Bölüm 2

1.1K 80 332
                                    

<Medya ile ilişkiye girmemeliyiz>

7 saatlik uykumu bölen çalar saati kapattıktan sonra üstümü değiştirdim ve antrenman sahasına gittim. Kanae-san daha gelmemişti. Ben de kendimi uçurmaya çalıştım.

Deku- Baskı uygulamamalıyım. Vücudumun her yerine eşit baskı.. Oğaaa..

Deku- Kahretsin.

Kanae- Hey Deku! Belki de ayaklarının altında bir platform hayal etmelisindir.

Deku- Huh? Geldiğinizi fark etmemişim üzgünüm Kanae-san.

Kanae- Üzgün olunacak bir şey yok. Zaten yeni geldim.

Dediği gibi ayaklarımın altında bir platform hayal ettim.

Deku- Oluyor. Oluyor.

Sonunda ilk defa 5 metre yükselip normal bir iniş yapabilmiştim.

Kanae- Şimdi 10 metre yüksel.

Deku- Hai.

Tekrar platformu düşündüm ama daha sağlam olmalıydı. Zihnimi boşalttım. Platformu düşündüm. Ve havalandığımı.

Gözümü açtım ve yükselmeye başladım. 10 metreye çıktıktan sonra hareket ettim. Sağa sola ileriye ve geriye. Temel olarak filmlerde gördüklerimi uyguluyordum.
.
.
.
.
(1 saat sonra)

Deku- Ağh.. Olmuyor!

Kanae- Çünkü odaklanmıyorsun. Taklit etme üret. Özgün olanı üret.

Deku- Basamaklar.. Evet buldum yapmam gereken şey basamak. Tıpkı havada bir merdiven varmış gibi.

Kanae- Şimdi bulduğun şeyi uygula. 6 günün var ve yapabildiğin kadar çok hareket yapmayı öğrenmelisin.

Deku- Tamam Kanae-san.

Basamaklar. Telekinezimle bir merdiven oluşturduğumu hayal ettim...

Deku- Oluyor. Oluyor. Huh?.. Yok oldu..

Deku- Aaaaaa!

Deku- Huh? Dur uçuyorum. Uçuyorum! Kanae-san bakın yaptım.

Kanae- Sonunda yapabildin Deku. Şimdi dünki gibi benimle dövüş. Sonra bugünki antrenmanına robotlarla devam edeceksin ve ben dinleneceğim.

Deku- Sürekli enerjik gibisiniz ama neden sürekli dinlenmek istiyorsunuz?

Kanae- Bu seni ilgilendirmez. Ama sadece şunu diyeyim dinlenmeyi seviyorum.

Deku- İyi.. Bir kadının hayatına karışamam zaten. O halde dövüş başlasın.

Yine dünki gibi ellerini kılıç yaptı ve saldırdı bu sefer telekinezimle kendime her tarafımı koruyan bir kalkan yaptım. 1 dakika boyunca kılıçlarını savurdu ve yorgun düştü. Hemen kalkanı kaldırıp zemini parçalayarak aynı anda yüzlerce taş gönderdim.

Kanae- Dünkinden farksız dövüşüyorsun.

Deku- Sence öyle mi? Yukarı bak.

Yukarı baktığında binlerce kaya gördü. O yukarı bakarken zemin parçalarını sivrileştirdim ve ona tuttum.

Deku- Sanırım bu sefer.. Huh? Nasıl?

Kanae- Sen bir tek bana odaklanmışken kendimi kesmiştim.

Deku- Yine siz kazandınız.

Kanae- Dövüşürken her alana hakim ol Deku. Şimdi ben gidiyorum robotları parçala yak.

Deku- Anlaşıldı.

Sonrasında o gitti. 5 dakika sonra robotlar geldi.

Deku- Huh? Devasa robotlar mı? Aaa! Füze atıyorlar.. Dur bir dakika neden korkuyorum ki? Hahaha siz öldünüz.

Kahramanlara Güvenme Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin