*Askolar yazım yanlışları olursa takılmayın.
*Tanıtımdaki resimler, karakterlerin büyük halleri. Siz küçüğünü düşünün.
*Beğenirseniz LÜTFEN AMA LÜTFEEEEN oylayınız çok çok aşırı mutlu olurum.
*İYİ OKUMALAR DİLERİM.-
Sevgili günlük,
Çok heyecanlıyım. Az önce adını unuttuğum koca adam bizi Dursley'lerden kurtardı! İlk başta çok korkutucu geldi ama sonra tatlış biri çıktı içinden. Şuan Expressteyiz (kesin yanlış yazdım). Yanımıza Ron diye biri oturdu. Kızıl saçlı, komik biri. Harry onunla sohbet ediyor. Şimdi gitmem lazım. Daha sonra yazarım. Söz.
▪︎•▪︎
Siyah günlüğümü kapattım ve arkama yaslandım. Harry'e baktım. Neredeydik biz böyle? Yıllar sonra bir adam geliyor ve bize büyücü olduğumuzu söylüyor... Saçma. Ama eğlenceli."Ee Daisy senin de yara izin var mı?" diye sordu Ron. Harry'e baktım. Söyleyebilirsin dercesine başını salladı.
"Evet ama anlımda değil." Ona kolumdaki üçgen şeklinde olan yaramı gösterdim. Voldemort bizi öldürmeye çalışırken lanet Harry'nin anlına, benim koluma denk gelmiş. Gözleri hayretle büyüdü. Harry benden daha bilindikti. Neden hala bilmiyorum.
"Hey, Neville diye bir çocuğun kurbağası kaybolmuş. Gören var mı?" diyen bir kız girdi içeriye. Tam Ron'a yara izimi gösterirken geldiği için o da şaşırmış görünüyordu.
"Aman tanrım sen Daisy Potter olmalısın!" Sonra Harry'e baktı.
"Ve sen de Harry Potter!"
Hemen karşımıza oturdu.
"Ben Hermione Granger." Dedi ve elini uzattı. İkimiz de elini sıktık.
Ron'a bakarak, "Ve sen de...?" dedi.
"Oh ben Ron Weasley." Ron afallanmış görünüyodu. Hermione ile el sıkıştılar.
♡
Helö arkidashlar.
Napıyonuz?
Eyi misiniz?
İnşallah eyisinizdir.
Evet.
Bu bölüm kısa oldu biliyore ama bu daha başlangıç o yüzden üzülmeyinizz! Çok sık bölüm atamıyorum çünkü bu sene LGS senem. Ama elimden geldigince çabuk yazmaya çalışacağım. Teşekkürler.
Bayyy!OYLAMAYI UNUTMAYIN🥺♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙂𝙞𝙧𝙡 𝙞 𝙣𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙡𝙤𝙫𝙚𝙙 𝙤𝙣𝙚 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙮𝙤𝙪 • 𝙙.𝙢𝙖𝙡𝙛𝙤𝙮
Fanfictionkitabin gidisati filmlerle ayni olmayacak, bilginize. (tum haklari azkaban'daki belatrix'in kolyesinin icinde saklidir.)