14

13.6K 312 9
                                    

IKI yol var önümde birinde Babam diğerinde Adrian duruyor. Birini seçmek durumunda gibi hissediyorum ama seçemiyorum. Durup bir saniye bile düşünmeden kendimi yola atıyorum. Bir araba beni sert darbesiyle havada 2 takla attrıyor ve ben sert zemine düşüyorum. Kendime uzaktan bakma fırsatı bulabiliyorum. Galiba ölmüşüm ve ruhum göğe yükselirken yerde kanlı bedenimi görüyorum.

Yazardan.

Asya gördüğü rüyanın etkisinde hazırlanıp kahvaltıya inerken masada onu büyük bir sorun beklediğinden haberisizdi.

Herkese Günaydın diyip yerine oturdu.

'' Gece kaçta geldin?' dedi Akın

'' Geldiğimde annem uyanıktı'' dedi savunma iç güdüsü ile.

'' Tam 12de eve girdi'' dedi Esin.

''Birazdan söyleyeceklerimi lütfen yalanla Asya. Yoksa sana çok sert davranacağım'' dedi Akın.

''Nedir?'' dedi Asya.

'' Adrian Kristoff ile bir ilişkin olmadığını bilmek istiyorum'' dedi.

Akının istediğinde ne kadar kaba ser olduğunu Esinden iyi bilen yoktu. Asya kendisine yapılan bu davranıştan oldukça rahatsızdı. Hem babası kendisini bu denli suclarken ne hata yaptiginin farkinda bile degildi.

''Beni mi takip ettiriyorsun?'' dedi Asya sinirle.

Kendisi kadar sinirlli olan Akın kızının kendisine yalan bile olsa evet baba demesini istemiyordu.

Akın sert ellerini masaya vurdu. Korkutucu sandığı bir bakış attı.

'' O adamı tanıyor musun? Peki senden 5 yaş büyük olduğundan haberin var mı? Hadi bunların hepsini geçtim Asya kendini tehlikeye attığından haberin yok mu?'' dedi sinirle tekrar soludu havayı.

Arda babasının sinirinin yersiz olmadığını bildiği için Asyaya baktı.

'' Adrian Kristoff?'' dedi şaşkınca.

'' Meksikada çok büyük bir uyuşturucu çetesini tutuklattığı için adamlar her yerde onu arıyor. Düşüncesiz adam saklandığı delikten senin için mi çıkmış?'' dedi Akın.

" Kimin kimi aradığı umrumda değil. Biz zaten arkadaşız"dedi

"Kim arkadaşıyla birlikte olur Asya?!!" Dedi Akın. Esin şokla masada dönen konunun farkina vardi.

Arda ilk defa bu kadar garip hissediyordu. Neydi bu? Kendisinin başka kızlara yaptığını bir başkasida Asyaya mı yapmisti? El ele parka gittigi ikizi kardesi canindan bir parcaya birisimi dokunmustu?

" Ne diyor babam Asya" dedi hızla masadan kalkıp Asyayı sandalyesinden kaldirdi dikildi karşısına.

" Arda burada ben varken sana laf düşmez" dedi Akın.

Asya delirmis bakiyordu herkese.

" Bi saniye bi saniye benim hayatıma müdahale etme hakkini size kim verdi? " dedi Asya

" Sen ne zaman böyle biri oldun Asya? Bize karsi gelecek kadar ne yaşattı sana!" Diye agir bir laf etri Arda. Bu lafin altında bin parca olan Asya saskinca bakıyordu.

Ettiği lafın farkina varınca salonu terk etmeye çalışan Asyaya yetişti.

" Öyle Demek istemedim" dedi Asyanin mavi gözlerine bakti. Oradaki kırık parcalar Asyanin gözlerine batmış gibi kan ağlıyordu.

" Tam da onu demek istedin. " dedi Asya sinirle. Akın ve Esin coktan diplerinde bitmisti.

"Asya Özür dilerim"dedi Arda.

" Beden benim bedenim. Hayat benim hayatim. Kararlarımı verebilecek yastayim. Bu evde kalıyorum diye bana böyle davranamazsiniz" dedi Asya.

