23 Final Part 1

10.3K 240 24
                                    

1 ay sonra.

Ellerinde dosyalar ile odasına girip oturdu Adrian. Amerikadan geleli 3 gün olmustu. Ofisi baya kalabalıktı. Suan en sakin haliyle masasında oturup kahvesini yudumluyordu.

Masasında venedikte el ele Asya ile çektikleri bir fotoğraf vardı. Yanında ise Rüzgarın beyazlar icerisinde olan fotoğrafı. Akın Adrianı çocugu bilmisti. Esinde Asya için hergün ağlıyor ama bebegin yaninda belli etmiyordu. Kocaman gözleri aynı Asyaydı.

Kapı gürültü ile açıldı.

İceri garip saç rengi ile bir afet girdi. Saçları kürk kızılı gibiydi. Harika bir tonu vardı ve doğaldi. Gözleri yeşilin Zümrüt tonuydu. Eteği mini değildi ama goz aliciydi.

" Seni kendini beğenmiş adı herif! Nasıl beni kademe düsürttürsun?" Diye bağirdı.

Adrian sinirle masadan kalktı ve kizin karsisina dikildi. Leylak kokusu odaya hakim olunca genc adam bu kokuyla afalladi. Asyanın sozleri aklina geldi.

" Adrian bunu atlatacağiz" dedi.

" Biz mi?" Dedi Adrian inanmayarak.

" Evet başka biri olarak geri geleceğim. Birgün sen ofiste çalışırken kapıyı çalmadan iceri gireceğim saçlarımda kızıl olacak sen sinirle bana bakarken ben sana seni kendini beğenmis adi herif diye bagiracagim. O an ben olduğumu sana söyleyemem ama anlaman gerekecek" dedi

Adrian keyifle güldü.

" Sonra ben sana tekrardan aşık mı olacağim?" Dedi

" Tabikii " dedi kendini begenmisce

"Sende kimsin?" Dedi Adrian şaşkınca.

" Ben pazarlama departmanından Mine" dedi sıkıntıyla. " Tamam Özür dilerim o kelimeyi kullanmak istemedim ama ....." diyip adamın delici gözlerine baktı. " Nedense pisman olamiyorum. Size yakistigindan sanırım" dedi sonra bu geveze bos bogaz kiz nefes alip tekrar konustu.

" Deli gibi 2 ay müdür olmak icin çalıştım. Ama sizin yüzünüzden sadece 3 gun müdür kalabildim" diye isyan etti.

Adrian Asya diye içinden geçirdi. Deli dolu bir kız. Geveze ve bas döndürücü. Gelmissin dedi adam gülümserken.

" Komik olan ne?" Dedi Mine.

" Müdür mü olmak istiyorsun?" Dedi Adrian. " Ozaman bir 2 ay daha çalış seni pazarlama müdürü değil Departman müdürü yaparım"

Mine adamın teklifi karşısında soka girdi.

" Nee!" Diye cikisti.

" Sen bu zamana kadar neredeydin?" Dedi

" Odamda dosyaları inceliyordum" dedi safca.

Mine odadan çıkınca Adrian kızın dosyasini istedi.

Doğum tarihi Asyanın öldüğü günle aynıydı. Ya i Rüzgarın doğum tarihi.

Adrian saskinca etrafina bakındi.

Kader mi bu.??

Biliyorum herkes şokta. Ama bilmenizi isterim ki Köle 2 cok gereksizdi. Mutlu son artık cok zordu. Sevinenler oldu biliyorum köle yi yazınca ama bende yeni fikirler olunca diğeri ilerlemiyor. Bende tadında bıraktım. Biraz kurgusal oldu ama iste olsun. Part2 olarak uzun bir bölüm yazicam. Asyasiz final olmaz. Bekleyin süprizi.

KÖLE 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin