Bölüm 8

634 46 96
                                    

Odamda oturuyordum. Acaba benim eski ben yani Midoriya İzuku olduğumu anladı mı? Püüff.. Onu anlamış olması imkansız. Her neyse onu düşünmem gerekmiyor.

Şimdi Stains-san'ı nerede bulabilirim?.. Iida'nın abisinin başına gelen olayın üstünden 1 hafta geçmedi yani hâlâ Hosu'da olabilir.. Hosu'da görev yapma olasılığı en çok olan İida.. Endevaour bu olayın peşini bırakmayacaktır... O halde Stains-san'ı bulmak için Endevaour ile çalışabilirim.. Ama Todoroki de orada olacaktır. O halde daha düşük bir kişiyi seçeyim.

(30 Dakika Sonra)

Sonunda Hosu'dakilerin bir listesini yaptım. Şimdi bakalım.. Hepsi düşük seviyeli. Bana karşı av olabilecek biri.. Buldum. Şu suyu manipüle edebilen adam. Onunla çalışacağım.

(1 Hafta Sonra Tren Garında)

Hepimiz yani teklif alanlar tren garında toplanmıştık. Yao-Momo'nun yanına gittim.

Deku- Bu kahramanlık stajı süresince bir kahramansın. Kötülük işlerine bulaşmak yerine durduracaksın. Ve iletişime geçmeyeceğiz. Ben Stains-san'ı bulup Birliğe katacağım. Yani anlattıklarıma uy.

Onu yanağından öptükten sonra hızlıca hoşçakal dedim ve Hosu trenine bindim. Stains-san sizin gücünüzle Birlik daha da güçlü olacak.

(2 Gün Sonra Hosu Şehrinde)

Hemen İida ile kostümlerimizi giydik. Ve dışarı çıktık. . İida bu gün de yine Stains-san'ı arayacaktır. Ona fark ettirmeden takip edersem Stains-san'ı bugün bulabilirim.

(Öğleden Sonra Saat 5 Civarı)

Sonunda İida Stains-san'ı buldu. Bakalım.. Stains-san onu hareketsizleştirdi. Hem de bir bıçak saplayarak. Ama omzundan sapladıysa nasıl hareketsiz kaldı? Her neyse aşağıya inme zamanı geldi.

Aşağıya indim.

Deku- Kahraman Katili Stains.. Seninle tanışmak büyük bir onur. İida hareket etmeye çalış... Olmuyor mu? O zaman seni ve şu adamı uzaklaştıracağım.

Hemen İida ve o kızıl derili gibi giyinmiş adamı oradan uzaklaştırdım. Stains-san ile başbaşa kaldık.

Deku- Stains-san size aslında bir teklifim var. Bir birliğim var. Kötülerden oluşan bir birlik. Kötüler Birliği. Size onlara katılmanızı öneriyorum.

Stains- Kötüler Birliği? Amacın nedir kahraman?

Deku- Amacım sizi topluluğumuzun bir üyesi yapmak Stains-san. Güvenmeniz için size bir şeyler söyleyeyim. Hani bir keresinde All Might'ı yenen çocuk diye bir haber çıkmıştı işte o çocuk benim. All Might'ı 2 kere yendim. Diğeri ise USJ saldırısında. Yani bu benim bir Villain olduğumu kanıtlar sanırım.

Telefonumdan Kurogiri-san'a mesaj attım.

|Deku- Kurogiri-san konumu gönderdim. Buraya bir adet Nomu yollayın ve Stains-san'ı alın.

Ardından dediğim gibi Stains-san için bir portal ve Nomu geldi.

Deku- Lütfen içeri girin. Orada size daha detaylı bir şekilde açıklama

Ardından Stains-san portaldan geçerek gitti. Ben de Nomuyu öldürmek için çalışmaya başladım. Uzun tuttum çünkü Nomunun güçlü görünmesi gerekiyordu. Bayağı bir terledikten ve gözlerimden kan gelmesini sağlayıp Nomuyu öldürdüm. Ardından oturdum ve ambulans bekledim. Ağh cidden bu kadar güçlüsünü mü göndermek zorundalardı. Her neyse sıradaki hedefim Overhaul ile işbirliği yapılmasını sağlamak olacaktır. Bunun için kendimi kanıtlayacak şeyler yapmalıyım.

Kahramanlara Güvenme Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin