Dövüş başlamıştı. İyi ki taijutsu eğitimini almışım. Anlaşılan bu özgünlük yüzünden onlar da güçsüzdü. Ama sayıları nedeniyle işim zor olacak.
Deku- Eri-chan özgünlükleri engelleyen kişiyi bulmanı istiyorum. Senin için en fazla 10 dakika kazandırabilirim.
Eri- Anlaşıldı.
Deku- Başlayalım!
Onların arasına girdim ve hepsini oyalamaya başladım. Ne? Kılıçları mı varmış?! Gözüme kestirdiğim bir tanesini etkisiz hale getirdim ve kılıcını aldım. Nara şehrinin kahramanlarının karıştığını görünce onları doğradım.
Deku- Biz devam edelim.
Hepsi kılıçlarını çekti ve üstüme doğru geldiler. Tek tek te gelmiyor şerefsizler.
Eri- Deku-san, güçleri engelleyen kişiyi hallettim.
Deku- Teşekkürler Eri. Yanmaya başla, İnferno!
Elimdeki kılıcı yanan bir cehennem kılıcına çevirmiştim. Hareket hızlandırıcı aktif.
Bu benim lehime de olsa onların güçleri de artık çalışıyordu. Bir şekilde özgünlüklerini kılıçlarıyla kullanabiliyorlardı. Nasıl? Ağh, savunma yapmaya başladım. Durum kötüye gidiyor. Nasıl yapıyorlar? Bir kahraman kostüm yaparken saç tellerini kullanırsa ki Mirio senpai buna bir örnek... Kostüm onun vücuduymuş gibi olur. Yani kan gibi bir şeyi kılıçlarına mı kattılar?! Hayır bu çok mantıksız. Ağh, her neyse.. Dövüşe devam.
(40 dakika sonra)
Sonunda hepsini haklamıştım. Nefes nefese kalmıştım ama. Şimdi onlara soru sorma vakti.
Deku- Bu kılıçları nasıl yaptınız?
Bakugo- Anlatacağımızı mı sanıyorsun he pislik?!
Deku- İtaat et. (Bakugo uzun bir süre sonunda özgünlüğün etkisine girer.) Anlat.
Bakugo- Bir n--
Todoroki- Asla anlatmayacağız! Bakugo! Kendine gel!.. Hawks-san kaçış planı.
Todoroki onları dondurmuş ve Hawks ta tüyleriyle onları götürmüştü. Sırrınızı ancak şimdilik saklayabilirsiniz. Elbet öğreneceğim.
O sırada halkı hatırladım. Onların hafızasını temizledim ve yolculuğa devam ettik. İlk gideceğimiz yer oteldi.
Odamıza gittik ve uzandık ve uyuduk.
(Ertesi Gün)
Bir şeyi merak etmeyi cidden unuttum. Bakugo benim bu şehirde olduğumu unutmasına rağmen nasıl benim burada olduğumu hatırladı? Ağh, nasıl bir şey yapıyor bunlar?! Benim itaat gücüme rakip olabilecek tek şey beyin yıkanması.. Shinsou! Buldum. Shinsou, beyin yıkama gücünü onlarda kullandı ve etki altına girmediler. Peki o kılıçlar? Ağh, hiçbir şey bulamıyorum. Neyse sakin ol. Eri'yle birlikte gezeceksin bugün stresli gözükürsen onun günü mahvolur.
Yukatamı giydikten sonra saate baktım. Saat 10'du.
Deku- Eri-chan uyan artık. Nara şehri gezisi devam ediyor!
Eri- ... Aaa hâlâ oradayız değil mi? Rüyamda birisiyle öpüştüğünüzü gördüm. Tam hatırlamıyorum ama bunu yaptıktan sonra "Başardım Eri-chan artık onunla sevgiliyiz!" demiştiniz.
Deku- Oh, Eri.. Benim romantizm hayatıma kafa yorma. Benim işim intikam. Hadi kimononu giyip gel.
Dışarıda bekliyordum. Cam kırılma sesi gelmişti. Hızlıca içeri girdim. Maskeli biri Eri'yi rehin almıştı.
???- Oh, demek buradasın. Görmeyeli iyi misin Deku?!
Deku- Bu ismi nereden biliyorsun?
???- O kadar beni öldürdükten sonra beni hatırlamıyor musun?
Deku- Öldürdüğüm çok kişi var. Adın nedir?
???- Overhaul.
Deku- İmkansız! Onu öldürmüştüm. Kaybettiği kan ölmesine yeterdi.
Overhaul- Sen sadece gücümü kullanmamı geçici olarak engelledin. Sonradan bir arkadaş sayesinde kollarımı geri aldım ve geldim. Kan kaybı yüzünden öleceğimi düşünmedin her halde.
Deku- Eri'yi bırak!
Overhaul- Onu bırakmamı istiyorsan yapman gereken sadece 1 şey var. Teslim ol ve beni takip et. Eğer beni takip etmeyip bir şey bile yaparsan bu özgünlük etkisizleştirici ateşleyip onu öldürürüm.
Deku- Seni lanet herif! Tamam. Yeter ki Eri'yi bırak.
Ben bile özgünlük etkisizleştirici mermiyi durduramam. Etrafı da özgünlükleri etkisizleştiriyor. Onu takip etmeliyim. Bir arkadaş dediği kişi muhtemelen Vatikan'dan. Ağh, bir şehir gezim de normal bir gezi olsun be!
Anket: Deku'nun sevgilisi nasıl olsun?
Kişisel fikrim:(yazar olarak değil)
Rei Komeka
Özgünlük: Sıvı manipülasyonu
Boy: 173 cm
Sevdiği şeyler: Kan manipülasyonu ile cinayet ve çeşitli suçlar işleme
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahramanlara Güvenme
FanficBakugo Katsuki'yi kurtarma girişiminden sonra kahramanlar tarafından azarlanıp League Of Villains 'e katılan Midoriya İzuku' nun hikayesi.