Bölüm 14

368 31 8
                                    

<Yamikumo>>>>>>>>>>>>>>>> Herkes>

Sınıftan çıkarken Bakugo bana seslendi.

Bakugo- Deku, annen... O.. Bir villain saldırdığı zaman öldü. 3 gün önce..

Anne. Kim yaptı bunu? Onu öldüreceğim. Parçaları bile kalmayacak.

Deku- Kim yaptı? Hemen söyle!

Bakugo- Kimse bilmiyor. Sadece ölüm haberini aldık.

Ağladığımı kimse görmemeli.

Öldükten sonra bile arkadaşların oluyor İzuku.

Özür dilerim, İzuku.

O çok iyi biriydi.

İzuku, büyüyünce ne olmak istiyorsun?

Anne.

Deku-(yutkunur) Tamam. Onu bulacağım. Sizler buna karışmayın. Çok kanlı olacak.

(O sırada içerisi)

Deku- Tamam. Sizler buna karışmayın. Çok kanlı olacak.

Mina- Hala bizi mi düşünüyormuş? Sanki buna inanırız.

Yao-Momo- Hayır, gerçekten bizleri önemsiyor. Kahraman gibi davrandığı sıralar bizleri ikinci bir aile gibi görüyordu. Kötüler Birliği'nden sonra onun ailesi bizdik.

Kaminari- Ne? B-Bu gerçek değildir. Sonuçta o başından beri bir villaindi.

Yao-Momo- Öyle olsaydı bize bütün gücümüzü açığa çıkarmayı öğretmezdi. Gizli görevimde bunu öğrendim. O bizi cidden önemsiyor.

(Tekrar Deku)

Yavaş adımlarla okuldan çıktım. Kötüler Birliği'nin eski sığınağı olan bara gittim ve bardağımı doldurduktan sonra oturdum.

Deku- Annemi öldüren kişiyi bulana kadar bana durmak yok. Annemi öldürmüş birisiyse kendine güveniyor demektir. Sonuçta All For One'ın eşine kimse dokunamaz. Bütün villainler villain olmaya karar verdikleri anda İnko Midoriya'ya zarar vermeme yemini etmiş sayılır. Dabi bile bunu yapamazdı yani. Bu demektir ki.. Bunu yapan bir "kahraman".

Seni bulacağım. Seni öldüreceğim kahraman.

(Kahramanlar Birliği Üssü)

Endeavor- Deku konusunda ne yapacağız?

Ken- Normal prosedürde onu derhal yok etmeliyiz. Ama bir nedenden dolayı içim buna el vermiyor.

Memur- Komutan, elimize Deku ile ilgili bir haber geçti. Deku'nun işi olarak görünen bir şey. Birisi şehirlerde herkesin görebildiği yerlere "İnko Midoriya'yı kim öldürdü?!" yazmış.

Hawks- Annesi mi ölmüş? Bunu kim yapmış olabilir? Onu bulursak bizi Deku'ya götürecektir.

Ryuko- İyi de kimin yaptığını nasıl bulacağız? Dünyada hiç o kadar güçlü bir telepat ya da benzeri biri yok.

Hawks- UA'de kontrol gücü olan biri var. Eğer onun gücünü en yüksek potansiyelinde kullanmasını sağlarsak katili bulabiliriz.

Ken- O halde İnko Midoriya hakkında ne kadar çok bilgi varsa ele geçirin ve o çocuğu buraya getirin.

(Tekrar Deku)

Mesajımı yaydıktan sonra annemin oturduğu şehir başta olmak üzere her şehirdeki kahraman ajansını yoklamaya başladım. Yolda giderken karşılaştığım villainleri de itaat gücüyle yanıma alıyordum. Kahramanları da tabii. Eğer birisi annemi öldürdüyse anneme çektirdiği acının en az 1000 katını çekerek ölmeli.

Kahramanlara Güvenme Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin