ᴛʜɪʀᴛʏ-ꜰɪᴠᴇ

78 5 0
                                    

ℙ𝕒𝕣𝕜 ℍ𝕒𝕟𝕒

-Ki jön el velem a kórházba?- tértem a témára egyből, amint Sera is csatlakozott a híváshoz.

-Tizenkettedik heti?

-Igen igen- mondtam izgatottan

-Uuu, én is menni akarok, de Chen nincs itthon, hogy tudjon figyelni a kis angyalkára, szóval majd dobj egy üzenetet, jó?-

-Mindenképpen

-Én szívesen elmegyek- mosolygott a legidősebb

Nos, az idő, mint eddig is most is gyorsan elsuhant, holnap már karácsony lesz. Az esküvő után egyet pislogtunk és már december volt. 

4 hónapja, hogy összeházasodtunk Baekhyunnal, rá egy hetére el is mentünk Párizsba nászútra. 3 hetet töltöttünk ott és hát szerintem nem is kell mondanom mit lerendeztünk az első héten, a másik két hét pedig romantikus, lazulós, WC felet gubbasztós volt. Mikor elkezdtük szervezni az esküvőt meg ezeket abbahagytam a fogamzásgátló szedését, így a nászutunk utolsó napjai elég jól teltek. Mikor hazajöttünk, két támogatómmal elmentünk ultrahang vizsgálatra, ahol kiderült, hogy terhes vagyok, mára már 12 hetes, végre kiderül a pici neme. A srácok közül egyedül Suho és Yugyeom tudnak róla, Baekhyun bő pulcsijait hordom mindennap, mióta elkezdett növekedni a kis pocaklakóm, így senki nem vesz észre semmit, meg hát hideg van, még szép, hogy rendesen felöltözök. Na meg hát mivel holnap karácsony, kérni fogok egy ultrahang képet, meg vásárolok egy babaruhát és egy cipőt a babaneméhez illő színben.

Baek meg persze mindenki a bázison van, így nyugodtan elkészülődtem és már mentem is ki a kísérőmhöz.





-Lássuk csak- fordította a monitor felé a tekintetét- Hmm...kislány

-Ohooh, készülj fel aranyom, csak az apjára fog hallgatni leginkább, tapasztalatból mondom- veregette meg a vállam a mellettem ülő

-Ne is mond és még hátra van három- sóhajtottam fel fájdalmasan

-Focicsapatot szeretne az urad?- nevetett az orvos, miközben egy zsebkendőt nyújtott felém

-Azt azért hála Istennek nem, csak négyet, két lány és két fiú- kezdtem el óvatosan letörölni a gélt a hasamról.- Kérhetek majd egy ultrahang képet?

-Persze, vedd úgy, hogy ez a karácsonyi ajándékom, ingyen van- mosolyodott el

-Köszönöm- viszonoztam tettét.

Megvártuk míg kinyomtatja a képet, majd még beszélgettünk egy kicsit, s elköszöntünk.

-Akkor most megyünk vásárolni?

-Igen

Még szerencse, hogy a közelben vagy egy pláza, így hamar odaértünk. Két üzletet bejártunk, de nem találtunk normális babaruhát, a cipőt az elsőbe megtaláltuk, így azt már nem kell keresnünk.

-Még van egy, ott talán van, gyere- húzott be a boltba.

Külön-külön járkáltunk a sorok között, mikor Baekhyun hívott.

-Szia- emeltem a fülemhez a telefont

-Szia Jagi, minden rendben?

-Igen, Sera-val vagyok, vásárolunk, ajándékot neked

-Milyen ajándékot?- kíváncsiskodott

-Titok- mosolyodtam el, miközben egy kis ruhát nézegettem, de végül visszatettem és tovább keresgéltem.- Holnap meglátod úgy is

ꜱᴢᴀʙᴀᴅ ᴇɢʏ ᴛÁɴᴄʀᴀ? |ʙʏᴜɴ ʙᴀᴇᴋʜʏᴜɴ|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora