Bölüm 18: İntikam Bazen Sıcak Yenir Kısım VI

347 25 58
                                    





Overhaul'u takip ediyordum. Nasıl bir özgünlük ölüleri diriltebilir ki? Ona saldırırsam Eri'yi öldürür. Şimdilik beni o arkadaşlarının yanına götürmesini bekleyeyim.

(30 dakika sonra)

Bir hangara gelmiştik.

Overhaul- Çok yaşa Güçlü Olan!

Ve kapı açılmıştı. Anlaşılan parolaları buydu. İçerisi karanlıktı. İçeri girdiğimizde kapıyı kapattılar ve ışıklar açıldı. Etraf benim resimlerimle doluydu.

Deku- Oi oi! Bunların anlamı ne?

???- Biz size yani güçlü olana hizmet ediyoruz. Babanızdan gücü devralmanızla birlikte evrendeki en güçlü kişi oldunuz. One For All'u saymıyorum bile.

Deku- Onu nereden biliyorsun?

???- Biz önceki Efendi All For One'ın düşmanları ve güçlerini biliyoruz. Bunu bilmek buradaki herkes için 1 +1'in 2 ettiğini bilmek gibidir.

Deku- Sorgulamayacağım. İsimlerinizi alayım. Buradaki diğer 4 kişi kim?

???- Yohiko. Gücüm gölgeler. İnsanların gölgelerini kontrol ederek onları istediğim hareketi yapmaya zorluyorum.(az önceki adam bu)

???- Rei. Sıvı manipülasyonu. Her türlü sıvıyı kontrol edebilirim. <Canlı sıvılar? Sj>

Deku- İki kontrol yeteneği.. Diğerleri?

???- Yukemako. Ateşe şekiller verebilir ve sıcaklığını ayarlayabilirim.

???- İchitoki. Görünüşüm üzere canavarlaşabilirim. Canavarlaştığım zaman bilincim yerinde kalır ve bildiğim her canavarın gücünü kullanabilirim.

Deku- Hayalgücün ve bilgin kadar güçlü bir canavar demek. Güzelmiş.

Deku- Şimdi size imzamı bırakacağım.

Hepsinin ensesine dokundum ve itaat imzasını yerleştirdim.

Deku- Şimdiki hedefimiz Cennet'in İnsanları. Onlar hakkında ne biliyoruz?

Rei- Siz doğduktan 4 yıl sonra ortaya çıkmışlar. O sırada değişen Papa'nın işi bu. All For One ile ilişkisi olan herkesi öldürüp kendilerinin tanrının askerkeri olacağına inanmış kişiler onlar. Yani siz ne biliyorsanız biz de onu biliyoruz.

Deku- Bu şehirdeki kiliseye gidip biraz günah çıkarmak isteyen?

Overhaul- Ben gidebilir miyim? Size önceden düşmanlık yaptığım için kendimi affettirmek istiyorum.

Deku- Onlardan bilmediğimiz bir şeyler koparmaya çalış. İchitoki sen de onunla git. Önceki baskınımda üzerime bir orduyla geliyorlardı.

İchitoki- Anlaşıldı.

Yazar-Chan'ın Ağzından

<AoT sezon 1 açılış neden bu kadar güzel Allahım>
<Bundan sonra Overhaul demicem Chisaki dicem>

Chisaki ve İchitoki kiliseye gelmişlerdi.

Chisaki- Kardeşimle birlikte günah çıkarmak istiyoruz. Yanlışlıkla birilerini çok kötü yaraladık ta.

Papaz- Ağh, siz All For One ile çalışıyorsunuz değil mi? Ama sizinle bu sefer biz değil onlar savaşacak. Yer değiştirme!

Bir anda Papaz ve adamları ile İlk 10 yer değiştirmişti.

Endeavor- Ne oldu az önce?!

Miriko- Bilmiyorum ama neden karşımızda siviller duruyor?.. Ağh! Kafam!

Kahramanlara Güvenme Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin