ꜰᴏᴜʀᴛᴇᴇɴ

169 5 0
                                    

ℙ𝕒𝕣𝕜 ℍ𝕒𝕟𝕒

A helyszínre megérkezve Taeyong a kocsiba maradt, míg a többiek elhelyezkedtek, úgy hogy ők lássanak minket. Hogy izgultam-e? Nagyon, féltem, de apáért vállaltam. Bízom a fiúkban, sikerülni fog és végeznek apa gyilkosának a bandájával.

Úgy csináltam mintha nem tudnám hol vagyok, majd mikor megláttam egy sötét ruhás fickót oda mentem hozzá segítségért.

-Elnézést, tudna nekem segíteni?

-Persze, de csak ha maga is segít nekem

-Rendben, ömm.....megtudná nekem mondani merre van a .....étterem?

-Természetesen, itt menjen egyenesen, majd kanyarodjon jobbra.......

Elmagyarázta merre kell, hogy menjek, majd elindultam egyenesen, mikor visszarántott, befogta a számat és húzni kezdett. Baekhyun egyből előjött, elkapta a férfit és a fejéhez tartotta a pisztolyát. Lassan a többiek is előjöttek a fegyverüket tartva.

-Engedd el még mielőtt egy szép lyuk lesz a homlokod közepén

A férfi azonnal tette amit kért, Baek a háta mögé húzott.

-Gyere ide törpilla- biccentett maga mellé Chanyeol

-Menj oda- suttogta az előttem álló

Lassan a fiú mellé sétáltam.

-Ne félj, már nem lesz semmi baj, ülj be a kocsiba- tettem amit mondott, Taeyong egyből átölelt és megnézte, hogy nem-e esett bajom.

Pár perc múlva Chanyeol is megérkezett, majd elindultunk a fiúk után.

𝔹𝕪𝕦𝕟 𝔹𝕒𝕖𝕜𝕙𝕪𝕦𝕟

-Vezess el minket a törzshelyetekig, ha rossz helyre viszel minket meghalsz- löktem előre.

Megpróbált elfutni, de utána nyúltam.

-Ne is próbálkozz a meneküléssel és most vezess- nyomtam a tarkójának a fegyvert.



Szép lassan de elvezetett minket a helyükre, szerencsére nagyon a város szélén van. Chanyeol, Taeyong és Hana a kocsival követtek minket.

-Hány fegyveretek van?- kérdeztem tőle miközben bepötyögte a kapu kódját

-Ne...nem sok a..alig ha van h..úsz- indult meg befelé

Egy jó nagy terem előtt álltunk, kinyitotta az ajtót, majd belöktem, így a földre esett. Az emberek egyből fegyverért nyúltak, már akinek jutott.

-Hello Yixuan, régen találkoztunk

-De régen ám és milyen jó is volt hogy nem láttalak

-Az érzés kölcsönös, de szerintem te is tudod, hogy nem beszélgetni jöttünk

-De tudom ám- mosolyodott el- Gyerünk- kezdtek el lőni, de nagyon nem találtak el senkit, főként, hogy golyóálló mellénk volt rajtunk

-Hajrá srácok- kezdtünk el mi is lőni

Suho, Jackson, Xiumin és Sehun előrébb mentek a gépfegyverekkel, a fegyver nélküliek próbáltak is menekülni előlük, de semmi esélyük nem volt. Közben Chanyeol is megérkezett, engem fedezett, míg újratöltöttem a fegyverem. Ketten próbáltak lőni engem, az egyik golyója súrolta a kezemet.

-Menj ki, mi ezt már elintézzük, nincsenek sokan- fordult felém Yixing

-Jó, hajrá a végén Chanyeol robbantsa fel a helyet, de csak ő legyen bent akkor, ő hamar ki tud futni

ꜱᴢᴀʙᴀᴅ ᴇɢʏ ᴛÁɴᴄʀᴀ? |ʙʏᴜɴ ʙᴀᴇᴋʜʏᴜɴ|Onde histórias criam vida. Descubra agora