Uyanmış ve ara sokakları kullanarak ana caddeye ulaşmıştım. Yavaş yavaş okuluma gidiyordum. Yanımda kostüm olarak ta özel malzemelerden yapılmış takım elbisem vardı.
Yaklaşık 10 dakika sonra okula varmıştım. Sınıfa gittim ve kollarımı birleştirerek kafamı gömdüm. Bakugo yine çok ses yapıyordu. Iida ise hâlâ sessiz olun gibi şeyler söyleniyordu.
Deku- Ağh hepiniz çok ses yapıyorsunuz!
Sesim istediğimden daha öfkeli çıkmıştı görevim olmasa hepsini birer birer öldürüldüm ama görevim yüzünden yapamam.
Deku- Güzel.. Sessiz olun ve oturun. Çizim yapın ya da kitap okuyun. Ya da günlüğünüze az önce yaptığıma ne kadar şaşırdığınızı falan yazın ama sessiz olun.
Herkes sessiz sessiz otururken yaklaşık 2 dakika sonra Eraser Head geldi.
Eraser Head- Evet kahraman kostümlerinizi giyin ve beni takip edin.
Getirdiğim takım elbiseyi giydim ve Eraser Head'in gittiği yönden gitmeye başladım.
5 dakika sonra bütün sınıf buradaydı. Sonra eskiden hayranı olduğum o adam geldi.
All Might- Evet öğrenciler bugün takımlar halinde savaş antrenmanı yapılacak. Herkes A ve B takımı olarak ikiye ayrılacak. A takımı kahraman ; B takımı ise kötüler olacak. Şimdi kura çekeceğiz.
Herkes bir tane top seçmişti. Ben B takımındaydım. Bu benim için bir avantajdı. Ama yine de kendimi dizginlemeliydim.
All Might- 1. Maç : Bakugo ve Iida vs Edward ve Yaoyorozu.
Yaoyorozu-san ile içerideydik.
Deku- Yaoyorozu-san sağlam ipler üretebilir misin?
Yaoyorozu- Elbette.
Yaoyorozu-san ipliklerin üretimini bitirince ona bir çikolata verdim.
Deku- Bu gücünü bir nebze de olsa toparlayacaktır.
Sonrasında telekinezimle ipleri her yere yaydım. Sonrasında ipleri tuttuk ve titreşimleri dinledik yaklaşıyorlardı. Telekinezimle bombaya ve bize bir kalkan yaptım.
Deku- Çok konforlu olmadığını biliyorum ama bombanın kalkanı daha güçlü olsun istiyorsak biraz yakın durmak zorundayız.
5 dakika sonra Bakugo ve Iida geldi.
Bakugo- SHİNEeEeEe.
Deku- Tıch.. İşe yaramaz Bakugo. Bak. Bomba da biz de sapasağlamız.
Sonrasında iki kalkanı kaynaştırdım ve onları iterek küp şeklinde bir kalkan yaptım.
Yaoyorozu- En başından beri böyle bir şey yapabiliyor muydun? Neden az önce yapmadın?
Deku- Şey.. Bu biraz daha fazla konsantrasyona ihtiyaç duyuyor. O yüzden.
Yaoyorozu- Ah, anladım kusura bakma.
Deku- Özür dilenecek bir şey yok. Neyse sürenin bitmesine ne kadar kaldı?
Yaoyorozu- Son 2 dakika.
Deku- Hey Bakugo! Neredesin? Sesin gelmiyor.
Bakugo- Altındayım.
Deku- Huh? Bu işe yaramaz. Patlaması yine geri püskürtülmüştü.
Yaoyorozu- Ve 2 dakika bitti.
All Might- Sınav bitti.
Böylece dersi geçtim. Geriye kalanlar da sınavlarını yaptıktan sonra sınıfa döndük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahramanlara Güvenme
FanfictionBakugo Katsuki'yi kurtarma girişiminden sonra kahramanlar tarafından azarlanıp League Of Villains 'e katılan Midoriya İzuku' nun hikayesi.