Bölüm 15: İntikam Bazen Sıcak Yenir Kısım I

381 27 47
                                    

<NaruSaku uwu><Bu arada yeni kapak nasıl?>

<Ve İzuOcha kitabını neden sildim diye soracaksanız.. Gidişat hoşuma gitmemeye başladı Deku x OC gibi bişi oldu ondan dolayı>

O kuş beyinli adamı öldürdükten sonra yakınlarda bir kilise aradım. Şansım öyle yaver gitti ki bizim şehirdeki kilise ve en yakın şehirdeki kilise eşit uzaklıkta. İkisi de şehrin öbür ucuna gitmeye eş değer mesafede.

Güçlerimi şimdi kullanamam. Dikkat çekme olasılığım var. Taksi ya da otobüsle gideceğim o zaman. Ama otobüs beni çok sallar ve iğrenç. O zaman paraya kıymalıyım.

Taksiyle şehrin ucuna gittim ve yüklü miktardaki parayı ödedim. Kiliseye girdim ve etrafı süzmeye başladım. Hangisinin Cennet İnsanları'ndan olduğunu görünüşlerinden çıkaramam. Kilisenin başı olan papazın yanına gittim.

Deku- Günah çıkartmak istiyorum.

Papaz- O halde oraya buyurun lütfen.

Kabine girdim.

Deku- İnko Midoriya adında birine zarar verdim. Hatta şuan ölmüş bile olabilir. Çok pişmanım.

Papaz- Aferin Garuda.

Deku- Ben olduğumdan nasıl emin oldunuz?

Papaz- Sonuçta İnko Midoriya'yı öldürme görevini sana ben ilettim. Ve burada birisi öldürüldüğünde günah çıkartmazlar ne de olsa.

Deku- Haklısınız. Ama ben yaparım. Sonuçta Şeytan'ın tohumlarıyım.

Papaz- S-Sen?! İmkansız!

Anlaşılan papazın özgünlüğü kılıç yaratmakmış. Böyle bir mesleğe karşı ne ironik. Bunu nasıl mı anladım? Bunu dediğim an aradaki paravandan kılıç geçti.

Deku- Tch tch tch. Size hiç yakıştıramadım papaz bey.

Papaz- Şeytan'ın tohumu burada!!

Kabinden çıktım. Anlaşılan bu kilisenin bütün üyeleri saldırı tarzı özgünlüğe sahip. Ama bir tek papazınki benim işime yarar. Onu alacağım. Babamdan aldığım özgünlükler çok işime yarıyor.

Deku- Sizi öldürmeden önce bir soru soracağım. Cennet'in İnsanları'nın amacı ne?

Papaz- Bizim kutsal amacımız Şeytan'ın her şeyini yok edip gerçekten Cennet'in İnsanları olup siz sıradan insanlardan çok daha güçlü olmak. Bizler Tanrı'nın askerleriyiz.

Deku- He yani şu klişe biz kutsalız ve kutsal amacımız için her şeyi yaparız diyen tiplersiniz. Bağlama.

Bir anda altlarında bir çukur oluşturup etraflarını sardım ve hareket edemeyecek hale geldiler.

Papazın yanına gittim.

Deku- Eveeett papaz efendi. Şimdi sana bir kaç soru soracağım ve sen de cevaplayacaksın. Yoksa sonun Garuda gibi olur. Eğer cevaplarsan sen ve  arkadaşların hayatta kalacaksınız.

Papaz- Bir sorunu bile cevaplamayacağım!

???- Lütfen. Lütfen cevaplayın ölmek istemiyorum bir ailem var.

Deku- Ha yani sahtesiniz. Ben en azından burada kadrolu çalıştığınızı düşünmüştüm. Birinci soru: Kimden bu emri aldınız?

Papaz- Tanrı'dan.

Deku- Demek cevaplamıyorsun. Bana bir gücümü kullandırtmak istemezsin değil mi? Bugüne kadar sadece bir kaç defa kullandığım bir gücü. İtaat et.

İlk başta ilginç bir şekilde direnmişti. Ama 30 saniye kadar sonra emrime girdi.

Deku- Soracağım soruları biliyor musun? Ah dur telepatim yok. Önceki sorumu cevaplamanı istiyorum.

Kahramanlara Güvenme Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin