Todoroki'nin Ağzından, 2 hafta önce
Deku tarafından yenilgiye uğratıldıktan sonra hızlıca hastaneye gitmiştik. Yaoyorozu'nun tedavisinin zor olmaması lazım değil mi, değil mi?!
(2 saat sonra)
Ameliyatın şimdiye çoktan bitmesi lazımdı. Neden ameliyatı hala bitmedi?!
(30 dakika sonra)
Ameliyathaneden bir doktor çıkmıştı. Bütün sınıf yanına toplandık.
Todoroki- Yaoyorozu'yu görebilir miyiz?
Mina- Durumu na--
Doktor- Arkadaşınız Yaoyorozu Momo.. Şuanda makine olsa bile yaşayamaz. Bir özgünlüğün etkisi altında... Bedeni yok oluyor.
N-Ne? Bu bir kabus, kabus bu şey değil mi?! Sadece bir kabus. Onu kaybedemem. Kaybedemem. Yok olmamalı!!
Hemen onun odasına girdim. Dizlerine kadar olan kısım çoktan yok olmuştu. Yanına geçtim. Elini sıkıca tuttum.
Todoroki- Gitmeyeceksin değil mi?! Ölmeyeceksin değil mi Yaoyorozu!
Yaoyorozu- Üzgünüm Todoroki-kun, sana söz veremem. Yok olmama rağmen acı çekmiyorum. Büyük ihtimalle 2 belki de 3 saatim kaldı.
Todoroki- Gidemezsin.. İzin *burnunu çeker* vermiyorum.
Bu siyah alevleri hatırlıyorsunuzdur herhalde
Oh? Neden? Ama bunu yapmazsam bir gün senin de kalbini kırar. Onu öldürürsem hiç kimseyi kıramaz.
Sen sevginin sözlük anlamını bile bilmeyen bir kişisin Deku!
Yaoyorozu- Sadece bir şey hakkında pişmanım.. Deku'nun kalbini kırmak konusunda. Eğer o gün orada hediyesini kabul edip onu öpseydim şu halde olmazdık. Ve bir kaç gün sonra da şöyle derdim : "Senin için kahramanlara karşı ajanlık yapacağım, görüşürüz sevgilim" ve bam burada olmazdık. Seninle birlikte olurduk.
Yaoyorozu'nun artık yarısı yoktu. Hızlanmıştı. Camda Deku'yu gördüm.
Todoroki- Şerefsiz!! Gel bura--
Boğazıma bir kılıç dayamıştı. Ardından beni görmezden gelerek onun yanına gitti.
Deku- Anlaşılan hala hayata tutunmaya çalışıyorsun. Sana bir şey diyeyim mi? Eğer hayatını umursamadığını söylersen ve bir kolunu kendin kırarsan çok ama çok yavaşlıyor. Hatta bazen kaybolan kısımlar geri geliyor.
Todoroki- Sana neden inanalım ki?! Onun bu hale gelmesi se--
Deku- Bir kaç şey söyleyeyim. Bir, işlerin bu hale gelmesi sizin suçunuz. İki, zaten işe yaramayacaktı. Üç, hepiniz benim çektiğim acıyı farklı şekillerde çekmek zorundasınız! Dört, beni takip etmeye kalkarsan onu anında yok ederim. Bir parçası bile kalmaz. Ha bu arada çoktan sadece başı kalmış. Ne kadar da hızlıymış bu şey(!). Merak etme başı kalacak. En azından gömmeniz için. Güle güle Todoroki-kun.
Odayı terk ettikten sonra dışarı çıktım.
Todoroki- O.. Öldü.
Herkes ağlamaya başladı. Herkes kendini suçluyordu. Ama güçlü olmalıyız. Güçlü olmazsak onu onurlandıramayız.
Todoroki- Göz yaşlarımızı cenazesine saklayalım. Şimdi gidip halkla ilgilenmemiz lazım.
Şehrin eski haline gelebilmesi 2 hafta sürmüştü. Bu iki haftada hem halka yardım ettik hem de antrenman yaptık.
Bu arada bölümlere oy ve yorum atarsanız bayağı bir mutlu olurum. Benim bir işime yaramıyor ama kitabın villain deku okumak isteyen diğer kişiler için bulunmasını kolaylaştırır
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahramanlara Güvenme
FanficBakugo Katsuki'yi kurtarma girişiminden sonra kahramanlar tarafından azarlanıp League Of Villains 'e katılan Midoriya İzuku' nun hikayesi.