ℙ𝕒𝕣𝕜 ℍ𝕒𝕟𝕒
Másnap úgy volt ahogy ő mondta, dél körül megébredtem, majd mikor keltem volna ki az ágyból megjelent egy tálcával a kezében.
-Nem nem, vissza az ágyba- ült le mellém, majd odaadta a tálcát- Jó étvágyat hercegnő- nyomott egy cuppanósat az arcomra
-Köszönöm- simítottam végig az arcán- Remélem egész nap ilyen kis angyal leszel- vigyorogtam, majd neki álltam enni
-Ma lazítós nap van, szóval igen, semmi perverzkedés- mosolyodott el- De azért lehet Xue meglátogatja Taeyong-ot vagy az udvart, olyan csúnyán nézett rám mikor mentem le
-Istenem- nevettem fel
Amint megettem az ebédet melegen öltözve elvittük gyors sétálni a husky-t, aki tényleg elég rondán néz a páromra. Hazaérve úgy döntöttünk, hogy játsszon az udvaron, így ő kint maradt, egyből körbe rohanta a házat többször is.
-Hogy van benne ennyi energia?- nézett ki az ablakon
-Fiatal és kipihent, nem úgy, mint én- ásítottam egyet
Baek ezt meghallva elém lépve felkapott az ölébe, majd felvitt a szobába, amint letett levette rólam a ruháimat-kettő anyag kivételével-, majd lekapta magáról is a pulcsit, majd a pólóját felém nyújtotta. Kibújt a nadrágjából is, míg én nyugodtan magamra húztam a fehér anyagot, majd elfeküdt az ágyon.
-Gyere Jagiya átváltok párna üzemmódba
-Bolond- mosolyogtam, majd befeküdtem mellé fejemet a mellkasára hajtva, míg ő a derekamat simogatta.
Átöleltem a hasát és csak a szívverésére figyeltem, ami eléggé zakatolt.
"Csak is miattad dobog a szívem, mikor a közelembe vagy majd kiugrik a helyéről" jutott eszembe a tegnapi nap, akaratlanul is elmosolyodtam. Hiszek neki és bízom is benne, Chanyeol és Suho, na meg Sehun is mondták már, hogy látszik rajta, hogy mindennél jobban szeret engem és bármitől megvédene.
"Sosem láttuk még ennyire szerelmesnek, én részese voltam annak, mikor az első barátnőjével volt együtt, boldog volt akkor is, de nem annyira, mint most"
"Mikor még nem tudtad, hogy mi is igazából és itt volt a bázison, te pedig egyedül a házában egyfolytában aggódott, de semmi áron nem mondta el nekünk, csak azt láttuk, hogy folyton a telefonját figyeli"
"Emlékszem mikor megtámadtuk azokat a buzikat jobban aggódott érted, mint saját maga miatt"
Hatalmas nagy mosollyal az arcomon hunytam le szemeimet.
𝔹𝕪𝕦𝕟 𝔹𝕒𝕖𝕜𝕙𝕪𝕦𝕟
A TV-ben valami vígjáték ment, Hana eléggé elgondolkodott, mivel nem reagált semmit se, pedig ez az egyik kedvence. Egész végig az oldalát simogattam, közbe-közbe feje búbjára egy-egy apró csókot nyomva. Pár perc után már csak hal szuszogását hallottam, amin elmosolyodtam. Remek munkát végeztem éjjel, teljesen kifáradt, na meg a szép kis foltok és harapás nyomok, tiszta profi vagyok.
Nem kellett sok, mire én is bealudtam, igaz nem sokat, de eleget ahhoz, hogy megálmodjam hogy fogom majd megkérni Hana kezét. 1 év után lehet túl korai lenne és várjak még? Erre nem kapok sehogy se választ. A gyűrűt is megálmodtam, de azt hogy mikor kérem meg a kezét nem, pont az előtt ébredtem fel.
KAMU SEDANG MEMBACA
ꜱᴢᴀʙᴀᴅ ᴇɢʏ ᴛÁɴᴄʀᴀ? |ʙʏᴜɴ ʙᴀᴇᴋʜʏᴜɴ|
Fiksi PenggemarElég ártatlan mondatnak tűnik és elég egyszerűnek, amíg nem ismerjük a történetét. Park Hana édesapja komoly üzleti ember, üzleti utak, vacsorák hegyén-hátán, olykor olykor bálokon is részt vesz, az utolsó kettőn Hana is ott szokott lenni, ha már a...