Sabahın saat 4ü. Sert bir tekme attın uyandım küçüğum. Hazır uyanmışken babanında üzerini örtüp masama oturdum. Eskiden bu masada oturup ders çalışırdım. Sonra Arda yani dayınla santrac oynardık. Sende burara ders çalışıp benim en sevdiğim kurabiyelerden yemelisin.
Sana aldığim boyama defterlerinin hepsini bitirdiğinde gece seni öpmek için yanına geleceğim.
Erken uyumayı sakın ihmsl etme. Baban erken uyumayi sevmez onuda elinden tutup yanina cek.Seni seviyorum . Annen.
Adrian kızın masa başında hem ağlayıp hemde birseyler karaladigini görüyordu
Asya ilk kez ağlıyordu.
" Bunu görmeyi çok isterdim. " dedi Asya defteri kapatıp çantaya koyarken.
" Neyi görmek isterdin?" Dedi Adrian.
Uyuduğu sandığı adam sinirle kendine bakiyordu.
" Sizi uyurken izlemeyi" dedi
Kahvaltı yapmadan evden çıkıp hastaneye gittiler.
Sezeryan olursa eğer ameliyata girdiğinde kan kaybetmez umuduyla Asyayı erken getirdiler.
" Doktor bey. Ben ameliyat olmak istemiyorum" dedi
" Neden Asya?" Dedi Farih bey.
" Çünkü suan zaten öldüğümü biliyor. Ama eger komadayken uyanmazsam bir umut yıkmis olacagim. " dedi
" Bebeğin cok şanslı Asya" dedi Fatih gözleri dolarken. Bu denli icten bir insan görmedi.
" Biliyorum"
...
Adrian bir tabak çorbayi Asyaya elleri ile yedirmenin zevkiyle mutluydu.
" Seni yemek yaparken göremeyeceğim. Sen dustayken etrafa sactigin kiyafetlerini toplayip banyoya yanina gelemeyecegim. Rüzgar gece seni uykundan uyandirdiginda yardımcı olamacagim. Buna ragmen hala buradasın" dedi
" Çünkü sen bir gün ofisime geleceksin" diye hatırlattı.
" Geç kalabilirim" dedi Asya
" Beklerim" dedi Adrian.
" Seni unutmus olabilirim" dedi
" Hatırlatirim" diye diretti.
" Iyiki varsın"
Arda koridorda yerde oturup düşünüyordu. Lanet hayat.
" Arda yerse oturma çocuğun olmaz" dedi Elsa.
" Çocuk istemiyorum" dedi Arda.
"Rüzgara bakarsın" dedi Elsa. " Deneyim olur"
" Asya ölürse bizde mi kalacaksın hala?" Dedi
" Asya o evde olmazsa Rüzgar icin arada bir gelebilirim. Merak etme senle diyalog icinde olmaya merakli değilim" diyip döndü koridorda ilerledi.
Arda kızın bileginden tutup bos bir odaya soktu.
" Eğer Asya ölürse beni bırakacak misin?" Dedi Arda uzgunce.
" Ne zaman seni tuttum?" Dedi Elsa
" Beni sevdigini biliyorum"
" Seviyordum" diye düzeltti.
" Simdi?" Dedi Arda. Elsa hyir anlaminda kafasini salladı .
Arda kızın ensesinden tutup dudaklarini birlestirdi. Elsa üzüntüsünü böyle çıkarıyor diye düşündü.
" Ne yapiyorsun" dediElsa donuk bir ifadeyle.
" Hep yapmak istediğiniz seyi yapiyorum" dedi
" Tanrim sen!" Diye cikisti
"Senden cok hoslaniyorum" dedi kiza sarilirken. " Beni yalnız bırakma"