Hemen başlıyorum :)
----
"İyi de bu çok saçma. Draco'yu niye taşlandırsın ki?"
"Bilmiyoruz işte."
"Peki ne zaman düzelirler?"
"Onu da bilmiyoruz."
"Taşlanan başka kişiler de var mı?"
"Bilmiyorum Ronald ve bir daha soru sorarsan ben de seni taşlandıracağım."
"Peki."
Harry ve Ron ile Myrtle'nin öldüğü tuvalete gidiyorduk ki koridorsan sesler gelince durduk ve gizlice onları dinlemeye başladık.
"Öğrencilerden biri eksik." dedi Prof. Dumbledore.
"Kim?" dedi McGonaggal.
"Ginny Weasley." dediğinde Ron'un bir metre açık olan ağzını kapadım. Ve daha fazlasını dinlemeden gitmeye karar verdik.
"O benim kardeşim!"
"Biliyoruz Ron. Merak etme onu bugün kurtaracağız." dedi Harry.
"Ama nasıl?" dedi Ron.
"Hermione'nin yanına gittiğimizde avucunun içinde bir kağıt buldum. Bir kitaptan kopartılmış." dedi Harry ve bize cebinden çıkarttığı kağıdı verdi. Kağıtta Basilisk'ler ile ilgili bir şeyler yazıyordu. Bir cümlenin altı çizilmişti.
Zehirli dişleri ile öldürür, gözleri ile taşlandırır.
"Hermione aynayla basiliski gördü ve taşlandı. Taşlanan diğer kişiler de böyle taşlanmış olmalı." dedi Harry. Ona gülümsedim ve elimi omzuna attım.
"Aferin Harry!" dedim gülerek.
"Peki ya şimdi ne yapacağız?" dedi Ron.
"Seslerden yola çıkabiliriz." dedim.
"Ne sesi?"
"Sizin duyamadığınız sesler. Sadece Harry ve ben duyuyoruz." dedi Harry.
"Dikkat ettiyseniz sesler duvarların arkasından geliyor. Bizim duvarların arkasında ne olduğunu bulmalıyız." dedim.
"İyi de duvarların içinde borulardan farkı bir şey yok."
"Su boruları. Hepsi tuvaletten başlıyor."
"Ama hangi tuvalet?"
"Yanlış hatırlamıyorsam, Myrtle'ın olduğu tuvalet."
♡
"Bunu yaptığıma inanamıyorum." dedi Ron. Bütün yol boyunca susmamıştı."Ne var Ronald? Alt üstü bir tuvalete gidip ufak bir araştırma yapacağız." dedim.
"Gittiğimiz tuvalette bana asılan bir hayalet var Daisy!" dediğinde güldüm.
"Hey bana da asılıyor!" dedi Harry.
"Ama Hermione'yi kurtarmanın başka bir yolu yok." dedi Harry.
"Ve diğer taşlananları..." Draco'yu kastediyordum.
♡
Myrtle'ın yanına gidip nasıl öldüğünü öğrendik. Ve hala ne yapabileceğimizi düşünüyoruz."Bence Dumbledore'a söyleyelim."
"Olmaz onu karıştıramayız Ron."
"Bir dakika... Myrtle musluğun yanında demişti." dedi Harry ve bir musluğun yanına doğru gitti. Elini oralarda gezdirdi ve sonra "Evet, burası." dedi.
"Nasıl açılacak bu kapı? Daha doğrusu kapı bile yok!" dedi Ron.
"Çataldilde bir şey söyle Harry!" dedim ve Harry bir şeyler fısıldamaya başladı. Sonra musluk ikiye ayrıldı ve ortada bir giriş oluştu. Kalın bir... Boru gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙂𝙞𝙧𝙡 𝙞 𝙣𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙡𝙤𝙫𝙚𝙙 𝙤𝙣𝙚 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙮𝙤𝙪 • 𝙙.𝙢𝙖𝙡𝙛𝙤𝙮
Fanfictionkitabin gidisati filmlerle ayni olmayacak, bilginize. (tum haklari azkaban'daki belatrix'in kolyesinin icinde saklidir.)