Bölüm 13

448 36 64
                                    

Haritacının yanına gelmiştim.

Deku- Oi Kei burda mısın?

Kei- Görüşmeyeli uzun zaman oluyor "kahraman".

Deku- Haha değil mi? Ama şu aralar sanırım gerçekten bir kahramanım. Birliğe karşı çıktım.

Kei- Hadi canım.

Deku- İster inan ister inanma. Ama yakında kahramanlara da karşı çıkacağım. Herhalde karanlık kahraman ya da anti-kahraman gibi bir şey olacağım. Canım kime isterse ona yardım edeceğim.

Kei- Bunu yapabilecek gücün olduğunu biliyorum. Eee seni buralara hangi rüzgar attı? Muhabbet etmeye gelmedin herhalde.

Deku- Overhaul'un yönettiği yakuza binası için bir harita istiyorum. Gizli girişler, çıkışlar, 1 km etraftaki tüneller hepsi. Yapabileceğin en detaylı haritalar.

Kei- Anlaşıldı. Bu sana bedava şimdilik. Hayatımı kurtarmanın karşılığı. Dünya Çizen.

<Dünya Çizen: Dünyanın herhangi bir bölgesindeki her şeyi kağıda basar. Gizli tüneller, özgünlükle saklanmış şeyler ondan kaçamaz. Eğer yeterince uğraşılırsa hareketli bir harita bile yapılabilir. Haritayı görmek bile sizin oradasınız sanmanıza neden olur.>

Kei 10 dakika sonra bana o hareketli haritalardan verdi. İçerideki hedefleri de görebiliyordum. Küçük bir kız mı?! Küçük bir kıza işkence ediyor! Overhaul.. O kızı kurtarmak istiyorum yani bu senin öleceğin anlamına geliyor!

(Bütün hazırlıklar tamamlanır, yakuza binasının önünde buluşulur ve içeri olan baskın başlar)

Kapıyı kırdığım an yüzlerce kişi üzerimize gelmeye başladı. Onları polise ve düşük seviyedeki kahramanlara bıraktık ve içeri girdik. Bir tür saksının önğne geldiğimizde Nighteye belli yerlere bastı ve aşağı inmeye başladık. Aşağı indiğimizde ise bizi nesnelerin içine girebilen adam karşıladı. Güçlendirici uyuşturucu kullanıp duvara girdi. Bunu yaptığı an yere dokundum.

Deku- İtaat et! Yer sallantısını durdur ve bizi Overhaul'a götür.

Yer sallanmayı durdurdu ve hareket etmeye başladık.

Rock Lock- O güç de neydi? Senin gücün telepati sanıyordum.

Deku- Söyleyemeyeceğim sebeplerden ötürü başka bir kişiyle birleştim. Yani aslında iki kişiyim bu yüzden. Bir yanım Edward Hagamire iken diğer yanım Midoriya İzuku nam-ı diğer Deku. <Yalan veya kurgu diyemeyiz bence>

Rock Lock- Anladım...

20 dakika boyunca ilerledikten sonra gruptan ayrıldım. Hapishaneye gittim. Babam bir şekilde hala yaşamayı başardığı için geçmiş olsun demeliyim değil mi?

Deku- Alll Fooor Oneee... Kaderin işine bak ki tekrar karşılaştık. Senden bir şey istiyorum. Güç çalma ve sakinleştirme özgünlükleri.

AFO- Onları sana neden vermeliymişim?

Deku- Aaa o kadar yıl aksattığın oğlunu üzecek misin? Vermezsen zorla yaptırabileceğimi biliyorsun değil mi?

AFO- İtaat ettirme gücü.. O güç bende olsaydı böyle bir şey olmazdı.. Ağh..

Deku- Verecek misin vermeyecek misin? İtaat.

İster istemez ondan o güçleri aldım. Bu sefer son hız Overhaul'un yanına gittim. Kalkış pistine gitmek için fırsatı olmamıştı.

Deku- Ara ara Overhaul bak nerede ne koşullarda karşılaştık. Eğer canını almamı istemiyorsan çocuğu bana ver!

Overhaul- Ölsem bile o çocuğu almana izin vermeyeceğim. O benim projelerimin kilit noktası.

Kahramanlara Güvenme Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin