1.4

880 60 192
                                    

LANLANLANLAN
400 BİLMEM KAÇ OY OLMUŞUZ
ÇOK ÇOK ÇOK TŞK BEBELER YAAAA <3
bölüme geçek artuk.

----

Bir elim zar zor yürüdüğüm için kapıyı tutuyor, bir elim yere düştüğüm için belimde. Saçlarım çapa gibi. Harry, Herm, Ron ve Cedric önümde ağızları bir metre açık dişlerini göstererek pişmiş kelle gibi sırıtıyorlar. Hareket de etmiyorlar. Tırsıyorum. Yoruldum. Açım.

"Ne oldu Daisy ne bu halin?" dedi Ron. Ona boş boş baktıktan sonra Hermione'nin tuttuğu pastayı alıp yatağıma oturdum. Asamı çıkarttım.

"Accio çatal." Çatalı elimle yakaladığım gibi pastama daldım.

"Sağ olun çocuklar açımda biraz teşekkür edemedim. Ay sen nasıl içeri girdin?" dedim Cedric'e bakarak.

"Senin doğum günün var diye Dumbledore'dan izin kopardık." dedi Cedric.

"Draco yok mu?" dedim ister istemez.

"Yok niye sordun? Hem neden olsun ki?" dedi Cedric. Ne diyeceğimi bilemediğimden gözümü kaydırdım. Ve komidinin üstünde duran mektubu gördüm.

"Hiiç merak ettim öyle. Ya çocuklar Harry, Hermione, Ron, Ced gerçekten çok teşekkür ederim ama ben bugün çok yoruldum uyumak istiyorum." dedim. Mektuba bakmak için onları göndermeye çalışıyordum.

"Sen nasıl istersen Day." dedi Harry. Onlar odadan çıktılar ve ben de mektubu elime aldım.

----

Bitti aq.




















































































saka😽
----

Mektubu açmaya başladım.

Selam Daisy,

Geçen gün çok güzel olaylar yaşanmadığını ve beni ağlak bir çocuk olarak gördüğünü biliyorum. Ama yine de seninle konuşmak istedim çünkü sesini neredeyse bir haftadır duymuyorum. Yani kısacası seni özledim diyebilirim. Seni bu akşam saat 23.00 da bahçedeki bütün olayların yaşandığı elma ağacının altında bekliyor olacağım. Umarım gelirsin.

Draco

Mektubu kapattım ve geri zarfina koydum. Sanırım ona bir cevap yazmam gerekiyordu.

Selam Draco,

Öncelikle bu mektubu çok uzatmak istemediğimi sana söylemek isterim. Sadece iki şey söylemek istiyorum. Birincisi, sen ÖZELLİKLE BENİM GÖZÜMDE hiç ama hiç ağlak ve korkak bir çocuk değilsin. Gayet cesur ve tatlısın bence. İkincisi, inan ki ben de seni özledim. Ne zaman sana baksam gözündeki maviliğin yavaş yavaş solmaya başladığını görüyorum ve emin ol ki bunun nedenini de yakında öğreneceğim. Akşam yanına geleceğim. Bekle beni. Yakında gorüşürüz.

Daisy

Mektubu katladım ve bir zarfa koydum. Baykuşhaneye gidip mektubu Belle'nin ayağına bağladım. Son olarak yumşacık bembeyaz tüylerini öpüp onu Draco'ya götırmesini söyledim.

Geri odaya döndüğümde direkt yatağıma sırt üstü uzandım ve düşünmeye başladım.

Bana neler oluyordu? Kimi seviyordum? Neden buradaydım? Ya bunlar gerçek değilse? Ya uyandığımda Harry ile merdiven altındaki dolapta olursak?

𝙂𝙞𝙧𝙡 𝙞 𝙣𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙡𝙤𝙫𝙚𝙙 𝙤𝙣𝙚 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙮𝙤𝙪 • 𝙙.𝙢𝙖𝙡𝙛𝙤𝙮Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin