Ortalıkta başka kimse yoktu. Bir tek ben, Hermione, Harry, Ron ve Draco vardık. Draco Harry ve benim karşıma geçti.
"Merhaba, ben Draco Malfoy. Ailem sizi pek sevmese de tanışmak isterim." dedi ve elini uzattı. Yüzüne baktım. Masum biri gibi duruyordu. Elini sıkmaya karar verdim ve sıktım. Ben elimi çekince Harry'de sıktı.
"Ben Dai-"
"İsminizi biliyorum." dedi gülümseyerek. Hermione ve Ron'a döndü.
"Sen... Bir Weasley olmalısın. Ama seni tanıyamadım."Hermione güldü ve "Ben Hermione Granger." dedi.
Draco, Ron ve Hermione'nin de elini sıktıktan sonra oradan uzaklaşmaya başladı.
"İyi çocukmuş." dedi Hermione. Ron kafasını salladı.
"Babası gerçekten çok kötü biri."
"Ne yaptı ki?" dedim.
"Babası bir ölüm yiyen Daisy."
"Ölüm yiyen mi? O da ney?" dedi Harry.
"Voldemort'un ordusu kendilerine bu isimi vermişler Harry." dedi Hermione.
"Babası o aşağılık herifi mi destekliyor?"
"Evet!"
Bahçeye çıktık ve bir ağacın altına oturduk.
"Tırsmaya başlıyorum Harry!" Harry bana güldü.
"Korkma Daisy vız gelir tırıs gider. Yara izlerimiz var bizim. Potter'ız biz. Havalı ol biraz." dedi Harry saçlarını karıştırarak. Omzuna vurdum. Sonra biraz oturduk.
"Kalkalım artık." dedi Herm. Harry, Herm ve Ron kalktılar.
"Ben biraz daha oturmak istiyorum." dedim. Onlar başını salladı ve gittiler. Yaklaşık 5 dakika sonra. Yanıma bir çocuk geldi."Merhaba. Ben 2. sınıflardan Cedric Diggory." Ona gülümsedim.
"1. sınıflardan Daisy. Daisy Potter." Elimi sıktı.
"Memnun oldum." dedi ve elini uzattı.
"Ben de!" elini sıktım.
"Olamaz, uçuş dersim vardı benim. Gitmem gerek Cedric!" Hızla yerimden kalktım.
"Ced diyebilirsin." Koşarak çıkarken arkamı dönüp ona güldüm.
Koridorda Harry'leri gördüm.
"O kim Daisy?" dedi Harry kaşlarını kaldırarak.
"2. sınıflardan Cedric Diggory. Tanışmak istedi de."
"Peki öyleyse." dedi ve hep birlikte derse gittik.
♡
"Yapamıyorum işte profesör zorlamasak?" dedim süpürgede dengede durmaya çalışırken."Hemen pes edemezsin Daisy. Ben diğer çocuklara bakacağım. Harry, kardeşine göz kulak ol." Harry yanıma geldi ve beni sakinleştirmeye başladı.
"Sakin ol, bunu yapabilirsin Daisy." dedi.
"Pekala son bir kere deneyeceğim." dedim. Süpürgeye tekrar bindim ve havalanmaya başladım.
"Bu sefer oluyor galiba Harry!"
"Evet ama çok fazla hareket etme." dedi Harry. Ne olabilirdi ki. En fazla yere düşerdim çok yukarda değilim zaten. Biraz daha yukarı çıkıp tam olarak uçmaya başladım.
"Daisy dur!" dediğini duydum Harry'nin. Ama durmadım. Çok eğlenceliydi. Ama sonra bir şey oldu. Bir anda dengemi kaybediverdim. Yere düşüyorum galiba.
"HARRYYYYY! AHHHH! AYAĞIM! AYAĞIM KIRILDI GALİBA!"
"Sana dur dedim Daisy." dedi Harry hem kızgın hem de endişeli bir şekilde.
"AHH!" dedim tekrar ayağıma dokunarak. O sırada herkes başıma toplanmıştı.
"ONU GÖTÜRMELİYİZ HARRY! HEMEN!" diye bir ses duydum.
----
Yine kısa oldu farkındayım. Özür dilerim :/
OYLAMAYI UNUTMAYINIZ🥺❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙂𝙞𝙧𝙡 𝙞 𝙣𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙡𝙤𝙫𝙚𝙙 𝙤𝙣𝙚 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙮𝙤𝙪 • 𝙙.𝙢𝙖𝙡𝙛𝙤𝙮
Fanfictionkitabin gidisati filmlerle ayni olmayacak, bilginize. (tum haklari azkaban'daki belatrix'in kolyesinin icinde saklidir.)