ℙ𝕒𝕣𝕜 ℍ𝕒𝕟𝕒
Május 6, ez is elérkezett, csak úgy repül az idő. Nem is olyan rég még Chen kislányának kerestünk ajándékot 2. szülinapja alkalmából, most meg már Baekhyun ünnepli születésének napját.
Délután az egész csapat elment ebédelni meg bulizni, most meg csak a fiúk, lassan 11 lesz, szóval hamarosan itthon lesz, ahogy ígérte. Inni sokat biztos, hogy nem iszik, teljesen részegre sosem issza magát, hogy ne csináljon semmi hülyeséget.
"Szia törpe cupido, Suho vagyok, viszem az uradat, ne aggódj nem itta le magát teljesen, de most többet ivott mint szokott, Sehun és Chanyeol addig nyaggatták amíg nem ivott még három pohárral"
Még szerencse, hogy Junmyeon és Xiumin nem szoktak olyan sokat inni, de most úgy látszik Minseok is ivott egy kicsit, általában ő a sofőr mindig.
Xue-t kiengedtem az udvarra én meg felmentem a szobába. Elővettem a karácsonyi ajándékomat, amit Chen-éktől kaptam, amiről csak annyit tudok, hogy piros. Mikor megakartam nézni, hogy mi az egyből megjelent mögöttem a drága párom. Nagyot sóhajtva és félve, hogy mi az kibontottam, majd csukott szemmel kiszedtem a kis dobozból az anyagot. Lassan kinyitottam a szemeimet, majd végig mértem a ruhát.
Baek örülni fog neki, ha ezt meglátja rajtam. Tőlem különösebb ajándékot nem kapott a délután folyamán, így ez most jól jön nekem.
-Az én ajándékomat csak este kapod meg miután haza értél a buliból
Mondjuk.....lehet hogy.....áh nem, nem itta le magát teljesen, tudja mit csinál. Gyors átvettem a hálóruhát, de hogy még jobb kedve legyen alatta csak a piros csipkés bugyim volt, semmi több. Felvettem a köntösömet, majd lementem a konyhába, csináltam magamnak gyors egy kávét amit hamar lehúztam. Gyors elmostam a tányérokat meg a két bögrét ami még bent volt és már csak annyit hallottam, hogy valaki dudál.
Kimentem és az ajtónak dőlve vártam a páromat meg a fuvarost.
-Szia kicsim- lépett elém immáron már szőke hajú barátom
Csoda hogy tud segítség nélkül pár szlalommal egyenesen sétálni.
-Jó estét, menj zuhanyozz le és feküdj el, megyek én is mindjárt
-Igen is főnök- tisztelgett és már ment is
-Jó estét cupido asszonyság- vigyorgott
-Meddig fogsz még így hívni?- öleltem át nevetve
-Amíg élek- nevetett fel
-Mielőtt eljöttünk volna elfelejtettem tőled megkérdezni valamit- toltam el magamtól- Nem fáj az ülés?- vigyorogtam
-Ha ha ha, Sehun mondta vagy valamelyik másik?
-Nem tudom, a madarak csiripelték, nálad magasabb, de Chanyeol-nál kisebb madár
ESTÁS LEYENDO
ꜱᴢᴀʙᴀᴅ ᴇɢʏ ᴛÁɴᴄʀᴀ? |ʙʏᴜɴ ʙᴀᴇᴋʜʏᴜɴ|
FanficElég ártatlan mondatnak tűnik és elég egyszerűnek, amíg nem ismerjük a történetét. Park Hana édesapja komoly üzleti ember, üzleti utak, vacsorák hegyén-hátán, olykor olykor bálokon is részt vesz, az utolsó kettőn Hana is ott szokott lenni, ha már a...