ŞİMDİ OKUDUĞUN Kahramanlara Güvenme Fanfiction Bakugo Katsuki'yi kurtarma girişiminden sonra kahramanlar tarafından azarlanıp League Of Villains 'e katılan Midoriya İzuku' nun hikayesi. #aşk #bakucamie #bnha #bokunoheroacademia #deku #dekuxoc #kacchan #kirimina #midoriya #myheroacademia #ochako #todoroki #villaindeku Reklamlar 247 18 2 okuyucun75 tarafından okuyucun75 tarafından Takip Et Paylaş Publier sur Votre Profil Partager par Courriel Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Publier sur Votre Profil Partager par Courriel Signaler l'histoire Evet canişkolar şimdi size 1 tanesi kendi kitabım olmak üzere bir kaç reklam yapacağım Kendi kitabım: Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Sakura Haruno ve Aşk: Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Villain dekular: Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.