Bildiğiniz gibi ben hayatı ve daha bir sürü şeyi sorgulayan ve cevaplar bulamaya çalışan bir insanım ve yakın zamanda acaba Naruto shipim olan NaruSaku yanlış mı diye düşündüm. Ve kararımı buldum. NaruHina çöp.
1. Hinata evet Naruto'nun hep yanındaydı ama bir kaç metre uzağında stalk yapıyordu.
2. Eğer bu NaruHina olmasaydı Neji ölmeyecekti. Benim kişisel fikrim bu yönde. Amk Naruto'su Neji kralıma neden Talk No Jutsu'yla bir söz verdin de ölümüne yol açtın. Tabii bunda Hinata'nın payı da yok değil. Neji, Hinata'nın üzülmesini fln istemedi belki de her zaman H*na'ya yardımı dokundu. Adam öldükten sonra şöyle oldu "Naruto-kun'un elleri büyük ve rahat." adam öldü öldü. Azcık yas tut amk. Kishi sensei bişi düşünmüştür dicem de.. Kishi bu ne amk?!
3. Naruto küçüklüğünden beri Sakura'yı seviyordu hani. Sakura-chan(ağzından salyası akar). 5 dakikalık bir genjutsuda bitti mi hisleri?! Road to Ninja filmi ne o zaman?!
Ne bunlar?!
4. Amk Naruto istediğin mor çakraysa Sasuke de var.. Aa onu çoktan öptü. Ndksödms.
5. Sakuradan hatta ve hatta Orihime'den bile daha işe yaramaz birisi nasıl Naruto gibi bildiğin saf çakra ve güçten oluşan biriyle evleniyo?? Naruto "oppai is the truth" diyosan İno var??
6. Hinata'nın güçlü yumrukları varsa Sakura?? Hashirama fln övdü kızı. Direk Tsunade tarafından eğitim alan biri. Tıbbi jutsuda çok ileri derecede bilgi, teknik ve beceriye sahip. Byakugou no in?
Kısaca sayın okuyucular.. Hinata'nın tek olayı Na-Naruto-kun no Jutsu ve Byakugan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahramanlara Güvenme
FanfictionBakugo Katsuki'yi kurtarma girişiminden sonra kahramanlar tarafından azarlanıp League Of Villains 'e katılan Midoriya İzuku' nun hikayesi.