*HELLO MY FRİENDS! (VOLDİ ATEŞ KADEHİNDE ÖLÜM YİYENLERE BÖYLE DEDİYDİ. BEN DE DEMEK İSTEDİM EHU.)
*DAİSY'NİN 2. YILA GEÇMESİ ŞEREFİNE BU BÖLÜMÜ YAZIYORUM O YÜZDEN SİZ DE BU ŞEREFİ KUTLAMAK İÇİN OY VEREBÜLÜRSÜNÜZ :))))))))))))))))))
*BAŞLIYOM HAYDİ BİSMİLLAH💆🏻♀️--
Sevgili günlük,
Hogwarts'ta ki 1. yılımız sonunda bitti. Vernon Enişte Hagrid'in kapıyı kırıp evi basması ve Dudley'in poposuna pig kuyruğu yapmasından dolayı ona çok kızgın. Bizi bir daha Hogwarts'a göndermek istemiyor. Ama bir şekilde gideceğiz bundan eminim. Ha bu arada Hermione ve Ron bize mektup yollayacaklarını söylediklerine rağmen ortada hiç mektup yok. O yüzden onlara da dargınız biraz Harry'le. Harry demişken şuan yanımda uyuyor. Saat sanırım gece 02.00. Aslında benim de uyumam lazım ama uykum yok."Daisy?" dedi Harry. Işıktan uyanmış olmalıydı.
"Ah ışık rahatsız ettiyse kapatabilirim." dedim.
"Ehm daha iyi olur." dedi gözlerini kısarak. Sırıttım ve günlüğüme son bir kelime yazıp ışığı kapadım.
Görüşürüz.
♡
Sabah her zamanki gibi Dursley'lere ve kendimize küçük bir kahvaltı hazırlamıştık. Sonra da Dudley'in ikinci yatak odasında oturup Hagrid'in bize verdiği fotoğraflı albümü incelemeye başladık. Biraz zaman sonra Hedwig ötmeye başladı."Seni dışarı çıkaramam Hedwig. Okul dışında büyü yapmaya izin vermiyorlar." dedi Harry.
"Ayrıca, Vernon Enişte duyarsa- "
"Potterlar!" diye bağırarak Harry'nin sözünü kesti Vernon Enişte. İkimiz de kalkıp onun yanına gittik. İçeride Petunia Teyze pasta hazırlıyordu.
"Sizi uyarıyorum. O aptal kuşu susturmazsanız buradan gitmek zorunda kalacak." dedi Vernon Enişte.
"Ama canı sıkılıyor. Sadece birkaç saatliğine salabilseydim-" dedi Harry ama Vernon Enişte onun sözünü yine kesti.
"Ah o aptal arkadaşlarına değişik mektuplar göndermek için mi? Hayatta olmaz."
"Ama hiç mesaj gelmedi ki. Hiçbir arkadaşımızdan." dedim.
"Yaz boyunca..." diye devam etti Harry.
"Tek bir mesaj bile..." dedim.
Dudley arkasını döndü ve "Sizinle kim arkadaş olmak ister ki? Ucubeler..." diyerek omzunu omzuma çarpıp geçti. Dişlerimi sıkıyordum. Pastanın yanına gitti ve yemeye çalıştı.
"Şimdi olmaz tatlım, misafirler gelince." dedi Petunia Teyze.
"Her an gelebilirler. Son bir kere daha prova yapalım." dedi Vernon Enişte.
"Misafirler geldiginde salonda olacağım ve onları kibar bir şekild karşılayacağım." dedi Petunia.
"Dudley?" dedi Vernon.
"Kapıyı açmak için bekleyeceğim." dedi Dudley.
"Peki ya, siz?" dedi Vernon bize bakarak.
"Odamızda sessizce götümüz uyuşana kadar oturacağız" diyesim geldi ama diyemedim.
"Odamızda sessizce oturacağız." dedim.
Odamıza çıktık. Kapıyı açar açmaz yatakta zıplayan bir şey gördük. Bu bir cindi. Bakanlıktan mı gelmişti acaba? Harry ile birbirimize baktık.
(Aww seviyorum Harry'i be🥺)
Bize baktı.
"Harry and Daisy Potter! Ne büyük bir onur!" dedi.Harry kapıyı kapattı.
"Kimsin sen?" dedi Harry.
"Dobby efendim. Ev cini Dobby."
--
BÖLÜM BİTTİYYYYYYY!
NASILDI BÖLÜM?
BU BÖLÜM KISA OLDU BİRAZ VE ÇOK İÇİME SİNMEDİ BENİM AÇIKÇASI.NEYSE OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN SEVİLİYORSUNUZ💖🥺♡♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙂𝙞𝙧𝙡 𝙞 𝙣𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙡𝙤𝙫𝙚𝙙 𝙤𝙣𝙚 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙮𝙤𝙪 • 𝙙.𝙢𝙖𝙡𝙛𝙤𝙮
Fanfictionkitabin gidisati filmlerle ayni olmayacak, bilginize. (tum haklari azkaban'daki belatrix'in kolyesinin icinde saklidir.)