Akın delirmis gibi kızın üzerine yürüdü.

" Beden senin bedenin diye böyle yapmak zorunda değilsin. Utanmadan birde bana anlatiyorsun Asya. Yalanlasan inanirim gercegi bile bile ama sende hic utanma yok! Ar namus kalmadı sende! Biz seni oraya babanene bak diye gönderdik. Ama sen neler yapmışsın" dedi

Babasindan bu sözleri duymak Asyayı uzuyordu. Pisman olacagini biliyordu. Gelip sarılıp opecekti onu. Ama bu sefer Affetmek yoktu.

" Akın kendine gel karsindaki Asya!" Dedi Esin.

"Benim kızım bu değil"dedi Akın. " Benim kızım bu olamaz" diye devam etti.

"Arda tek gecelik iliski yasarke. Helal oğluma aferin kocum diyip calisma odasinda taktii veriyorsun bana gelince hepiniz namus bekcisi kesiliyorsunuz. Baba ben 20 yaşındayım. Evet biriyle yattım. Bunu istedim yaptım. Ne yapabilirsin???" Dedi. Soru işaretlerinden berini Akının sert tokadı böldü.

Ilk tokat. Evdeki ilk gercek kavga. Asyanın ilk kez evi terk edişi.

" Bunu yapmayacaktın Akın. Lanet olsun geri gelmeyecek" diye yere oturup aglamaya baslayan Esin odasına cikan Asyayı takip eden Arda.

" Asya nereye?" Dedi Arda.

Dolaptan ufak seyahat bavullunu çıkarıp icine gerekli seylerini doldurdu. Pasaport ve bir kac gerekli esyayida atip fermuari cekti.

" Nerede dedim" diye bağırdı.

" Sende vur istersen içinde kalmasın" dedi Asya .

" Sacmalama o bizim babamiz bize vurabilir bu kadar büyütme" dedi Arda.

" Kimin babası kızına kaşar muamelesi yapar? Neyse ne umrumda değil tamam mi! Adriandan hoslaniyorum ve onunla olmak istiyorum. Bana Karışma"

Merdivenden inen kızını halsizce seyretti Esin. Aglamaktan bir haldi. Bitkin düşmüştü.

" Asya nolur böyle yapma" dedi son kez kolunu tuttu Asyanın.

" Dokunma bana " diyip kendini çekti. Arabasının anahtarını ve kartları fırlatıp atti.

" Bundan sonr görüşmek istemiyorum"

Son kez durup annesine baktı. Sok içinde yere bakıp bayıldı. Herkes onun etrafında toplanirken kapidan çıktı. Bu seyleri duyacagina sağır olsaydim dedi. Tokat zaten umrunda değildi. Babasi ona hic vurmamisti ama vurmasida zoruna gitmemisti. Babaydi sonuçta. Hakki vardi uzerinde o kadar.

Telefonu çıkarıp Elsayı aradı.

" Evden taşındım" dedi kısaca. Elsada sormadan evini tarif etti. Bir taksiye atlayıp geldiğinde indi. Küçük 2 katli villarin olduğu siteye girdi.

Bahcede koşan bir kediyi kovalayip 6 numaranin bahcesind girdi.

Elsa onu kapida bekliyordu.

" Ne oldu?" Dedi merakla. " Tanrım dudaginin patlamış ve yanagin neden kırmızı? " dedi

" Evin terkettim. Biraz misafirin olabilir miyim?" Dedi

" Zaten babam yeni gitti 6 ay yok. Istedigin kadar kal" dedi

Asya düşünmeden yaptığı bütün seyleri anlatti. Elsa sessizce dinle.

" Neye sinirlendin? Özgürlüğun kısıtlandı diye esip gurledin. Neden? Hic" dedi Elsa

"Benim istedigim bu değil" dedi Asya " Sadece kendi başımın caresind bakacagim"

" Nasıl" dedi Elsa

"Ilk is olarak part time is bulacağım. Sonra ev bulmam gerek. " dedi sıkıntıyla. Benim 3+1 odama veda etmem zor olacak diye gecirdi icinden.

KÖLE 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin