ᴇɪɢʜᴛ

176 9 0
                                    

ℙ𝕒𝕣𝕜 ℍ𝕒𝕟𝕒

4 nap eltelt mióta itt járt Baekhyun, közbe közbe szoktunk írogatni, már amikor nincsen fotózásom vagy neki megbeszélése, meg jelenleg a szülinapomra készülődök, első sorban a Jaemin-t és a srácokat hívnám meg, meg szerintem Baekhyun-t is.

Elég sokáig gondolkodtam hogy kiket hívjak meg, meg hogy mi hogy legyen, de nem jutottam előrébb, főként, hogy a csengő megzavart. Apa gondolom nincs itthon, mert már rég kinyitotta volna az ajtót.

-Megyek- kiabáltam le a lépcső tetejéről, majd gyors a bejárati ajtóhoz lépkedtem.

Kinyitottam az ajtót és egy vigyorgó Baekhyun-al találtam szembe magam.

-Meglepetééés- ölelt át

-Szia- mosolyodtam el- Gyere csak beljebb- álltam el az útból- Mi szél hozott erre?

-Gondoltam, ha már hamarosan itt a szülinapod, megkapod az elő ajándékod, elviszlek abba a parkba

-Akkor jobb ha átöltözök, kérsz valamit inni?

-Nem, köszi

-Biztos?

-Biztos- mosolyodott el- Menj öltözni

-Igenis főnök- futottam fel a szobámba.

Kivételesen hamar ki tudtam választani a ruhámat, amiket gyors felvettem, tettem fel egy kis sminket, megfésültem a hajamat és már mentem is le.

Outfit:

Amint leértem írtam egy cetlit apunak és egy olyan helyre raktam ahol tuti észre veszi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Amint leértem írtam egy cetlit apunak és egy olyan helyre raktam ahol tuti észre veszi.

-Mehetünk

Egy aprót bólintott mosolyogva, majd végig nézett rajtam és elindultunk. 

Mint mindig, most is kinyitotta nekem a kocsi ajtaját, majd végül ő is beült és elindultunk. Most nem követett minket egy kocsi se, nyugodtam beszélgettünk minden féléről, hogy teltek a napjaink, stb..



-Hölgyem- nyújtotta a kezét

Mosolyogva fogadtam el, majd kiszálltam a járműből.

-Gyere- fogta meg a kezem, majd egyre beljebb sétáltunk- Mikor kicsi voltam anyáékkal rengetegszer kijöttünk ide, apa mindig letépett egy rózsát vagy valamilyen más virágot, mikor mi mellett álltunk, itt ebbe a parkban nem szólnak azért, ha csak nem többet akarsz elvinni, egyszerre.

-Rengeted jó emlék jut eszedbe mikor itt vagy, igaz?- néztem rá

-Igen- mosolygott- Ám azonban ha egyedül jövök ki ide, fényes nappal eszembe jut apám is, ezért nem nagyon szoktam ide jönni, csak éjjel, de most hogy itt vagy csak jó emlékek köröznek a fejemben- fordult felém

ꜱᴢᴀʙᴀᴅ ᴇɢʏ ᴛÁɴᴄʀᴀ? |ʙʏᴜɴ ʙᴀᴇᴋʜʏᴜɴ|Where stories live. Discover now