19

10.6K 279 9
                                    

Bazen yapacak birşey bulamıyor insan. Elinden gelen sadece uzanıp izlemek. Kaç hafta olmuştu bu eve yerleşeli? 2? Neden o kadar uzun bir zaman diliminde Asya hiç öpmeyecek gibi davranıyordu? Neden kimse ona yapma demiyordu?

Onsuz eksik hissetmek istemiyordu. Yatağın sağına döndüğünde onun uyuyan suretini görünce mutlu oluyordu.

Asya yavaş yavaş uyanıp Adriana baktı.

" Bu seviyorum" dedi sessizce . " Seninle uyanmak güzel " dedi

Adrian konuşmuyor sadece izliyordu. Evde bir hazırlık vardı. Venedik için güzel bir mevsimdi. Baharda gezmek istedikleri bir çok yer vardı.

Asya ve kendi bavulunu sanki çok hafifmiş gibi rahatça taşıyor bir yandanda Asyayı belinden tutuyordu.

Akın merdivenden inen ikiliye şevkatle baktı. Adrian akilli adamdi. Zamaninda kendisinin yaptığı hatalari yapmiyor hep yanında oluyordu Asyanın.

"Araba hazır Adrian bavullari bana ver istersen" dedi

" Siz Asyaya yardımcı olun. Ben yerlestireyim" dedi centilmence. Esin kızının koluna girip arabaya bindirdi. Adrian ve Akın önde Arda Esin ve Asya arkada oturuyorlardı.

Venedik turu başlasın.....

Yorgunluktan uyuya kalan Asyayı Adrian kucağında ucaktan eve kadar taşıdı. Asya bazen düşecek diye korkuyor ve adama sarılıyordu.

Odalarına geldiklerinde Akindan Özür dileyerek kızıyla odasina girdi.

Venedik bugün güzeldi. Asya uyaninca evdin biraz ötesinde parka pikniğe geldiler.

Adrian sadece Asyayı doya doya izlemek istiyordu. Piknik için uygun bir yer venedikte bulmak zordu. Ama evleri tam kıyıdaydı. Ülke zaten su ile kaplıydı.

Asya adım attıkça yoruluyor ve Adriana kendini bırakıyordu.

" Eve dönelim" dedi Asya.

Akın ları Zar zor gezmeye ikna edip kendileri eve döndüler.

" Sana yük oluyorum" dedi

" Evet ama şikayet ediyor değilim" dedi Adrian.

" Çocugumuzdan nefret etmeyeceksin degil mi? " dedi

" Hayır" dedi Adrian koltukta Asyayı bir bebek gibi kucagina aldi. Saçlarını sevdi ve uzerindeki ipek kısa kumaşın ince askılarının birini indirdi ve vücudunu sevdi.

" Onu öyle cok sevecegim ki öldüğün için cok pisman olacaksın. Yukarıdan bizi izlerken dönmek için Tanrıya yalvaracaksın. Ama kabul etmeyecek" dedi

Asya sevinçle adamin göğsündeki seksi ufak kıllara dokundu. Elleri gıdıklanıyor ve hoşuna gidiyordu.

"Adı Ne olsun?" Dedi Asya sevincle. Kalkıp 2 bacaginin arasina adamin Bacaklarını alıp koltukta üzerine oturdu.

" Bilmem Aklında ne var?" Dedi.

" Rüzgar olsun? " dedi " Saclari Seninki gibi olsun birazda gözleri sana benzerse dunyada senden yakisikli 4 çocuk dogacak dedi"

"Digerler?"

" Babam Arda Sen bide Rüzgar" dedi " hayatinda cok sevdiğim 4 erkek"

Arda kızın bacaklarına yaptığı baskıdan bile etkileniyordu.

" O zaman yatağa geçip neden sekillendirmiyoruz?" Dedi hınzırca.

" Hahahaha Adrian yaa" dedi iplerini kollarindan çekip kapatirken.

" Oyle uzaktan istekle olmaz hadi" diyio kiza yatağa koydu. Uzerindeki gomlegi çıkarıp kıza uzandi.

" Adrian hastayım ben sanada bisey olmasin" dedi

" Umrumda değil. Senin için herseyi goze alirim. Biliyorsun" dedi

Asya sevinçle adama baktı. Iplerini tekrar açıp adama görsel bir şölen sundu.

" O zaman buyrun" dedi

Adrian Asya uyuyana kadar onu rahat birakmadi. Doyasiya öpüp kizi kokluyordu. Leylak kokan bu kizdaki Leylak aşkını anlamiyordu. Neydi bu Leylak?

KÖLE 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin