0.9

1.3K 96 106
                                    

Yukarıdaki müzik- 😳🥺
Bu arada kitap 165 bin okunma olmuş ben en son 90 okunmada sevindiğimi hatırlıyorum hepinizi o kadar çok seviyorum ki acayip mutlu oldum şuan.

"Ron! Fred! George!" dedim.

"Hadi hazırlayın bavulunuzu!" dedi Ron. Hemen bavulumuza bir kaç parça şey koyduk. Tam bagaja koyacaktık ki pencerede parmaklık olduğunu hatırladık.

"Geri çekilin!" dedi Ron ve parmaklıkları bir kanca yardımıyla çekti. Hemen bavulu bagaja koyduk.

"Bu ses de ney!" diye bağırdı Petunia Teyze.

"Hızlı olun hadi!" dedi Ron. Hemen baykuşlarımızı da aldık ve arabaya bindik. O sırada kapı hızlı bir şekilde açıldı ve Vernon Enişte içeri daldı.

"Hey gelin buraya! O okula gitmek yok!" dedi ama biz çoktan arabaya binmiş, oradan uzaklaşmıştık.

"Bu arada, Doğum günün kutlu olsun Harry!" dedim unutmadan.

Weasley'lerin evlerine gittiğimizde sessiz davranıyorduk çünkü Ron, Fred ve George arabayı aldıklarını Bayan Weasley ve Bay Weasley'den saklamışlardı.

"Eviniz çok şirin Ron." dedim.

"Teşekkürler." dedi Ron.

"Ronald Weasley ve Fred, George!" diyerek bağırış sesi geldiğinde yerimizden sıçradık.

"Anne-"

"O arabayı çalmayı nasıl cürret edersiniz!" dedi ve anında yumşayıp bize baktı Bayan Weasley.

"Daisy, Harry sizin bir suçunuz yok." dedi.

"Anne biz-"

"Hala konuşuyorsunuz! Babanız duysa sizi ne yapar biliyor musunuz?" Yine bize baktı.

"Ah çocuklar geçin kahvaltı hazır olana kadar oturun. Tabii geç haberimiz olduğu için geç hazırlıyoruz!" dedi ve son cümleyi Ron, Fred ve George'ye bakarak söyledi.

Harry ile birlikte koltuklara oturduk. Ron da yanımıza geldi.

"Mektuplara neden cevap vermediniz?" dedi.

"Uzun hikaye. Sonra anlatırız." dedik ve konuyu hemen kapatmaya çalıştık. Ron bize göz devirdi.

"Neyin peşinde olduğunuzu sorgulayamayacak kadar uykum var." dedi Ron.

"İlk sen geçmek ister misin Daisy canım?" Bayan Weasley elindeki uçuş tozuyla bana bakıyordu.

"Anne, Daisy ve Harry daha önce hiç uçuş tozuyla uçmadılar." dedi Ron.

"Ah çok pardon aklıma gelmedi! Ronald o zaman ilk sen geç ve arkadaşlarına göster." dedi Bayan Weasley. Ron eline bir avuç toz aldı ve şöminenin içine geçti.

"Diagon Alley!" dedi ve yeşil bir ateşle yok oldu. Harry ile birbirimize baktık.

"Daisy, gel canım." dedi Mrs. Weasley ve elime biraz toz koydu.

"Şey, ne diyecektim?" dedim utanarak.

"Diagon Alley. Çok temiz söylemeye dikkat et canım." Başımı salladım ve şöminenin içine geçtim.

"Diagon Alley!" dedim ve bir saniyeden daha az bir sürede başka bir şömineye ışınlandım. Hemen içinden çıktım. Yanımda Ron duruyordu.

"Çok eğlenceli!" dedim gülerek.

"Kolaymış değil mi?" dedi Ron. Başımı salladım ve Harry'leri bekledik.

Kısa bir süre sonra herkes geldi ama Harry yoktu.

"Harry nerede?" dedim endişeyle.

"Ah Harry yanlış söylemiş garibim başka bir yere gitmiş. Gelir birazdan ama." dedi Bay Weasley.

𝙂𝙞𝙧𝙡 𝙞 𝙣𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙡𝙤𝙫𝙚𝙙 𝙤𝙣𝙚 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙮𝙤𝙪 • 𝙙.𝙢𝙖𝙡𝙛𝙤𝙮Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin