ꜰɪꜰᴛᴇᴇɴ

173 5 0
                                    

ℙ𝕒𝕣𝕜 ℍ𝕒𝕟𝕒

1 év alatt változik az ember, főként én. Rengeteg minden történt, mióta Baekhyun-hoz költöztem. Megcsináltattuk a vendégszobát, ahol nem tudok elaludni, így maradtam Baek-el egy szobába, amit nagyon, de nagyon élvez. Taeyong sokszor van nálunk, meg persze a többiek is. Yugyeom-al is már testvérként tekintünk egymásra. Én, Jaemin, Hendery, Yugyeom és Sehun alkotjuk a szívatós csapatot, folyton piszkáljuk a többieket, én leginkább Bacon-t. 

Apa halálán még nem teljesen sikerült túl tennem magam, de Baekhyun segít nekem. A házat sikerült eladnunk, vacsorák és a bálok elmaradtak, de megbeszéléseket továbbra is tartanak, gondolom addig nem akarnak szervezni semmit amíg a lakótársam azt nem mondja. Továbbra is vigyáznak rám a srácok, mert kitudja lehet megint felbukkannak olyan alakok akiknek nem kéne. Baek most már leginkább a piros csipkés szettemmel basztat, amit azóta se vettem fel, csak a feketét, de ő arról nem tud.

Páran a srácok közül befestették más színűre a hajukat, ahogy Bacon, Bubu és NaNa is, na meg a Tendery páros, persze ebből én se maradhattam ki, átváltottam feketére. A stílusom teljesen más lett, már nem éreztem jól magam úgy ahogy, így a fiaim, a két vőm és drága Mr.Perverz segítségével megújítottam a ruhatáram. 


Reggel a csengőre ébredtem, Baek tök nyugodtan alszik mellettem, amit megértek, késő este ért haza.

Kimásztam nagy nehezen az ágyból, majd összébb húztam a lenge fekete ruhát, majd lementem ajtót nyitni.

-Csókolom- vigyorgott a képembe Sehun

-Jó reggelt- álltam félre

-Reggelt?- lépett be a házba- Dél van törpillám

-Későn feküdtem le

-Megvártad az uradat?

-Nem, csak nem tudtam aludni- mentem fel

-Remélem nem akarsz visszaaludni- szólt utánam

-Csak átöltözök- léptem be a szobába, majd kerestem valami kényelmes ruhát

-Csak átöltözök- léptem be a szobába, majd kerestem valami kényelmes ruhát

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Hajamat felkötöttem egy laza kontyba, megmostam az arcomat, majd lementem.

-Amúgy mi szél hozott erre?

-Ajándék neked és Xue-nak- nyújtott felém egy kisebb dobozt, meg egy nyakörvet, amin Baek neve és az enyém szerepelt.

-Ha csak az én nevem lenen rajta megkérdeztem volna, hogy ez biztos nem Baekhyun-é esetleg- vettem el tőle a két ajándékot- Köszönöm- öleltem meg, már amennyire tudtam

-Ráadom erre a rosszaságra, addig bontsd ki- guggolt le

Egy karkötő amire rá van írva, hogy Mrs.Byun.

-Kinek az ötlete volt?- néztem le

-Jackson- nevetett

-Hú de visszakapja ezt még

ꜱᴢᴀʙᴀᴅ ᴇɢʏ ᴛÁɴᴄʀᴀ? |ʙʏᴜɴ ʙᴀᴇᴋʜʏᴜɴ|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora