2

34.9K 462 28
                                    

Yüzü güzel olanın mı kalbi güzel olur yoksa kalbi güzel olanın mı yüzü güzel olur.

Okuduğu kitaptaki aşk hikayesinden bir kez daha etkilendi Asya. Insanlar kalplerindeki ufacik bir duygu için neleri göze alıyordu. Annesi ve babasının aşk hikayelerinin imkansız olduğunu biliyordu az çok. Ama suan yaşadığı karmaşa değil aşkın hoşlantının bile yanından gecemezdi. Nedense kendini ona çekilmiş görüyordu. Gömlek düğmelerini açarken ve kapatırken içinde kabaran heyecanı hatırladı. Adam çok yakışıklı olduğu için mi ona kapilmisti? Yoksa bu kadar imkansız olduğu için mi?

" Ne düşünüyorsun tatlım?" Dedi Halası Öykü.

" Hala aslında seninle birşey paylaşmak istiyorum. Ama Arda ve babam bilmesin lütfen" dedi. Annesi bu konularda her zaman anlayışlı olmustu.

" Tabi tatlım dinliyorum" dedi

" Geçen hafta kurstan erken döndüğümde aslınds kurstan dönmüyordum. Aslınds gittim ama bir adamla karşılaşınca aklım başımdan gitti. Ne yapacağım" dedi umutsuzca.

" Hoşlandığin için olabilir" dedi Öykü.

" Ama sadece 1 kez gördüm. " dedi kız

"Enişteni ben 1 sene hergün gördüm Asya emin ol 1 sene aralıksız görmeme rağmen bana sadece 1 günde aşık oldu" dedi.

Halası Cereni gezdirmesi için yağmurluğunu giydirirken koyu yeşil yağmurluğunu ve yağmur çizmelerini giydi. Amerikada bugün de hava yağmurluydu.

Sokak bomboştu. Parklar ve hatta cafeler. Ceren simit yemek istediğini söyleyince köşedeki tabelayı takip edip gözden uzakta duran karanlığın hic ugramadigi aydınlık bir cafeye girdiler.

"Welcome, would you like to have menu?" Dedi Garson. Hoşgeldiniz. Menü alır miydinız?

" Yes , please" dedi Asya

"Asya abla sen ne dedib o adama" dedi Ceren merakla.

" Tatlım menü rica ettim. Kahvaltı için" dedi

Menü gelince siparislerini güç bela verdiler.

Simit ve krem peynir ikilisini tercih eden Cerene ballı sütte siparis verdi.

Kendisi icin portakal suyu ve sade bir tost.

Aynı zaman diliminde rastlantı olmayan ama Christianın oyunu olan bu rastlantı Adrianı sasirtsada içeride en ücra koselerden birinde oturup kızı seyretti. Buram buram masumluk kokan bu kız onu ve hormonlarını zor durumda bırakıyordu.

" Efendim bence çok güzel bir kız. Hem biraz sizin tarzınız. Ne çok esmer ne de çok sarışın. " dedi

" Senin işin değil mi ?" Diye soludu Adrian. " Lanet piç"

Christian adamın bu hallerine alışkındı. Ağzı bozuk bir mahalle serserisi gibi dursada yeraltı camiasında cok tanınmış biriydi. Dostları neredeyse yoktu. Ama düşmanları buradan meksikaya kadar adam dizseler giderdi.

" Cidden sadece portakal suyu ve tost mu" dedi Adrian.

Yaninda duran sarışın küçük 10 yaşlarında duran kıza baktı. Önce onun kızı diye düşündü. Icindeki anlamsız kıskançlığa engel olamıyordu. Sonra yaşının 20 olduğunu düşününce 10 yaşında evlenmis olamazdı.

Kardesi olamazdi çocuk ona göre fazla sarisindi ve benzemiyorlardi.

" Halasının kızıymış. Türkiyeden geleli yaklaşık 1 ay oluyormuş. Babanesinin son zamanları diye duydum. Ona destek amaçlı. Yakın zamanda istanbuldan akrabaları gelecek annesi babası ve ikizi. Baştan söyleyeyim başbelası bir tio ikizi" diyip sırıtı adam. Sinirle yerinden kalkıp çıkacakken durdurdu onu sadık adamı.

KÖLE 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin