ꜰɪᴠᴇ

184 10 0
                                    

ℙ𝕒𝕣𝕜 ℍ𝕒𝕟𝕒

Lassan kortyolgattunk az italunkba, miközben beszélgettünk mindenféléről, úgy érzem tényleg leltem egy barátot a gazdagok közül. Kérdezgettünk egymásról dolgokat, persze voltak a fejünkben vagy talán csak az én fejemben olyan kérdések amiket jobbnak láttam/láttunk elhessegetni.

Miután kiürült mindkettőnknek a pohara Baek letette őket az asztal szélére, majd visszaült, eközben elindult még egy lassabb szám és ki jelent meg előttem megint? 

-Sungjoo, hagyd már végre békén.- nézett rá az előttem állóra, aki csak egy undok pillantást vetett a mellettem ülőre, majd elment.

-Jössz?- állt fel kezét felém nyújtva

-Ezer örömmel- egy tetszőleges ponton megálltunk és újból átöleltünk egymást és szép csendben, mosolyogva ringatóztunk a zenére.

Ez után igaz olyan szám jött amikre nem szívesen táncoltunk volna, de végül rászántuk magunkat. Egyik kezemet a vállára helyeztem, míg ő a derekamat fogta, a másik kezünkkel meg fogtunk egymásét. Utálok keringőzni, de vele valahogy egész más volt, élveztem minden egyes pillanatát. A csillárnak a fénye meg a falon lévő lámpáké közbe közbe rávilágítottak vöröses barnás hajára, ami eszméletlenül jól áll neki, sötét barna szemeiben is felcsillantak a fények, most se szóltunk egymáshoz, csak mosolyogtunk egymásra.

A következő zenére már nem táncoltunk, az asztalnál álltunk és ittunk valami szörpöt, alkoholhoz nem volt egyikünknek sem kedve már.

-Életem során annyi bálon voltam már, de eddig ez a legjobb- néztem a táncoló tömeget- Persze ha eltekintjük Sungjoo nyomulását

-Egyetértek, nem voltam valami sok bálon, de nekem is ez az eddigi legjobb- mosolyodott el megvillantva hegyes szemfogait.

Most kb. olyan 10 óra lehet, oda kint fagyos idő van, így itt bent be is indították a fűtést, amit egyből megéreztünk, főként Baek, aki az ingének két felső gombját ki is gombolta, megvillantva mellkasát.

-Kimegyünk levegőzni?

-Nem fogsz fázni?

-Nem, de itt bent meg lehet sülni.

-Hát jó, de ha fázol szólj, rendben?

-Értettem főnök- mosolyodtam el, majd kimentünk.

Egyből megcsapott a hideg levegő, ezért kirázott a hideg, amit hála Istennek Baekhyun nem vett észre.

-Szerinted Sungjoo is ki fog jönni utánunk?

-Remélem nem, mert már kezd az agyamra menni

Jó ideig kint sétálgattunk az épület elüt, ami előtt egy park helyezkedett, gyönyörű világítással.

-Gyere- fogta meg a kezem, majd megindult a park felé.

-Nappal is gyönyörű ez a hely, de éjjel még inkább az, tinédzser koromban sokszor jártunk ide a haverokkal a bulik után vagy csak úgy- sétáltunk a ki világított kis köves úton, továbbra is kézen fogva

-Én most járok itt először

-Ha gondolod egyszer elhozhatlak ide, amikor ráérsz- nézett rám, majd elengedte a kezem.

Levette az öltönyét és a hátamra terítette.

-Vedd fel, megfázol, főként ilyen mini szoknyába- vezette végig rajtam a tekintetét.

-Köszi- bújtam bele a rám pár mérettel nagyobb nem túl vastag, de nem is vékony öltönybe.

-Igazán nincs mit- mosolyodott el

Mivel kezdtem már fáradni aprót ásítva fordítottam el a fejemet takarva a számat.

-Menjünk vissza- fogta meg a kezem újból, majd visszamentünk a terembe, ahol egyből aput kezdtem el keresni a szememmel.

-Szólj apukádnak, hogy fáradt vagy, közel lakom, majd én haza viszlek és vigyázok rád addig, egyedül semmiképpen ne menj haza, Sungjoo eléggé figyel téged- hajolt a fülemhez suttogva

-Rendben

Elengedtük egymás kezét, majd becéloztuk apámat aki épp Yunsung-al beszélgetett.

-Elnézést, hogy közbe szólok- hajoltam meg kicsit, majd apum felé fordultam

-Fáradt vagy édesem? Haza menjünk?

-Igen, de te nyugodtan maradj csak

-Ki mentünk levegőzni, mikor észre vettem, hogy kezd fáradni, így felajánlottam neki, hogy haza viszem, közel lakom, haza tudom vinni kocsival és amíg haza nem ér ott maradok vele, vigyázok rá- hajolt ő is meg egy kicsit apám felé fordulva

-Rendes fiú vagy Baekhyun, köszönöm, menjetek csak- mosolygott ránk

-Köszi apa

-További jó szórakozást- hajoltunk meg Baekhyun-al elköszönésként, majd elhagytuk az épületet.

-Erre- fogta meg a kezem, majd szép csendben haladtunk egymás mellett.

Egy idő után volt egy olyan érzésem, hogy valaki követ minket, többször is hátra fordultam ,de senkit nem láttam.

-Mi a baj?- fordult ő is hátra

-Se..semmi- néztem előre

-Siessünk- gyorsított a tempóján- Itt is vagyunk- kinyitotta a ház ajtaját, majd betessékelt.- Nem sokáig maradunk itt, csak kell a kocsi kulcsom, gyere fel te is- nézett ki az ablakon a sötét utcára, amiket csak a lámpák világítottak meg

Felmentünk a szobájába, majd a szekrényhez lépett és kivett belőle egy pulcsit.

-Vedd fel ezt, ez vastagabb- nyújtotta felém a ruha darabot

Kibújtam az öltönyből, majd felvettem a hosszujjút.

Valakinek írt valamit, majd az éjjeli szekrényéről felkapva a kocsikulcsot és engem kézen fogva vezetett ki a házból, majd egy gomb nyomással kinyitotta a kocsi ajtajait.

-Hölgyem- villantott egy fél oldalas mosolyt, miközben kinyitotta nekem az anyós ülés ajtaját

-Micsoda úriember- ültem be

-Egy ilyen gyönyörűséggel csak úriemberként lehet bánni- pattant be a kormány mögé, majd elindította a kocsit

-Merre vezet az utunk kisasszony?

Lediktáltam neki a címet, amit beütött a GPS-be és már indultunk is, mert hát innen nagyon nem tudom az utat. Közbe közbe belenéztem a visszapillantóba, egy fekete kocsi folyamatosan követett minket.

-Hamarosan lerázzuk Sungjoo-t- tette a combomra a kezét, miközben egy gyors biztató mosolyt villantott felém, majd gyors elkapta a combomról a kezét és a váltót fogta tovább vagy épp a kormányt.

Egy kereszteződésnél épp váltott át a lámpa, Baek gyorsított, hogy még a piros előtt átérjünk, ami sikerült is, így a minket követő fekete autónak meg kellett állnia.

-Nem fog tudni követni már minket, megnyugodhatsz- helyezte újra a lábamra nagy tenyerét, majd hüvelykujjával simított rajta egyet.

Éreztem ahogy elönt a pír, így egy aprót bólintottam, amit vagy látott vagy nem, majd néztem a mellettünk elsuhanó épületeket.

Éreztem ahogy elönt a pír, így egy aprót bólintottam, amit vagy látott vagy nem, majd néztem a mellettünk elsuhanó épületeket

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


ꜱᴢᴀʙᴀᴅ ᴇɢʏ ᴛÁɴᴄʀᴀ? |ʙʏᴜɴ ʙᴀᴇᴋʜʏᴜɴ|Where stories live. Discover now