Ona doğru atılan her adımda geri gitti aslında. Ona bir adım kalbine 2 adım geri.
" Benimle birlikte mi olmak istiyorsun?" Dedi Asya zorlukla.
" Benden hoşlanmıyor musun?" Dedi Adrian. " Ben hoşlandigim biriyle biseyler paylasmak isterim. " dedi
" Daha önce kimseden hoslanmadim." Dedi Asya.
" 10 yaşımda Ege diye bir arkadaşım vardı. Sadece 10 yasindaydim. " dedi
" Benimde hoşlandigim ilk kişi sensin. " dedi Adrian büyük bir cesaretle. " Aslında zorlamis gibi hissetmek istemiyorum. Istersen gidebilirsin. Eminim ülkende hoslanacagin kisilerle birlikte yasarsin" dedi
Kızın bu Üzgün halinden sonra onu serbest birakma karari almışti. Evet neden onu zorluyordu ki? Eminim bu lafindan sonra koşa koşa gelecekti kız ona. Belki simdi belki 1 ay sonra hatta 1 yil...
" Daha önce hiç olmadı" dedi korkakça.
" Bizim ülkemizde bu tür ilişkiler hos karsilanmaz. Ben ileride biriyle evlenecegim. Ona ne diyecegim Adrian? Evet suan senden cok hoslaniyorum. Hatta tarif edemiyorum. Ama ben bunu çocuklarimin babasiyla paylaşmak istiyorum. Izin verir misin?" Dedi . Caresizdi. Aslında kızın aklında evlilik gibi seyler vardı.
"Evlenmek mi istiyorsun ?" Dedi birden.
" Onca sey söyledim. Bunu mu çıkardın?" Dedi Asya.
" Evlenelim. " dedi
" Ben daha okuyorum. " dedi Asya.
" Pekala. O zaman bana bir veda öpücüğü vermeye ne dersin?" Dedi Adrian. " Ama biraz uzun istiyorum" dedi
" Ben bilmem ki" dedi kararsızca.
" Aslında sadece ön sevişme tarzında bisey istiyorum." Dedi " Belki seni özletip istanbula getirecek kadar güzel"
Kızın suratindaki şaşkınlığı fırsat bilip yaklasti. Zaten açık olan Gömlek düğmelerinden yararlanip yataga atti . Yari çıplak kalıp kızı dahada sasirtti.
Elini kaldirip yavasca kızın kumral saçlarına dokundu. Omuzlarindaki iki tutami parmagina doladi ve kokladi.
" Yasemin" dedi ic cekerken. " En sevdigim"
Saskinlikla açık olan dudaklarina hafifce baski uyguladi once. Geri cekilip dahada şoka giren kızı görünce gülümsedi. Alt dudagini öpüp dislerinin arasina aldi. Elleri ile kizi kendine hapsetmisti.
Asya şok icinde dudaklarina gario seyler yapan adamı izliyordu. Istemsizce icine bir rahatlama geliyor ve gozlerini kapatiyordu. Göbeğinde hissettigi sertlik onu geriyor ve nefesini hizlandiriyordu.
" Seni ne kadar istediğimden haberin var mi?" Dedi Adrian. Bu bir soru degildi.
Kızı yatağa atıp yanına uzandi. Asya tavana bos bos bakarken sag dirseginde dogruldu ve kizin yuzune baktı.
"Nefesini birak ve tekrar al" dedi. Asya o an nefessizlikten bayilacak gibiydi. Alip verdi.
" Ben unutmusum" dedi titrek sesiyle.
" Simdi sana dokunacagim. Ses Çıkarma" dedi tehtitkar ses tonuyla.
Elleri kızın uzerindeki lanet hirkaya geldi. Hirkayi kenara cekip altındaki kazagi yukari sıyırdi.
Düz gobegini oksadi. Dudaklari kızın gobeginde duruyor diliyle daireler ciziyordu.
" Ahh" dedi Asya. Acıyla bir inleme duyan Adrian dahada fazla ısırdı.
" Tanrım. Birak beni" dedi sinirle Asya.
Dudaklarını çekip kizin uzerindeki dar paca pantolonun dugmelerini acti. Bir pantolonda neden bu kadar düğme olurdu?
" Yapma" dedi Asya.
" Söz veriyorum acımayacak" dedi Adrian. Bastan beri plani öpüp gondermekti ama dokundukca kendinden geçiyordu.
" Sadece dokunacaktın" dedi isyanla.
" Sadece dokunacagim" diyip parmaklarıyla kızın kadınlığini buldu. Islakligi ile oynarken kendinde geciyordu Asya. Bunu fark edince kızı yola getirebilecegini düşündü.
Ic camasirlariyla kalan Asya nedense tedirginligi gitmis daha az heyecanliydi. Kadinligindaki parmaklar isini biliyordu ve onu heyecanlandiriyordu.
Adrian da ic camasiri ile kalinca kizin uzerine cikti.
" Özür dilerim" dedi. Once.
Asya neden ozur diliyor diye dusunsede o anin verdigi huzurla kivrandiriyordu.
" Ne icin?" Diyebildi 2 dakika sonra. Adam Dudaklariyla kasıklarina inmisti.birden dogruldu.
Altta birseyler ile ugrastigini hissetsede anlamadı. Deneyimsiz bir kıza zorla sahip olduğunun farkinda bile degildi Adrian. Oda kendini kaybetmisti.
Asyanin ic camasirini sıyırdi. Önce parmakları dokundu. Sonra dudaklari.
Çok zaman gecmisti. 1 saat kadar kizi oyalamis ve savas vermisti kendiyle. En sonunda erkekligini kadinliginda ileri geri yapiyor ve kizi delirtiyordu.
" Ne yapiyorsun" dedi Asya farkina varinca.
Adrian birsey demeden kızın derinliklerine gömüldü.
Asya ani bir baskıyla çığlık atti. Ve sonra aglamaya basladi. Bu adam onu kandirmis miydi?
Adrian kızın üzerinde yavas yavas git geller yaparak Asyaya da zevk veriyordu. Pismanligi bosaldiktan sonra ikiside hissetti.
Kendini kızın yanına atıp uzerlerine beyaz Çarşafı çekti.
" Bu nasıl olur" dedi Asya.
" Bilmiyorum. Aniden oldu" dedi Adrian.
"Simdi biz birlikte mi olduk? " dedi
" Evet sen benim oldun."
Asya hicde hayal ettigi gibi romantik bir iliski olmadığını düşündü. Bir kere bu adam nasil yapabilmisti. Ikincisi simdi ne olacakti?
" Kızgın misin?" Dedi Adrian. Kızı göğsüne yaslayip teselli etmeye çalıştı.
" Sanırım" diye mirildandi. Kasıkları hafif hafif sızlıyordu. Ve uykusuda gelmisti.
" Uyu biraz saat daha 11 . Seni 12 uyandiririm." Dedi.
" Neden?" Dedi Asya. " Erken degil mi?"
"Sana daha doymadim" dedi edebsizce. " Kurtuluş un yok"
"