Sessizce evin içinde ders çalışıp ödevlerini bitiriyordu Asya. Bütlere kalmamıştı ama ödevlerini aksatmıştı.
" Yardım edicem Asya itiraz etme" dedi Elsa. Oturup yazının yarısınds Asyaya katıldı.
Sabahın ilk ışığına kadar bitmeyen yazı yarım saat önce bitmisti. Elsa sayesinde.
"Kahvaltı hazırlıyorum. Sende bi duş al" dedi
Asya kahvaltı hazırlarken Elsa hazırlanıp inmisti.
Asyada kahvaltıdan hemen sonra hazırlanmıştı ama Elsanın 1 ders fazlası olduğu için onden gitmişti.
Telefonu sabahtan beri çalıyordu. Arayan ya Arda yada annesiydi. 2 haftadır kimsenin yüzüne bakmıyordu. Ne sanıyordu babası onu? Beden zevkleri için kendi itibarıda dahil babasinin da itibarini zedeleyecek birsey yapmasini mi?
Açmadı. Açamazdı ki. Annesinin ağlayan sesini duyunca anında eve dönmek istiyordu.
Okula vardığında Arda kapıda onu bekliyordu.
" Açmadığın her telefon için annemi üzmeye hakkım yok" dedi sertçe.
Cevap bile vermeden Ardanın yanından geçip gidiyordu. Her sabah yaptığı gibi.
......
Akın her sabah yaptığı gibi bütün acısını bütün sinirini Adrian denen adamdan çıkarıyordu.
" Asya ile görüşüp durma" dedi imzayı atıp onada uzatırken.
" Sevgilimle görüşmek için izin mi alıyorum patron?"
Adrian adama alayla baktı. Bu adam cok sevimliydi ona göre. Iyi bir baba gibi olmaktan cok patron olarakta iyi bir adamdı.
"Iyi mi?" Dedi Akın bütün kalkanı indirirken.
Adamın ani sorusuyla imzayı attı ve eli hala kağitta kaldı.
" Çok çalıştığı için fazla görüşemiyoruz. Genelde iş çıkışında yakalıyorum. Zaten evden ayrıldığını bana 4 gün önce söyledi. Ben zorladım biraz"
Akın kızına yaptıkları ithamlardan utanırken önündeki dosyaya baktı.
" Çok mu çalışıyor?" Dedi kendi kendine.
O gün atıp gittiği bütün kartları anahtarları odasında aynanın üzerine konmuştu.
" Günde 4 saat uyuyormuş. Yorgunluktan 2 kez ateşi çıktı. Bizde yemek yiyorduk " diye itiraf etti. Tabikide yemek yemiyorlardı.
Asyayı yatağa yorgun olduğu için yatırıp özlemini giderirken fazladan kendi tenini yakan atesinde farkindaydi.
" Nasıl geçti? " diye merakla baktı.
" Soğuk duş. Sonra eve bıraktım. Ama sabah erken kalkınca aksamı yine ateslendi. " dedi
" Onun eve dönmesi gerek" dedi
" Bende öyle düşünüyorum. " dedi
Akın tatmin olup yerinden kalkarken Adrian cesaretle adamın önünü kesti.
Çok yakışıklı bir adamdi Akın. Mankenlere tas çıkartan bir suratı vardı.
"Eğer geçmişim pislik içinde olmasaydı ve geleceğim garanti altında olsaydı Asya ile Evlenmek isterdim. Annesi gibi olduğu çok belli. Bütün sıkıntılı günlerimi bana unutturabilen kişi kızınız. Eğer onunla adım duyurulursa özgürlüğü kısıtlanır. Bunu istemiyorum. Sakın beni yanlış anlamayın. " dedi