Bölüm 4

786 48 183
                                    


Uyandım ve üstüme şu saçma okulun üniformasını giydim. Bugün bu "kahramanlık" sınavlarından biri falan yoktu. 3 ay içinde zaten burada öğrenebileceğimden fazlasını öğrenmiştim. Ama yine de derslere girmeliyim.

Deku- Saat daha 6 yani.. Bizimkilere haber verebilirim.

Hemen bilgisayarı açtım ve aradım. Dabi nee-san açtı.

Dabi- Deku?

Deku- Evet benim. Deku. Şey dün bir olay oldu ve benim artık bir sevgilim var diyebiliriz.

Dabi- Ne bu yaşta o işi mi yaptın?
<Sansür atmalıydım üzgünüm>

Deku- Ne?! Tabii ki de hayır. Biriyle öpüştüm ve ikimizin de gözleri  kapalıydı. Yanii... Huh o ses te ne?

Toga- Hayıır. O kim Deku-kun?! Onu öldüreceğim.

Deku- Hey sakin ol. Bu daha iyi kamufle olmamı sağlayabilir. Yani bu kadar.. Akşam görüşmek üzere.

Aramayı sonlandırdım ardından çıktım. Bugünki dersleri düşündüm ve şuana kadar olanları. Artık gerçekten kahraman olmak isteyen ezik ben değildim. Neden başkasını yaralamak varken kendimi yaralayayım ki?

Düşüncelerimden ayrılınca sınıfın önünde olduğumu fark ettim. Shigaraki-san bugün okula basının girmesini sağlayacaktı. Çünkü basın her sene olduğu gibi bu sene de UA hakkında bir şeyler yazmak istiyordu. Bizse basının özgür kalmasını sağlayacaktık.

Eraser Head içeri girdi. Her zamanki gibi o uykulu yüzü üzerindeydi.

Eraser Head- Bugün bir sınıf başkanı seçeceksiniz. Bu ders oylama yapın ve sonuçları söyleyin.

Sonrasında o sarı uyku tulumunun içine girdi ve sınıfın köşesinde uyumaya başladı.

Mina- Ben adayım.

Sero- Ben de.

Ojiro- Ben de.

Kaminari- Ben de.

Deku- Başkan olmak demek sınıfın sorumluluğunu üzerine almak demektir. Siz gerçekten bunu yapabileceğinizi düşünüyor musunuz?

Tahmin ettiğim gibi sınıfta bir sessizlik oldu.

Deku- Bu yüzden adayım.

Yaoyorozu- Ben de adayım.

Bundan sonra kimse aday olmadı. Herkes oylarını verdikten sonra sonuçlar şöyleydi.

Edward Hagamire 10 oy

Yaoyorozu Momo 3 oy

Iida Tenya 1 oy

Mina Ashido 1 oy

Sero Hanta 1 oy

Ojiro Mashairo 1 oy

Kaminari Denki 1 oy

Shoto Todoroki 2 oy

Todoroki- Ben aday bile değildim. Neyse Edward-san, Yaoyorozu-san tebrik ederim.

Eraser Head- Evet bından sonra sınıf başkanı Edward Hagamire yardımcısı ise Yaoyorozu Momo olacak.

Ardından dersleri işlemeye başladık.

(Okul bittikten sonra)

Sonunda o salak saçma yerden bir nebze de olsa uzaklaştım. Bilgisayarı açtım. Rapor vermeden önce biraz YouTube'dan video seyredeceğim. Arama motoruna ne yazmalıyım? Eski ben olsa en büyük kahramanları arardı. İşte o yüzden ben de en büyük kötüleri arşatıracağım.

Kahramanlara Güvenme Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin