Bölüme başlamadan önce benimle beraber olduğunuz için çok teşekkür ederim. Sizin beni ve eserlerimi okumanız sizin gibi güçlü bir kitlenin yanımda olduğunu bilmek beni yazarken ayrı yayımlarken ayrı cesaretlendiriyor ve gücleniyorum. Sayenizde cok güzel bir çevre kazandım. Bazı okurlarım Köleyi tadinda birakmadigim icin bana küs olsalarda begenilerini görüyorum :) Asya ve Adrian için zorlu birşeyler sectim. Cok uzun süreli ayrılıklar olabilir. Arda için büyük bir sorumluluk projem var. Asya için çok dram sahnesi koydum kafamda. Adrianın içinden aşk dolu bir Akın çıkmayacak biliyorum bunu yapamam. Bu kadar zor bir başlangıç için zor olur mutlu son istiyoruz. Ama gerçek hayatta cidden cok kotu hikayeler var. Ben gerçek hayatta cok talihsiz bir aşk yaşadım. Suan yaşadığımı yeni yeni kaleme aldigim kurgularimla anliyorum ve hissediyorum. Hayat cidden bazen cok acımasız oluyor ve biz nereden nasil baslayacagimizi bilmiyoruz. Bazen başlayamadan kalıyoruz öyle. Neyse lafı fazla uzatmadan bölümü okuyun ve güzel yorumlar yaparken begenmediginiz yerleri uslublu elestirin gerçi sizin uslubsuz halinizi Cok şükür gormedim. Hayatta umarım hersey istediginiz gibi olur sizi seven yazariniz Ezgim.
Büyük bir yıkımdı kız için. Adrianın içinde yatan Aslanı uyandıran bir yanı vardı bu kızın. O Aslanı yutan bir kişi vardı daha önce bu kızın aksine.
" Efendim kızın yerini buldum. " dedi Christian
" Sence ne bahane ile yanına gidip onu getireyim? " dedi
" Bana kalırsa gitmeyin. Zaten bayan Hancizadeogluna gönlünüzü kaptırmış degilsiniz. Oda size kaptırmadan burada bitirin. 20 yaşında bir kız için sizin yatak fantazileri ağır gelebilir" dedi
" Bugünlerde neden seni dövmuyorum biliyor musun?" Dedi adam cevam vermeden hemen lafa girdi. " Çünkü boş konuşurken bile bana laf sokuyorsun bunu yaparken korkmuyor ve lafını esirgemiyorsun. Kalkıp sana vurmaya üsenirken simdi beni yerime mıhlayan sözler ediyorsun. Sen bu kıza aşık mısın?" Dedi. Karşısındaki adam utancla kafasını eğdi.
" Hadi lan ordan pic kurusu" diye mirildandi.
" Nasil o halti yedin cidden onun gibi seksilikten uzak aptal yarım akıllı bir kiza senin gibi 2 bin adami yola getiren gangster tipli bir adam. YANI yakışıklisin seni pic kurusu yavsak herif. Ama ben zengin is adami gibi kendimi tanitmama rağmen kız benimle yatmiyor. Sen benim yardimcim rolundeyken nasıl tavlayacaksın? Senin lafını sana satıyorum ama bu kız senin yakışıklı yüzüne kanacak bir kız degil " diye alaya vursada bozuldu.
" Efendim ben Asya ile yatmak istemiyorum. Hayatta yataktan başka faaliyetler var. Mesela biriyle el ele sahilde yurudunuz mu? Sinemaya gidip pazar kahvaltisini beraber yaptiniz mi? Hasta olduğunuzda çorba yapıp size getirecek biri oldu mu? Durun tahmin edeyim. Siz genelde akşam isi bitirip sabah kızı yatakta bırakıp giderseniz sonra kiz sizi aradığında tanimiyormus gibi yaparsiniz. Cok ısrarcı olursa onu satarsiniz. " diye iğneledi adami.
Adrian yerinde oturamiyordu. Bu pic kurusu ne diyordu." Ne diyorsun lan sen!" Diye ayağı kalkti.
" Asya ile yatıp hevesimi alınca Onu kabul edecek misin lan pic kurusu. " dedi sonra arkaya bağırdı.
" Soyleyin lan pic kurulari sizi orospunun evlatları karinizi sizden önce ben siksem kabul eder misiniz?"
" Hayır efendim çeker vururum" dedi. Birisi
Christian soluduğu nefesi dışarı verdi.
" Ben kabul ederim. " dedi. " Bazen aşk bunu gerektirmez mi??" Dedi
Elindeki yumruğu adamin suratina geçirdi.
" Sen az önce bana gitme demistin degil mi? Geçmiş nolsun kardesim sevdigin kiza veda et. Bigun sonra kadın olarak alırsın. "
Asya hüzünlü gözlerini babanesine kitlemisti. Kadın son nefeslerini alıp veriyon gibiydi. Babasi ve annesi yoldaydi.
" Hatırlıyorum bir kere 9 yaşındayım annem hastanede tedavi altına alınmıştı. Sen bize bakarken dua etmeyi ogretmistin. Annemi düşünüp uzulmeyelim diye bize ilahilet dinletip videolar cekmistin.
Babanem. Biz seninle cok vakit gecirdik. Belki o vakitlerde kıymetini bilemedim ama böyle ellerin ellerimde gözlerime son kez bakar gibi bakarken Ağlamak istiyorum. Isyan etmek istiyorum. Ama bize isyan etmeyin dua edin diyen sensin. Sana bunu yapmak istemiyorum böceğim. " dedi aklına ona böceğim dedigi zamanlar gelince gözlerinden yaşlar akmaya başladı. O an içeri giren tanıdık kokuyla hemen kalkti. Babası annesinve Arda .
Annesi babasina destek yanında dururken babası sessizce annesiyle bakisiyordu. Üvey annesi olmasına ragmen bana her zaman gerçek annelik yapti dedigi sözleri aklina geldi Asyanin.
Arda kızı kollarina alıp bahceye cikardi.
" Nasılsın? " dedi uzgunce.
" Bana son kez bakıyor gibi. Bana son kez böceğim dedi. "
Aglamaya baslayan Asyayi seyreden Adrian sinirle nefes aldı. Kendisi ona dokunamamisti bile.
Iceri girer girmez Yatağın başında aglayan Öykü Halasını gördü. Bağırıyor ve her yeri yikiyordu.
Asya kosarak babasının yanina gitti.
Kizina sarilio teselli bulan Akın mirildandi.
" Gerçek annem beni satmıştı. Ama o beni sshiplenen tek kişiydi. O benim herseyim di." Dedi
Türkiyeye dönme vakti gelip çatmıştı.
" Uçak akşam kaçta? " dedi Asya panikle.
" Bu akşam değil şapsal. Yarın akşam" dedi Arda.
" Benim birseyler almam lazim oradaki arkadaslsrima. Bilirsiniz almazsam dirdir ederler" dedi.
" Kartın yanında mı?" Dedi Akın. 4 gün oncesine gore gayet iyiydi.
" Evet ben çıkıyorum. " diyip koşarak evden çıktı. Yürüyerek 2 alt sokaktaki parka koştu. Parkın solundan bahceye girdi. Adamın evi o parkin yaniydi ve geçen sefer onu dolandirip getirdiğini simdi farkediyordu Asya.
" Bayan Hancızadeoğlu. " dedi Christian. " Sizi görmek şere-"
" Adrian nerede?" Dedi panikle.
" Iceride" dedi Christian.
Koşarak adamın odasına kadar çıktı.
" Geldiğini duydum" dedi gömleğini iliklerken. " 10 dakika önce gelseydin ciplaktim" dedi sinsice.
" Yarın akşam dönüyorum. Ülkeme" dedi tedirgince.
" Uçak dusurmeyecegim veya kimseyi öldurmeyecegimden emin mi olmak istiyorsun?" Dedi Adrian.
" Evet" dedi Asya. " Ne yapabilirim? " dedi
" Soyun" dedi gözlerine bakarken.
Adrian o an boğuldu o okyanusta. Kendini hint okyanusunda Bermuda gibi hissetti. Kara delik gibi icine cekiyordu bu masumlugu. Ama kendini ali koyamiyordu.
" Korkuyorum" dedi Asya birden. Ilk defa ağzından cikan bu kelimeye kendiside şaşırdı. Daha once hic korkmamisti. Birini kaybetmekten bile korkmamisti. Biliyordu onu seven hep yaninda olurdu zaten.
" Korkmalisinda" dedi Adrian. "Ama sana yapacaklarımdan değil. Yapmak isteyip de yapamadılarımdan. Yapmadıklarımdan ve yapmayacaklarımdan."
"Neden rahatlamak yerine daha tedirgin oluyorum?"
" Çünkü karşındaki adam rahatlamanı istemiyor" dedi bilmisce.
" Ne istiyorsun " diye bağırdı. " Et parçası icin mi bunlar bu tehtitler. Ben yaptığım iyiliği Hic kullanmam ama ben sana tuvalette yardim ettim. Seni polise bile vermedim. Kurşunu çıkardım. Seni arabana götürdüm. " dedi
" Bunu sen olmasanda yapardım. " dedi " ama ılla teşekkür istiyorsan yaklas. Senin icin guzel bir hediyem var."