Bölüm 6: Basın Sorunları Part II

666 49 73
                                    

Herkes kahvaltısını ettikten sonra ortak salona geçtik o gazeteci ise eminin bir yerlerde fotoğraf çekiyordur. Her neyse onu düşünmem gerekmiyor.

(30 Dakika Sonra)

Odama gittim. Telefonumu çıkarıp Yao-Momo'ya mesaj attım. Eğer onunla sevgili olacaksam benim tarafımda olmalı.

Deku- Yao-Momo odama gelir misin?

Yao-Momo- İyi. Geliyorum.

5 dakika sonra kapım çaldı. Yao-Momo gelmişti. Onu bir yere oturttum.

Deku- Yao-Momo kahraman neden kahraman olmak istedin?

Yao-Momo- Çünkü aileme bir kahraman olabileceğimi göstermek istedim.

Deku- Sana hiç kimseye anlatmadığım bir şeyi anlatacağım. Ben en azından orijinal kimliğim devlet kayıtlarında ölü olarak geçiyor. İlk önce bunu bil. İntihar ederek ökmek istedim ama değer verdiğim bazı kişiler intihar etmemi önledi.

Yao-Momo- Ailen mi ya da arkadaşların?

Deku- Hayır. Sınıf arkadaşlarım benden nefret ediyordu. Hatta özgünlüksüz diye benimle dalga geçiyorlardı. Sonra biri şöyle söyledi. Belki intihar edersen öteki hayatında bir özgünlüğün olabilir. Sonra bir gün All Might ile karşılaştım. O da bana özgünlüğüm olmadığı için polis olmamı söyledi.

Yao-Momo- Bir özgünlüğün olmasaydı burada olamazdın.

Deku- Beklemelisin. İntihar edecekken bir ses duydum. Bana adımı sordu. Ben onun ilgisini çekmiştim. Ve sonra beni bana özgünlük veren biriyle tanışırdı. Bana 3 özgünlük verildi. İkisini biliyorsun. Ve bana uyum sağlayabileceğim bir yer verdi. Yani bana kahramanların veremeyeceği her şeyi verdi. Ben de aynı tarafta olalım istiyorum Yao-Momo. Benim sevgilim ol, benim kötü olarak yardımcım ol. İnan bana hayatın her zamankinden daha iyi olacak.

Yao-Momo- Sen ve ben.. Biz bundan böyle kötü partnerleriz.

Deku- Önce emin olmalıyım.

Gücümle oturduğu yere bir kalkan yaptım ve efendi All For One'ı aradım.

Deku- Efendim sizi rahatsız ettiğim için üzgünüm ama iki şeyi rapor etmeliyim. Biri artık burada bir gazeteci var. İkincisi yanımdaki kişinin zihnini okuyabilir misiniz? Sevgilim bir kötü olmak istediğini söyledi.

AFO- Kız hiçbir oyun falan oynamıyor. O halde Kötüler Birliğine hoşgeldin. Yaoyorozu Momo. Ve görevine aynı şekilde devam et Edward.

Deku- Hai.

Ardından görüşme bitti ve ben de kalkanı kaldırdım. Birbirimize yaklaştık. Ve dudaklarımız yavaşça birleşti. Hayatımızın sanki en huzur dolu anıymış. Birbirimizden ayrıldığımızda Yao-Momo psikopat gibi güldü.

Yao-Momo- Hahahahahahaha. Böyle oluyor değil mi?

Deku- Hayır öyle bir şey yapmıyoruz. Çok büyük bir genelleme bu.

Yao-Momo- Üzgünüm.

Deku- Üzgün olma. Şimdi sen de benimle aynı görevi paylaşıyorsun. UA'dan bilgi sızdırma. 1 hafta sonraki saldırıya kadar daha da güçlenmeliyiz. Ve farklı bir kostüm daha lazım. Yapacağın yeni kıyafetin bir maskesi olduğuna dikkat et.

Yao-Momo- Tamam. Gitmeden önce yanağından öpebilir miyim?

Deku- Daha iyi bir fikrim var.

Bir anda dudaklarına yapıştım. İkimiz de gülümsüyorduk. Bu his mutluluk. Evet kaybolan tek şey mutluluk. Ve onun sayesinde geri geldi.

Kahramanlara Güvenme Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin