Part2

10.6K 265 34
                                    

Mine diye içinden tekrarladı. Tekrar dönmene sevindim diye gecirdi içinden.

Mine adamın gözlerindeki hüznü daha 2ay önce ilk geldiğinde görmüştü. Asya ile olan iliskilerinden haberi vardı. Adamın kızı sevdigini biliyordu.

Asya ile uzun bir diyalog icine hic bir zaman girmemisti. Ta ki uzun bir konusmadan sonra kendi sevdiği adamı ona emanet edene kadar. Neydi sorunu bilmiyordu kizin.
Rüzgara annelik yap hatta istersen Adrian ile evlen. Demisti. Ilk basta. Hep karşılaştığı hiç konusmadigi biriyi Asya mine için.

Nasıl olur bu ne demek istiyorsun diye kızmısti kadina ama simdi anliyordu. Adama Asyanın sözlerini tekrar ettiginde gozlerindeki o inanmaz ifade şaşkınlık özlem.

Adrian yerinde duramıyor kızı durmadan görmek istiyordu. Içinde 2 defa bir kadina karşı boyle hissediyordu. Onun olmadigini biliyordu ama görmek icin can atiyordu.

Kapı tıklandı ve o rüzgarda savrulan kızıl sacli afet girdi.

"Beni çalışmam için ise aliyorsunuz ama nedense sizin odanizdan cikamiyorum" dedi sinirle.

" Bana karsi mi geliyorsun?" Dedi Adrian.

Kadinin gozlerinde korku yoktu. Nedensizce orada yokk oluyordu. Kayboluyor hapisoluyordu.

" Hayır ama geliyorum bisey demiyorsunuz durmadan oturuyorum karşınızda bakisiyoruz saatlerce. Bütün gece isleri yetistirmek icin uyumadim öleceğim sizin yüzünüzden" diye yakındı. Biliyordu Mine Asyayi ozledigini burada o repligi yaptiklari zaman bundan 3 ay önce basina gelecegi biliyordu.

" Burada uyu. " dedi 3 kişilik geniş koltuktan kalkarken.

" Burada uzun saatler kaldigimda calisanlar hakkimda ne düşünüyor biliyor musunuz? Bunu anlatamiyorum" dedi

Adrian kızı tutup yanına çekti. Ilk kez bu kadar yakindi Adriana.

" Ne yapiyorsun" dedi Mine. Adrian dizinin üzerine yatırdı Mineyi sonra ceketiyle bacaklarini ve belinin bir kismini orttu.

" Çalışanların düşünceleri onemli değil" dedi

" Neden beni rahat birakmiyorsun. Birazdan sicaktan mayisip uyuyacağım" dedi

" Seni rahat birakirsam kacacak gibi duruyorsun. Seni kovalamayi cok isterdim ama simdi değil. Biraz daha zaman ver bana" dedi

" Sadece yanimda ol"

Mine derin bir nefes alip mirildandi.

" Yanında olacağım"

Esin Rüzgarla hazırlanıp sofraya inerken Adrianda iceri yeni giriyordu.

Adrian girdikten 2 saat sonra tam 4 tte kapı caldi. Arda kapiyi acip gelene bakti. Postaci

"Teslimatiniz var. Bir kutu" dedi sessizce.

" Kimden?"

" Asya Hancızadeoğlu" dedi kutuyu uzatti imzayi alip gitti.

Arda kutuyu iceri gidene kadar parcaladi gozleri dolu dolu.

" Asyadan gelmis" dedi Arda. " Cennette olduguna o kadar emindim ki" diye mirildandi.

Uzerinde Anne-Baba-Arda-Elsa-Adrian yazılı 5 mektuo vardı. Birde odasinin bir görüntüsü. Ayni oda ayni esyalar. Arkasinda bir not.

Gizli!

Bir çiçek duruyordu, orda, bir yerde,
Bir yalnışı düzeltircesine açmış;
Gelmiş ta ağzımın kenarında
Konuşur durur.


Arda yazan kağıdı eline alıo cebine koydu. Salondaki herkes kağıdını alip cebine koymuştu. Kimse birbirinin karsisinda acmaya cesaret edemiyordu. Adrian dayanamayip açtı. Okudu.

Bunu okuyorsan öldüm gibi bir cümle ile klise yasatmak istedim. Bilirsin ben masallardaki kliselere bayılıyorum. Bizim askimizda masal gibiydi zaten kliseydi ama sana bayiliyordum. Ellerini tutarken sana sarılıp uyurken dünya duruyordu zaman akmiyordu bize. Keske ölsem dediğim hic bir gunum yokken ölmem bana koymuyor ama biraz kirginim Tanrıya. Sana ve oğluma doyamadan gidecek olmak kiriyor beni elbet. Ama sonra ellerimi acip dua ediyorum. Bu dünya geçici zaten ben onden gidiyorum. Yuvayi dişi kus yapar ya askim. Bizim yuvamizi kurmaya gidiyorum. Seni bekliyorum.
Bir klise daha var. Sana beni unut demicem çünkü ben seni unutmazdim.

Adrian bos gozlerle oğluna bakti.

" Bu annen o kadar guzel ki" diye fisildadi oğluna.

Esin agliyordu. Oda okuyordu sanırım.

Merhaba balım. Biliyorsun bu mektuplari yazarken aslinda sizi kaybedecegimi biliyordum.. Herseyi birak sizde biliyordunuz ama ben hic hissedemedim. Sizi birakip gitmeyi gic hissedemedim. Ayni mektubu ama anne sana hemde babama yazıyorum. Farkli hitaplarla sma güzel cumlelerle. Goz yaşı yok yazimda o yuzden okurken gül. Sizo gulerken görürsem cok sevinirim burada bi an mutlu olurum. Belki arkandayimdir ama sen fark etmiyorsundur

O an Akın ve Esin arkalarına baktılar. Sonra birbirlerine.

Evet orada değilim. Kalbinizde gömüldüm. Beni unutup acimi yasamayin demiyorum ama üzülmeyin sizi seviyorum.

Arda

En cok bana sen kizginsin. Benim sana kizgin oldugum kadar degil. Simdi o kutudsn cikan mektubu al ve doğru Elsaya git. Ona yazdığımı ikiniz okuyun. Hadi! Sakin Elsa yazani acma!

Arda çabucak kalkip arabasina kostu. Istikamet Elsa nin evi.

KÖLE 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin