Odanın kapısını açtığımızda bizi bir sürü kutu karşıladı.
???- Merhaba. Ben Rikosen. Bu binanın yapay zekasıyım. Kimliklerinizi belirtiniz.
Deku- Komutan Ken.
Ken'in şekline büründüm ve kontrolden geçtim. Yapay zeka sahte olduğumu anlamamıştı.
Deku- Bu odadaki her şeyi bana açıklamanı istiyorum Rikosen.
Rikosen- Anlaşıldı efendim. Bu odanın sağındaki bütün kutular özgünlük güçlendirici aletle dolu. Sol tarafta ise en büyük hayalinizi gösteren ve gerçek benliğinizi size gösteren bir özgünlük devrimi öncesi eser var. Tam ileride ise nomular için özel hazırlanmış hücreler var.
Deku- Anladım. Uyku moduna geçebilirsin Rikosen.
Rikosen kapanmış ve Hawks ile birlikte sol tarafa gitmiştik.
Hawks- İki şey söyleyeceğim. Az önce yaptığın şey çok havalıydı. Ve şimdi bu aleti kullanacak mıyız?
Deku- Biz test etmezsek çalışıp çalışmadığını anlayamayız. Değil mi?
Hawks- Beni çok iyi anlıyorsun. Kız olsam ilk sana verirdim. Hahaha şaka yapıyorum.
Deku- Yani zaten böyle bir şeyi üstüme alınmam. Alınsaydım çok garip olurdu.
Hawks- Haha çok benziyoruz. Peki şimdi bu örtüyü çekeceğim. Ve o şey karşımıza çıkacak.
Hawks bir kaç tüyüyle örtüyü kaldırdı. Karşımızda büyük bir ayna vardı.
Deku- En büyük hayalimi göstermeni emrediyorum.
Aynadaki yansımalar dalgalanmaya başladı. Gördüğüm şey.. Babam?!
Ayna- İzuku bak üzgünüm. Beni din--
Deku- Senin nereni dinleyeyim?!
Hawks- Edward ne oluyor?
Deku- Git buradan baba!!
Hawks- Baba?!
Aynanın üstünü tekrar örttüm. Nefes alış verişim sıklaşmıştı. Hawks yanıma oturdu.
Hawks- Sorun nedir?
Deku- Babamı gördüm aynada. Ben küçükken annem ve beni terk etmişti. Ve orada da özür diliyordu. Ona olan nefretim hiç bitmedi. Hep artıyor. Küçükken bana az kalsın bir araba çarpması nedeniyle ölecektim ve o zaman bile yanıma gelmedi. <Deku'nun hikayesinin bu kısmı benim hikayemde gerçek "Deku yine kurgu master" fln demeyin>
Hawks- Anlıyorum.. Benim de babam kötü birisiydi benim için. Ama onun sayesinde buradayım. Ben de ne gördüm biliyor musun?
Deku- Ne gördünüz?
Hawks- Tanıdığım bütün kadınların çıplak hallerini.
Deku- Woah. İ-İnanılmaz. Gerçek kişiliğinizi gördünüz mü?
Hawks- Ha? Hayır. Birlikte bakalım.
Deku- Sağolun Hawks-san.
Saygı gösterdiğim bir kahramansın artık Hawks. Gerçek bir kahraman.
Aynanın örtüsünü açtım.
Deku- Bana gerçek kişiliğimi göstermeni emrediyorum.
Ayna yine dalgalandı. İki farklı kişi vardı. Ama içimden bir ses onların aslında tek bir kişi olduğunu söylüyordu.
Ayna- Ooo şuraya da bakın bir. Edward Hagamire bizi görmeye gelmiş.
Ayna- Y-Yapma öyle Deku. O biziz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahramanlara Güvenme
FanfictionBakugo Katsuki'yi kurtarma girişiminden sonra kahramanlar tarafından azarlanıp League Of Villains 'e katılan Midoriya İzuku' nun hikayesi.