5

21.9K 374 15
                                    

Kahvaltıyı yapamayacak kadar tıkanmıştı. Astımı yoktu ama nefes almakta güçlük çekiyor hatta oturduğu sandalyede ayaklarından aşağı çekildiğini hissediyordu.

Bu adamda herseye ragmen güvenmek istedigi bir seyler vardi. Neden bu kadar kısa zamanda kıza bedeni için tehtitler savurmak istiyordu ki?

Git gide sofradaki gerilimi fark eden Adrian o an yaptığı teklifin ağırlığı altında ezildi. Hangi kız için böyle bişey yapmıştı ki? Daha doğrusu neden bu kız için böyle bişey yapıyordu.

" Ne oldu? Bembeyaz oldun" dedi Adrian

Asya Arda için yapacaği seyden utanmadı ama cekindi. Ilk kez yapacağı için tedirgindi ama Arda için yapabilirdi. Ardayı düşündü o an.

Ona birsey olsa biliyordu ki Ardadan çok cani yaniyordu. Ondan cok ağlar hatta onun aglayamadigi yerde yardım ederdi. Daha cok ağlardı.

Bir keresinde ağaçtan top alırken Arda düşüp dizini incitince Ardayla sarılıp ağlamislardi. Ayni sey onun içinde oyleydi.

Onlari ağlarken gören anneleri bile ağlardı. Aralarındaki bağ kardeş bagiydi. Koparilamazdi. Arda için yapamacağı tek şey ölmekti. Biliyordu Asya kendine bişey olsa ayni kendisine olduğu gibi Ardada yasayamazdi. Ama şartlar oan ölmesinden yanaysa bunuda layıkıyla yapardi.

" Ardaya bişey yapacağına söz ver" dedi Asya duygusuzca. " Ona bisey olmadığından emin olmam gerek. Erkek sözü ver" dedi tekrar.

Adrian kızın kendine olan boş bakislari yakalamis ve icinden kopan duygu tanelerini kendi yüreğinde toplamısti. Karşısinds kardeşi için Bişeyler yapmak isteyen bir kız vardı.

"Tabiki de garanti verebilirim sana. Zaten benim istediğim belli" dedi.

Adeta bir pislik diye düşündü Asya. Et parçası için yaptığı bu davranış ondan özel birsey çalacak olsada kabul etti sessizce.

" Bugün olmaz. Arda gelip gidene kadar olmaz. " dedi

" O gelsin. Gitsin sonra beni bul" masadan kalkarken. Adrian kızdaki garipligi fark edince kızdı.

" Onunla döneceğini biliyorum" dedi " Beni oyalıyor musun?"

"Neden benden böyle bisey istiyorsun. " dedi uzgunce.

" Seninde benden alabileceğin tek şey bu çünkü" dedi Adrian sonra ekledi.

" Bedenim" Daha fazlasıni bekleme Diye geçirdi icinden Adrian. Daha fazlasi beni bile yikar..

KÖLE 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin