𝔹𝕪𝕦𝕟 𝔹𝕒𝕖𝕜𝕙𝕪𝕦𝕟
A szálloda felé tartva elkezdett csörögni a telefonom, Suho hívott, de most egy olyan úton vagyunk, ahol nem tudom felvenni.
-Felveszed?- néztem egy pillanatra a mellettem ülőre
-Mhm- bólintott, majd felvette és kihangosította
-Sikerült szereznünk még embereket, így túlerőben vagyunk, holnap már jöhettek is vissza, még ma megtámadjuk őket.
-Rendben, egy embert hagyjatok életben és vigyétek a bázisra, ki kérdezzük aztán majd úgy készülünk a törzshelyük megtámadására
-Értettem, Taeyeon és az egyik csicskáját nem találjuk
-Mi már megtaláltuk őket, követtek minket, de sikeresen elintéztük mindkettőt, üzenem Sehunnak, hogy jól tette azt, hogy megtanította lőni Hana-t.
-Átadom, de most megyek, ideje készülődnünk, cső
-Cső
𝕂𝕚𝕞 𝕁𝕦𝕟𝕞𝕪𝕖𝕠𝕟
-Kész van mindenki?- néztem körbe, mire mindenki bólintott- Fegyvereket fel és mehetünk
Elindultunk a ház felé és halkan körbe vettük őket, vagy ötvenen vannak egy ház körül, még szerencse, hogy mi többen vagyunk. Jeleztem Sehun-nak aki az egyiket le is lőtte, a maszkosok megfordultak és csak néztek. Most én lőttem le a velem szemben állót, majd előjöttünk és támadtunk is. Pár perc alatt meg is voltunk ezzel és indultunk is a másik házhoz, Baek régi családi házához.
-Basszus itt többen vannak- suttogta Chanyeol
-Mi akkor is erősebbek vagyunk, csak ilyen gagyi fegyvereik vannak és nem is hoztak magukkal másikat.
-Támadunk?- lépett mellém Sehun
-Támadunk- bólintottam, majd intettem a többieknek.
Megrohamoztuk a ház körül lévőket, akik elég hamar észre is vettek minket és lőni kezdtek. Két elől lévőnek a kezét el is találták, de a többiek szépen kerülték a golyókat.
-Még egy ember maradt, párokban nézzetek körbe, ha megtaláljátok ne öljétek meg csak fogjátok el- egy bólintás keretében kettesével elindultak, kik hátra, kik oldalra vagy éppen elől maradtak.
Én Sehun-al mentem hátra, Yixing jött még velünk, mindent átnéztünk Lay-el, de semmi, tuti elfutott, pedig őt el kell vinnünk a bázisra.
-Su...ho- hallottam meg Sehun hangját, ami fájdalmat tükrözött, oda fordítottam a fejem, a maszkos egy kést szúrt az oldalába.
-Sehun- rohantam felé, ám meg kellett állnom, ugyanis a férfi kihúzta a kést és a nyakához tartotta.
-Egy lépés és meghal
Chanyeol a szája elé tartva mutató ujját osont a férfi mögé és fejéhez tartotta a pisztolyát.
-Engedd el vagy különben golyót eresztek a fejedbe.....MOST- rivallt rá
A férfi engedelmesen leeresztette a kését és elengedte, a földre zuhant, teljesen erőtlenül.
-Sehun- futottam oda hozzá, majd megnéztem az oldalát- Hívjatok mentőt- kiabáltam- Te meg dobd le magad elé a kést és ha még van nálad valami fegyver azt is
ESTÁS LEYENDO
ꜱᴢᴀʙᴀᴅ ᴇɢʏ ᴛÁɴᴄʀᴀ? |ʙʏᴜɴ ʙᴀᴇᴋʜʏᴜɴ|
FanficElég ártatlan mondatnak tűnik és elég egyszerűnek, amíg nem ismerjük a történetét. Park Hana édesapja komoly üzleti ember, üzleti utak, vacsorák hegyén-hátán, olykor olykor bálokon is részt vesz, az utolsó kettőn Hana is ott szokott lenni, ha már a...