Bölüm 5: Basın Sorunları Part I

764 54 124
                                    

Deku- Herhangi bir şey duydun mu?

Yaoyorozu- Hayır. Neden?

Deku- Ailemle konuşuyordum. Şey bu konularda biraz içime kapanığım.

Yaoyorozu- Anladım. Seni soğuk ve ciddi biri olarka görmemizi istiyorsun ama böyle tatlı bir yüzün de var. Sen de bu tatlış yüzü saklıyorsun.

Kızardım. Gözlerimden daha kırmızıydım.

Yaoyorozu- İyi ben çıkıyorum ailene selam söyle.

Deku- Söylerim.

Sonrasında çıkıp gitti.

Deku- Fiyuuv..

Dabi- Vay canına cidden sevgili yapmışsın.

Toga- Adı ne?!

Deku- Toga-chan lütfen sakin ol.

Ardından bugün olanları anlattım.

Dabi- Demek All Might'ı yendin. Aferin.

Shigaraki- Onun büyük bir potansiyeli olduğunu söylemiştim. Deku bu sınavı neden yapmışlar biliyor musun?

Deku- Öğrendiğim kadarıyla bir çalışma kampı için. Neyse 1 hafta sonra okul alanında farklı bir bölgede ders göreceğiz. Kurtarma dersi. O zaman saldırabilirsiniz. En fazla 3 öğretmen olacak.

Shigaraki- Aferin Deku.. Sensei seninle konuşmak istiyordu kapatmalıyız.

Deku- Tamam.

O kapattıktan sonra arama geldi. Bekletmeden açtım.

AFO- Midoriya bir özgünlük ister misin? Hizmetlerine karşılık olarak düşün.

Deku- Sizin için bir mahsuru yoksa zihin okuma ya da hareket okuma tarzı bir özgünlük isterim.

AFO- Elimde iyi bir hareket okuma özgünlüğü var. Ne kadar hızlı olursa olsun hareketleri okuyabiliyor, kullanıcıya hız katıyor ve görüşü mükemmelleştiriyor. Ama kullandığında gözlerin parlıyor.

Deku- Çok iyi olur efendim.

AFO- Öyleyse yarın sahile gel. Sana o özgünlüğü vereceğim.

Deku- Dışarıda gözükmeniz tehlikeli olmaz mı efendim?

AFO- Merak etme bizzat gelmeyeceğim.

Deku- Tamam efendim. İyi akşamlar.

Ardından görüşme bitti. Ben de uyudum.

(Ertesi gün yani Cumartesi)

Sabah kalktığımda hemen üstüme hünlük bir şeyler giyip sahile gittim. Twice oradaydı.

Twice- Merhaba Deku-kun.

Deku- Sana da merhaba Twice.

Twice- Bu kutunun içindeki sıvıyı dirseğinden vurmalıyız.

Şırıngayı çıkardı ve iğneyi vurdu. Efendi All For One'ın yaptığı zamanki ile aynı his.. Böyle bir şey mümkün mü?

Twice- Şimdi dene.

Gözlerimi açtım ve kapattım. Twice hareket etmeye başladı. Ne yapacağını görmeye başladım. Gözlerim ise parlıyordu. Sonra koşmaya başladım. Çok hızlıydım. Tam da efendinin dediği gibi.

Deku- Teşekkürlerimi ilet Twice.

Ardından Twice ayrıldı, ben de yurda döndüm.

(Yurdun girişinde)

Kahramanlara Güvenme Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin